تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده‌ی سیم کارت‌های دائمی و اعتباری با خدمات متنوع است. این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از برترین ارائه‌کنندگان خدمات ارتباطی در کشور شناخته می‌شود. سیم‌کارت‌های ایرانسل به خاطر اینترنت پرسرعت و سایر ویژگی‌های آن بسیار پرطرفدار هستند. اگر شما هم می‌خواهید از خدمات اینترنت پرسرعت ایرانسل بهره‌مند شوید، ابتدا لازم است نسبت به تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل اقدام کنید.

تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل

اپراتور ایرانسل فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین اپراتورها در کشور خدمات متنوع و گسترده‌ای را به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود ارائه می‌دهد. ایرانسل اولین اپراتوری است که سرویس اینترنت همراه 4G را عرضه کرده است اما برای استفاده از این اینترنت پرسرعت ابتدا لازم است تعویض سیم‌کارت از 3G به 4G انجام شود. در ادامه بیشتر در خصوص تبدیل سیم‌کارت معمولی ایرانسل به سیم‌کارت 4G و مزایا و هدایای آن صحبت خواهیم کرد.

با تبدیل سیمکارت 3G به 4G ایرانسل علاوه بر امکان استفاده از اینترنت پرسرعت، می‌توانید از هدایای جذاب این ارتقا نیز بهره‌مند شوید.

(در مورد سوزاندن سیمکارت ایرانسل مطالعه کنید.)

تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل

آموزش تبدیل سیمکارت 3G به 4G: چگونه سیم‌کارت عادی ایرانسل را به 4G تبدیل کنید؟

اگر هنوز سیمکارت ایرانسل خود را به 4G ارتقا نداده‌اید و در این خصوص اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید. روش‌های ارتقای سیم‌کارت به 4G آسان است. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش و خدمات ایرانسل در سطح شهر خود، نسبت به ارتقای سیم‌کارت به 4G اقدام کنید اما امکان انجام این کار به صورت غیرحضوری نیز وجود دارد.

برای تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل غیرحضوری می‌توانید روش‌های زیر را دنبال کنید:

  • مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل
  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
  • شماره‌گیری کد دستوری #34*555* از سیم‌کارت فعلی

ارتقای سیم کارت ایرانسل به 4G با خرید بسته بازگشت

راه دیگر برای ارتقای سیم‌کارت ایرانسل به 4G، خرید یک بسته بازگشت از نمایندگی یا مرکز خدمات ایرانسل و شماره‌گیری کد #34* از سیم‌کارت فعلی است. پس از شماره‌گیری این کد دستوری، شماره سیمکارت جدید که روی بسته سیمکارت درج شده است را باید وارد کنید. پس از دریافت پیامک تایید تعویض سیمکارت و غیرفعال شدن سیم‌کارت قبلی، می‌توانید سیمکارت جدید را در گوشی خود قرار دهید.

اگر سیم‌کارت اعتباری ثبت نام نشده داشته باشید، می‌توانید کد دستوری #5*10*555* را شماره‌گیری کرده و سپس با وارد کردن شماره کیت و PUK سیم‌کارت، بدون نیاز به مراجعه حضوری، خط ایرانسل را به 4G تبدیل کنید.

(از مطلب ردیابی سیمکارت ایرانسل بازدید کنید.)

هزینه تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل

همانطور که گفتیم روش‌های متعددی برای تبدیل سیمکارت 3G به 4G ایرانسِل وجود دارد. اما هزینه تبدیل سیمکارت 3G به 4G ایرانسل در روش مراجعه به فروشگاه مجازی ایرانسل یا شماره‌گیری کد دستوری، اگر تلفن همراه فرد از نسل چهارم اینترنت پشتیبانی کند رایگان است، در غیراین صورت مشترکین باید هزینه‌ی 8000 تومان را پرداخت کنند و سیمکارت جدید نیز به آدرس پستی ارسال می‌شود.

در روش حضوری و مراجعه به نمایندگی ایرانسل نیز هزینه‌ی تعویض سیم‌کارت 4000 تومان تعیین شده است.

(با روش های شارژ سیمکارت ایرانسل آشنا شوید.)

هزینه تبدیل سیمکارت 3g به 4g ایرانسل

هدایای ارتقای سیمکارت ایرانسل به 4G

با ارتقای سیمکارت ایرانسل خود به 4G می‌توانید از هدایای استثنایی ایرانسل بهره‌مند شوید. این هدایا شامل موارد زیر می‌شود:

  • 20 گیگ اینترنت
  • امکان استفاده از 200 دقیقه مکالمه ایرانسلی (درون شبکه)
  • امکان ارسال 2000 پیامک ایرانسلی

هدایای تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل پس از 72 ساعت فعال می‌شود و مهلت استفاده از آنها نیز تا 20 روز است.

(در مورد تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل مطالعه کنید.)

هدایا و مزایای تبدیل ارتقایی سیم کارت ایرانسل به 4G

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این مطلب در خصوص روش‌های تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل صحبت کردیم. اگر شما هم از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید، برای استفاده از اینترنت پرسرعت سیمکارت خود را به 4G ارتقا دهید و از مزایای و هدایای آن نیز بهره‌مند شوید. ضمنا شما می‌توانید برای خرید شارژ ایرانسل یا تهیه بسته اینترنت ایرانسل به وب سایت ایساج رجوع کنیدو امکان خرید شارژ و تهیه بسته اینترنتی برای مشترکین سایر اپراتورها نیز وجود دارد.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات