معرفی روش‌های شارژ شورانگیز رایتل 

اگر مالک یکی از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، همراه اول و یا رایتل هستید حتماً شارژ کردن این سیم کارت‌های اعتباری یکی از معمول‌ترین چیزهایی است که انجام می‌دهید. رایتل یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سیم کارت اعتباری در کشورمان است و روش‌های مختلفی را برای افزایش اعتبار سیم‌کارت به مشتریان خود ارائه داده است ما در این مطلب بلاگ ایساج تصمیم داریم در مورد طرح شارژ شورانگیز رایتل که یکی از طرح‌های فوق‌العاده‌ی رایتل برای خرید شارژ کارت اعتباری است، صحبت کنیم.

شارژ شورانگیز رایتل

شارژ شورانگیز رایتل چیست؟

در بلاگ ایساج در مورد کدهای دستوری رایتل، قطع مصرف اینترنت آزاد رایتل، سرویس انتظار تماس رایتل، اطلاع از تماس های از دست رفته رایتل، رومینگ رایتل و غیره مطلب نوشته‌ایم. در این مطلب تصمیم داریم در مورد شارژ شورانگیز رایتل صحبت کنیم. اگر یکی از مشترکین سیم‌کارت اعتباری رایتل هستید و می‌خواهید که برای سیم‌کارت اعتباری خود شارژ دریافت کنید، می‌توانید از طرح شارژ شور انگیزِ رایتل استفاده کنید. اما ببینیم که اصلاً شارژ شور انگیز رایتل چیست؟ با خرید شارژ شور انگیز رایتل، شما علاوه بر دریافت مقدار اصلی شارژ خود می‌توانید به میزان ۳۵ درصد بیشتر شارژ برای کارت تلفن همراه خود دریافت کنید.

برای مثال، فرض کنید که شما می‌خواهید به مبلغ ۲ هزار تومان کارت اعتباری خود را شارژ کنید. با استفاده از طرح شارژ شور انگیز رایتل ۳۵ درصد شارژ هدیه بر این مبلغ افزوده می‌شود که مجموع اعتبار این شارژ بدون مالیات بر ارزش افزوده حدود ۲۴۷۰ تومان می‌شود. بنابراین، شما با استفاده از این طرح می‌توانید علاوه بر مبلغ اصلی اعتبار خود میزان اعتبار اضافی هم دریافت کنید.

شارژ شورانگیزِ اپراتور رایتل روشی برای دریافت شارژ بیشتر در هر بار شارژ کردن سیمکارت است.

(از مطلب دریافت اینترنت رایگان نیز بازدید کنید.)

خرید شارژ شورانگیز رایتل

چطور شارژ شورانگیز تهیه کنیم؟

با استفاده از دو روش می‌توانید سیم کارت اعتباری رایتل خود را شارژ کنید. یکی همان خرید شارژ مستقیم و عادی رایتل و دیگری طرح شارژ شورانگیز رایتل است. برای خرید شارژ مستقیم رایتل می‌توانید به وب‌سایت ایساج، نماینده رسمی فروش شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه اپراتورها در کشور، مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه، درج مبلغ شارژ دلخواه خود و به صورت پرداخت اینترنتی می‌توانید سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنید.

تفاوت شارژ شورانگیز و عادی رایتل این است که با خرید شارژ شور انگیز، شما می‌توانید در زمانی‌که مبلغ خرید شارژ مستقیم رایتل را انتخاب می‌کنید نیز به میزان ۳۵ درصد اضافه بر آن مبلغ هم به عنوان هدیه شارژ دریافت کنید.

شارژ شورانگیز سیمکارت به شما 35 درصد مبلغ شارژ خریداری شده را هدیه می‌دهد.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب استعلام سیمکارت نیز دیدن کنید.)

نحوه‌ی تهیه‌ی شارژ شورانگیز رایتل

تهیه شارژ شورانگیز رایتل: 1. مراجعه به وب سایت ایساج

یکی از روش‌های خرید شارژ شور انگیز رایتل این است که به وب سایت ایساج رفته و به قسمت خرید شارژ مستقیم آن مراجعه کنید و در آنجا بر روی اپراتور رایتل کلیک کنید. در این قسمت، لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و از بین مبالغ درخواست شده یکی را انتخاب کنید. سپس با انتخاب یکی از درگاه‌های بانکی می‌توانید مرحله خرید شارژ شور انگیز رایتل خود را تکمیل کنید.

(پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و انبوه شارژ و بسته‌های اینترنت داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.)

در سایت ایساج می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی شارژ شورانگیز، از شارژ هدیه‌ی آن بهره‌مند شوید.

(در مورد سرویس انتظار تماس رایتل بیشتر بدانید.)

خرید شارژ شورانگیز رایتل از سایت ایساج

خرید شارژ شورانگیز رایتل چگونه است: 2. خرید شارژ شور انگیز رایتل به صورت فیزیکی

در این روش می‌توانید کارت شارژِ شورانگیز رایتل را به صورت فیزیکی خریداری کنید. در انتخاب این روش شما می‌توانید به میزان ۲۵ درصد شارژ بیشتری را مازاد بر اعتبار مبلغ اصلی خودتان دریافت کنید. مثلاً فرض کنید که شما مبلغ ۵ هزار تومان کارت فیزیکی شارژ شور انگیزِ رایتل را خریده‌اید. علاوه بر اعتبار ۵ هزار تومانی شما می‌توانید به میزان ۱۱۰۰ تومان بیشتر از شارژ خریداری شده‌ی خودتان، اعتبار دریافت کنید.

اما خرید شارژ فیزیکی دردسرهای خودش را دارد و واقعا زمان‌بر است. بهتر است به جای این کار سایت ایساج را در لپ تاپ یا تلفن همراه خود سرچ کرده و به راحتی و در کمترین زمان از یک درگاه امن برای خود یا دیگران شارژ شورانگیز رایتل تهیه کنید.

(وبسایت ایساج، فکر خرید بسته اینترنت همراه رایتل را هم برای مشترکین این اپراتور کرده است.)

خرید کارت شارژ شور انگیز رایتل

استعلام شارژ شورانگیز رایتل چگونه است؟

برای استعلام شارژ رایتل می‌توانید از کد باقی‌مانده شارژِ شور انگیز رایتل یعنی کد #146* استفاده کنید. با استفاده از این کد باقی‌مانده شارژ رایتل و تماس با آن منویی به شما نمایش داده می‌شود. گزینه ۱ این منو، حساب اصلی شارژ شورانگیز رایتل را نشان می‌دهد و گزینه 2 آن حساب هدیه شارژ شورانگیزِ رایتل را نمایش می‌دهد.

استعلام باقیمانده شارژ شورانگیز رایتل

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات