آموزش گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون + عکس

استوری بخش جذاب اینستاگرام است و با اضافه کردن موزیک جذاب‌تر هم می‌شود! برای گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون با چند روش آسان، در ادامه با ایساج  همراه شوید.

نحوه گذاشتن آهنگ روی فیلم در استوری اینستاگرام

اینفلوئنسرها، بلاگرها و فروشگاه‌ها برای بازدید بیشتر به دنبال تدارک دیدن استوری‌های جذاب هستند. بجای همه و صداهای آزار دهنده، با گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام اولین قدم مهم را در ساخت یک محتوای حرفه‌ای برداشته‌اید.

حالا مخاطبان شما اگر به دنبال خرید نباشند و حتی محتوای شما برای‌شان سوال برانگیز نباشد، بازهم با پرسیدن نام آهنگ و خواننده و راهی برای دانلود آن، کلی اینگیجمنت ریت صفحه شما را بالا خواهند برد!! گذاشتن موزیک بر روی استوری به آن جان می‌دهد، با ترفندهای این صفحه، یاد بگیرید چطوری بر روی استوری موزیک بگذارید.

نحوه گذاشتن موزیک در استوری: گذاشتن استوری، زندگی در لحظه را برای ما تداعی می‎کند و از سوی کاربران با استقبال زیادی روبرو است، با گذاشتن موزیک، آن را جذاب‌‌تر کنید.

(اگر برای خرید شارژ مستقیم و همینطور خرید بسته اینترنت همراه به دنبال یک درگاه با زیر ساخت امن هستید روی ایساج حساب کنید.)

گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام

گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام

حرفه‌ای‌های اینستاگرام از همه‌ی امکانات این اپلیکیشن برای بیشتر دیده شدن استفاده می‌کنند. گذاشتن موسیقی بر روی استوری‌ها از همین امکانات قابل توجه برای بازخورد بیشتر است. با مسیرهای مختلف اضافه کردن موزیک بر روی استوری اینستاگرام آشنا شوید:

اضافه کردن موزیک بر روی استوری اینستاگرام با قابلیت Hands-Free

پلتفرم‌های سوشال مدیا مخصوصا آن‌هاییکه حسابی در دنیا جای خود را باز کرده‌اند مثل واتساپ، تلگرام و اینستاگرام دائما در حال بروز رسانی هستند و هر بار با تغییراتی جزئی، گذاشتن موزیک بر روی استوری واتساب و اینستاگرام، کاربران را در استفاده آسان پشتیبانی می‌کنند.

نمونه‌اش همین قابلیت Hands free اینستاگرام است. تا پیش از اینکه این قابلیت به اینستاگرام اضافه شود، کاربران برای ضبط استوری باید دست خودشان را روی دکمه نگه می‌داشتند و فشار می‌دادند تا ضبط کامل شود.

اما با قابلیت هندزفری اینستاگرام فقط با لمس یک دکمه ضبط ویدئو اجرا می‌شود و در اخر هم با لمس آن به پایان می‌رسد. حالا جالب اینکه به راحتی می‌توانید علاوه بر ضبط فیلم و لایو خود، موزیک مورد نظر را هم بر روی آن قرار دهید، فقط حواستان باشد که صدای محیط پیرامون نیز همراه با موزیک ضبط می‌شود.

نحوه گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام: برای ضبط استوری اینستاگرام یک قابلیت جدید به نام Hands freeدر پلتفرم خود ایجاد کرده است که کاربران با راحتی بیشتری ضبط استوری را انجام دهند.

(یک روش عالی برای استعلام قبض ایرانسل)

اضافه کردن موزیک بر روی استوری اینستاگرام با قابلیت Hands-Free

مراحل گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت هندزفری

  1. اینستاگرام را بروزرسانی کنید.
  2. برنامه را باز کنید و در تب هوم بر روی آیکن Plus (+) در بالای صفحه سمت راست، ضربه بزنید.
  3. در پایین صفحه از بین گزینه‌های Post, story, reels, live گزینه Story را انتخاب کنید.
  4. در صفحه جدید، پایین صفحه همان‌جاییکه دکمه دایره‌ای شکل ضبط را مشاهده می‌کنید با حرکت انگشت به سمت چپ نوع فیلتر خود را نتخاب کنید.
  5. در آخر در کنار صفحه روی آیکن فلش رو به پایین ضربه زده و از منو باز شده، گزینه‌ی Hands free را انتخاب کنید.
  6. آهنگ دلخواه‌تان را در پلیر گوشی خود پخش کنید.
  7. حالا دوباره به اینستاگرام روید و دکمه ضبط را لمس کنید.

طریقه گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام با گوشی آیفون و اندروید با روش Hands free بسیار آسان و کاربردی است. برای اینکه حرفه‌ای‌تر عمل کنید، می‌توانید استیکر Sound on را هم به استوری خود اضافه کرده و سپس آن را به اشتراک گذارید.

چگونه موزیک استوری را فعال کنیم؟

یک روش دیگر برای اضافه کردن موزیک بر روی استوری اینستاگرام استفاده از ابزار Music است که داخل خود برنامه تعبیه شده است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به مجموعه‌ی وسیعی از انواع موزیک دست‌پیدا کنید. اما برخی از آن‌ها اجازه پخش در اینستاگرام را نداده‌اند و ممکن است کمی شما را با چالش روبرو کنند، این موضوع در مورد اکانت‌های تجاری اینستاگرام بیشتر اتفاق می‌افتد.

  1. اپلیکیشن خود را بروزرسانی کنید.
  2. در تب هوم روی نماد پلاس در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. یک عکس یا ویدئو را برای استوری انتخاب کنید.
  4. روی آیکن استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید.
  5. برچسب MUSIC را انتخاب کنید.
  6. از لیست نمایش شده، موزیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  7. بعد از انتخاب موزیک، صفحه جدید به منظور تنظیمات پخش موزیک ارائه می‌شود، بخشی از آهنگ (نهایتا 15 ثانیه) را انتخاب کنید. (برای تنظیمات بیشتر، توضیحاتی در بخش بعدی ارائه می‌شود.)
  8. و در آخر، گزینه Your story در پایین صفحه را لمس کنید.

نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام در اندورید یا آیفون، بستگی به نوع ای پی شما دارد. در آی پی ایرانی احتمال اینکه این گزینه فعال نباشد بسیار زیاد است.

(ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام را در این صفحه آموزش ببینید.)

فعالسازی موزیک استوری اینستاگرام

نحوه گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام

برای گذاشتن موزیک بر روی استوری اینستاگرام اگر آیکن MUSIC برایتان فعال است و از آن استفاده می‌کنید، برای تنظیمات بیشتر این نکات را در نظر گیرید:

  • حذف یا تغییر آهنگ قابل انجام است: انگشت خود را روی آیکون MUSIC گذاشته و با ظاهر شدن سطل زباله، آن را به سمت سطل زباله بکشید.
  • اگر استوری شما عکس است با انتخاب موزیک به فیلم تبدیل می‌شود.
  • استیکر موزیک روی صفحه را می‌توانید با ضربه زدن روی آن تغییر دهید.
  • به منظور حمایت از حقوق هنرمندان، مخاطبین با لمس آیکون موزیک به صفحه اینستاگرام خواننده هدایت می‌شوند.
  • با استفاده از MUSIC فقط می‌توانید از لیست ارائه شده توسط خود برنامه، استفاده کنید.

(از نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام در این صفحه مطلع شوید.)

اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام با برنامه های جانبی

یک راه حل ساده‌ی دیگری هم هست که شما می‌توانید خارج از اینستاگرم با استفاده از برنامه‌های ساخت ویدئو، محتوای خود را کامل تولید کرده و بعد آن را استوری کنید.

  1. ویدئو خود را با پخش موزیک و انواع ادیت بسازید. فقط حواستان باشد که زمان پخش یک استوری در اینستاگرام فقط 15 ثانیه است. اگر قصد گذاشتن آهنگ کامل در استوری را دارید، به بخش‌های 15 ثانیه‌ای تبدیل می‌شود.
  2. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و در تب هوم روی آیکن پلاس ضربه بزنید.
  3. وارد قسمت استوری برنامه شده و انگشت خود را به سمت بالا بکشید و ویدئو ساخته شده را از داخل گوشی انتخاب کنید.
  4. حالا برای ارسال ویدیو در استوری اینستاگرام خود روی گزینه Your story ضربه بزنید.

منبع مطلب

برنامه های جانبی برای افزودن موزیک به استوری اینستاگرام

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات