لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل: آموزش روش غیرفعالسازی پیام‌های تبلیغاتی اپراتور رایتل

 لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل

همه مشترکین خطوط تلفن‌همراه که مالک خط‌های تلفن‌همراه از هر شرکت عرضه‌کننده آن‌ها هستند پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند. این نوع پیامک‌ها شامل سرویس تبلیغات می‌شوند و هدف بسیاری از آن‌ها اطلاع‌رسانی و ارائه محتواهای تبلیغاتی ورزشی، مذهبی، اپلیکیشن، سرگرمی و غیره است. در برخی اوقات، ارسال این پیامک‌ها به مشترکین خط تلفن‌همراه می‌تواند بسیار مفید باشد.  اما در بسیاری اوقات، دریافت این پیامک‌ها می‌تواند اعصاب خردکن باشد. از اینرو مطلب جدید وبلاگ ایساج را به آموزش مرحله به مرحله‌ی لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل اختصاص داده‌ایم.

 ارسال این پیامک‌ها به خط تلفن همراهتان به‌هیچ‌وجه رایگان نیست و شامل هزینه‌ای در قبض تلفن همراهتان خواهد شد. خوشبختانه، شرکت‌های عرضه‌کننده خط تلفن‌همراه امکان غیرفعال کردن دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را در اختیار مشترکین خود قرار داده‌اند. اگر شما جزو مالکان خط تلفن همراه رایتل هستید و تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله روش‌های لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل را به شما توضیح دهیم. عبارتی که گاهی مخاطبان ما آنرا با جستجوی عبارت: چگونه از شر پیامک‌های تبلیغاتی رایتل خلاص شویم” دنبال راه فراری از آن هستند 🙂

(پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و خرید انبوه شارژ مستقیم و بسته‌ اینترنت همراه داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.)

 لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل

روش‌های لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل

شرکت رایتل چند روش را در اختیار کاربران و مشترکین خط تلفن‌همراه خود قرار داده که از طریق این روش‌ها کاربران رایتل می‌توانند سرویس پیام‌های تبلیغاتی رایتل را غیرفعال کنند. در ادامه، ما این چند روش را برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی رایتل نام برده و در مورد آن‌ها توضیح می‌دهیم.

(برای تهیه شارژ مستقیم رایتل و بسته اینترنت همراه رایتل، وبسایت ایساج کار شما را راحت کرده است.)

  • قطع پیام‌های تبلیغاتی رایتل از طریق نصب و استفاده از اپلیکیشن رایتل من

اولین روش پیشنهادی برای لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل، استفاده از نرم‌افزار رایتل من است.  شما باید در ابتدا نرم‌افزار رایتل من را روی گوشی همراهتان دانلود و نصب کنید. پس‌از نصب برنامه رایتل من وارد صفحهٔ اصلی آن شوید. در سمت راست بالای صفحه اصلی دکمه‌ای به شکل سه خط را مشاهده می‌کنید. آن را لمس کنید. با لمس این سه خط یک منو با گزینه‌هایی برایتان نشان داده خواهد شد. از بین این گزینه‌ها «مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش‌افزوده» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در خود آن سه گزینه را مشاهده می‌کنید:

1) راهنما و تعاریف؛

2) مدیریت خدمات پیامکی انبوه؛

3) مدیریت خدمات ارزش‌افزوده. شما باید گزینه ۲ یعنی مدیریت خدمات پیامک انبوه را انتخاب کنید.

مدیریت تبلیغات خدمات پیامکی برای لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل

بخش مدیریت تبلیغات خدمات پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که نوع پیام‌های تبلیغاتی مورد نظر خود را حذف کنید. در این بخش شما امکان حذف دو نوع پیامک تبلیغاتی را دارید:

1) تبلیغاتی سایر: محتوای این نوع پیام‌ها تبلیغ کالا یا خدمات است؛

2) تبلیغی اپراتور: این پیام‌ها از سوی اپراتور رایتل به کاربران رایتل ارسال‌شده و هدف آن‌ها اطلاع‌رسانی در مورد خدمات رایتل است. شما می‌توانید یکی از این سرویس‌ها یا هر دو را غیرفعال کنید.

  • استفاده از سامانه خدمات پیامکی ارزش‌افزوده برای لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل

برای استفاده از سامانه خدمات پیامکی ارزش‌افزوده شما باید وارد وب‌سایت رایتل شوید. پس‌ از ورود به این صفحه، شما باید شماره سیم‌کارت خود را در فیلد معین شده وارد کرده، کد امنیتی را درج کنید و سپس، بر روی دکمهٔ درخواست رمز کلیک کنید. پس‌از انجام این مراحل، رمز یکبار مصرف به شماره‌تلفن همراه شما ارسال می‌شود. شما باید این رمز را در فیلد تعیین‌شده وارد کرده و گزینه ارسال را کلیک کنید. سپس، خود صفحه رایتل شما را در انجام مراحل بعدی لغو پیام‌های تبلیغاتی یاری خواهد کرد.

  • ارسال پیامک خالی به شمارهٔ ۸۰۰ یا شماره ۱۹۵ برای غیرفعال کردن پیام‌‌هایِ تبلیغاتی رایتل

در این روش برای لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل، شما باید به شماره‌های ۸۰۰ یا ۱۹۵ پیام خالی را ارسال کنید. بعد از ارسال این پیام، شما پیامکی را دریافت خواهید کرد که در آن درج‌شده که برای تأیید درخواست باید کد ۳۹۱ را ارسال کنید. پس‌از ارسال کد ۳۹۱ ارسال پیام‌های تبلیغاتی برای خط تلفن رایتل شما لغو خواهد شد.

لغو کردن پیامک تبلیغاتی رایتل

  • لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل با شماره‌گیری کد دستوری #800* یا کد دستوری #195*

در این روش شما باید اول با شماره‌گیری گوشی خود کد دستوری #800* یا کد دستوری #195*را شماره‌گیری کنید. پس‌ از شماره‌گیری این کدها، منویی به شما نشان داده می‌شود که دارای چند گزینه است:

1) خدمات فعال؛

2) قطع خدمات محتوایی؛

3) قطع تبلیغات؛

4) تبلیغ از خط شخصی؛

5) هزینه خدمات ارزش‌افزوده (VAS). برای غیرفعال‌سازی پیام‌های تبلیغاتی رایتل شما باید گزینه ۲ را انتخاب کرده و آن را ارسال کنید. اپراتور شما درخواست لغو پیامک تبلیغاتی رایتل را بررسی و نتیجه آن را با پیامک به شما ارسال خواهد کرد. ما قبلا در مطلبی تمام کدهای دستوری کاربردی رایتل را جداگانه توضیح مفصل دادیم. با پایان یافتن این مطلب پیشنهاد می‌کنیم سری هم به این مطلب بزنید. به زودی با مطالب و سوژه‌های دیگر مهمان شما خواهیم بود.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات