هدیه روز تولد رایتل: کادوی تولد ویژه برای رایتلی ها

مشترکین تلفن همراه در ایران می‌توانند از اپراتورهای مختلف خدمات تلفن همراه دریافت کنند. این اپراتورها با ارائه آفرها و خدمات ویژه مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کنند. یکی از این پیشنهادات ویژه هدیه‌ی تولد اپراتورها است که در روز تولد به مشترکین خود ارائه می‌دهند. اپراتور رایتل هم برای مشترکین خود هدیه تولد رایتل را در نظر گرفته است که فقط مالکان سیم کارت رایتل می‌توانند از این هدیه‌ی جذاب بهره‌مند شوند. در ادامه بیشتر در مورد هدیه روز تولدِ مشترکین رایتل اطلاعات کسب کنید.

هدیه تولد رایتل چیست؟

روز تولد یکی از آن روزهای جذاب است که معمولا اولین تبریک روز تولد هم از طرف بانکی است که در آن حساب باز کرده‌اید! با این حال برخلاف بانک‌ها که به یک پیام ساده کفایت می‌کنند، اپراتور تلفن همراه شما حتما سورپرایز خاصی برایتان فراهم دیده است. اپراتور رایتل هم از این قاعده مستثنا نیست.

رایتل به مناسبت روز تولد مشترکین خود، هدیه‌ی کوچکی به آنها می‌دهد تا سهمی هر چند کوچک در لحظه‌های شاد آنها داشته باشید. این هدیه شامل 2 گیگابایت اینترنت یا 1 ساعت مکالمه رایتلی و غیررایتلی می‌شود که هر فرد می‌تواند به انتخاب خود یکی از اینها را به عنوان هدیه تولد از رایتل دریافت کند.

(در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل مطالعه کنید.)

هدیه تولد از رایتل


چه کسانی می‌توانند از هدیه روز تولد رایتل استفاده کنند؟

اپراتور رایتل این هدیه را برای تمام مالکان خط‌های دائمی، اعتباری و سیم کارت‌های دیتای رایتل در نظر گرفته است. هدیه روز تولد مشترکین رایتل در روز تولد آنها ارائه می‌شود و مشترکین می‌توانند از بین اینترنت یا بسته مکالمه، یکی را فعال کنند.

زمانی که شما برای سیم کارت رایتل ثبت نام و تاریخ تولد خود را درج می‌کنید، بسته هدیه‌ی زاردروز هم به طور خودکار برای شما فعال می‌شود. پیامک رایتل هم در زمان روز تولدتان برای فعال‌سازی بسته برای شما ارسال خواهد شد.

کد دریافت هدیه تولد رایتل #232* است که با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانید از بین بسته 2 گیگابایت اینترنت همراه و 1 ساعت مکالمه رایتلی و غیررایتلی یکی را انتخاب کنید.

(از مطلب فعالسازی اینترنت رایتل بازدید کنید.)

نکات استفاده از هدیه روز تولدِ اپراتور رایتل

اگر برای روز تولدِ خود، بسته اینترنت را انتخاب کنید و در عین حال بسته‌های اینترنت فعال دیگری هم داشته باشید، اولویت مصرف حجم اینترنت از بسته‌ی هدیه‌ی تولد شماست. بعلاوه اینکه برای استفاده از هدیه‌ی روز تولد رایتل فقط 24 ساعت از زمان فعالسازی ان مهلت دارید.

البته دقت داشته باشید، روز تولد شما همان تاریخ تولدی است که در هنگام ثبت نام به عنوان مالک سیم کارت ثبت شده است.

(در مورد طرح دست دوز رایتل مطالعه کنید.)

رایتل چه مناطقی از ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

اگر می‌پرسید چرا هدیه تولد رایتل فعال نمیشه! باید بدانید که این طرح فقط در جاهایی قابل استفاده است که تحت پوشش رایتل هستند. فناوری نسل 3G یا 4G که رایتل از آن استفاده می‌کند، ممکن است در همه مناطق ایران آنتن‌دهی نداشته باشد. به همین خاطر، حتماً باید وضعیت آنتن‌دهی در منطقه خود را چک کنید.

چرا هدیه رایتل فعال نمیشه

با ایساج همیشه شارژ باش!

اگر شما هم جزو مشترکین سیم کارت‌های رایتل هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژ رایتل و یا خرید بسته اینترنت همراه رایتل، سری به وب سایت ایساج بزنید. البته برای مشترکین سایر اپراتورها از جمله همراه اول، ایرانسل، آپتل و شاتل موبایل نیز امکان خرید شارژ مستقیم و تهیه بسته اینترنت همراه وجود دارد.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات