تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل با روش‌های حضوری و غیر حضوری

اگر اهل حساب و کتاب هستید، در طرح تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل دست دست نکنید. تعرفه‌های ارزان‌تر، استفاده از بسته‌های اینترنتی و مکالمه متنوع‌تر با تخفیف‌ها و هدیه‌های مختلف، کلی حال شما را جا می‌آورد، بالاخره باید فرقی بین همراهان دائمی با دوستان معمولی باشد! برای آموزش تبدیل سیمکارت اعتباری رایتل به سیم کارت دائمی،تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل غیر حضوری و چگونگی تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل در ادامه با ایساج (Esaj) همراه شوید.

تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل

اپراتورها به منظور تکمیل خدمات‌رسانی خود، قابلیت تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی را ارائه می‌دهند. اپراتور رایتل (RighTel) نیز همانند سایر اپراتورها، طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را به خدمات خود اضافه کرده است. با تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل، از خدمات و مزایای بیشتر بهره‌مند خواهید شد. حالا مزیت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی چیست؟

از مهم‌ترین مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، تعرفه‌های کمتر اینترنت و مکالمه است. اگر هوشمندانه برای تبدیل سیمکارت اعتباری به سیمکارت دائمی رایتل تصمیم گرفته‌اید، در ادامه با ایساج همراه شوید.

(با کد دستوری آوای انتظار رایتل آشنا شوید.)

روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل

مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری رایتل به دائمی

محال است اهل دنیای مجازی باشی و سیم کارت رایتل نداشته باشی! سیم کارت‌های رایتل، بالاترین جواز عبور سرعتی در دنیای الکترونیک را دارند. حالا اگر سیمکارت اعتباری آن به سیمکارت دائمی تبدیل شود که دیگر محشر است؛ چون با تعرفه‌های ارزان‌تر و همینطور بسته‌های اینترنتی متنوع‌تر، گشت و گذار در دنیای مجازی را بکامتان شیرین می‌کند.

به عنوان نمونه به هزینه مکالمه برون شبکه رایتل اشاره می‌کنیم: هزینه هر دقیقه مکالمه برون شبکه از سیم کارت دائمی رایتل معادل 169 ریال است ولی هزینه هر دقیقه مکالمه برون شبکه از سیم کارت اعتباری و سیم کارت دیتا برابر 230 ریال است.

پیش از آنکه برای تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دایمی اقدام کنید، تصمیم قطعی خود را بگیرید. چون این مسیر یکطرفه است، یعنی دیگر نمی‌توانید سیم کارت دایمی را به سیم کارت اعتباری تبدیل کنید. اگر برای اعمال تغییرات مصمم هستید، در ادامه با ایساج همراه شوید.

( برای خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه، کافیست به وبسایت ایساج مراجعه کنید.)

مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری رایتل به دائمی

قوانین تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل

برای تبدیل سیمکارت اعتباری به دایمی رایتل چند نکته را باید در نظر داشته باشید:

  1. هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 60.000 تومان است. بنابراین سیم کارت شما باید به میزان لازم شارژ ریالی داشته باشد، در غیر اینصورت عملیات قابل انجام نیست. اگر میزان شارژ شما بیش از مبلغ مورد نیاز باشد، در اولین قبض برایتان بصورت بستانکار لحاظ می‌شود.
  2. اگر بسته‌ای روی خط اعتباری شما فعال باشد، برای تغییر سیمکارت تا زمان اتمام بسته، باید منتظر باشید.
  3. امکان افزایش شارژ با بسته های شارژ شورانگیز مقدور نیست.
  4. رایتل، شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را برای سیمکارت‌های طرح تأمین اجتماعی و طرح سیمکارت اولی‌ها نیز فراهم کرده است.
  5. شماره سیم کارت دائمی جدید شما، همان شماره سیم کارت اعتباری شما است.
  6. بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، تمام قوانین و تعرفه‌ها مطابق قوانین سیم کارت‌های دائمی است.

پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و انبوه شارژ و بسته‌های اینترنت داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.

قوانین تبدیل سیمکارت‌های اعتباری رایتل به سیم کارت دائمی

چگونگی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل

برای تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دایمی رایتل هم می‌توانید بصورت غیر حضوری و هم بصورت حضوری اقدام کنید. برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل غیرحضوری روش‌های زیر را دنبال کنید:

تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل غیر حضوری

اپلیکیشن رایتل من

اگر جزء خانواده‌ی رایتل هستید، حتما اپلیکیشن رایتل من My RighTel را روی گوشی‌تان نصب کنید. این برنامه بسیار کاربردی و کار راه انداز است. در صفحه اصلی، در سامانه مدیریت حساب، وارد منوی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی شوید و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید.

(با روش شارژ اضطراری رایتل آشنا شوید.)

سامانه رایتل من (وبسایت)

از طریق نسخه تحت وب رایتل My rightel.ir، با وارد کردن شماره و دریافت رمز یکبار مصرف یا رمز عبور رایتل، وارد صفحه اصلی خواهید شد و به راحتی می‌توانید مدیریت سیم کارت خود را در دست بگیرید.

طرح تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل بصورت حضوری

مشترکین رایتل می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به یکی از مراکز یا دکه‌های فروش سیم کارت رایتل مراجعه کرده و سیم کارت اعتباری‌شان را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند.

(برای تهیه شارژ مستقیم رایتل و بسته اینترنت همراه رایتل، وبسایت ایساج کار شما را راحت کرده است.)

تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل بصورت حضوری

با ایساج همیشه شارژ باش!

یکی از مزایای جالب تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی رایتل، استفاده از طرح خانواده بی‌نهایت است. با تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی می‌توانید از این طرح برای کاهش هزینه‌های اینترنت پرسرعت و مکالمه‌های خود بهره‌مند شوید. خرید بسته‌های بی‌نظیر طرح “خانواده بی‌نهایت” از طریق اپلیکیشن رایتل من، سامانه رایتل من (نسخه تحت وب)، وبسایت رایتل، ارسال پیامک به شماره 2020 و فروشگاه‌های رایتل امکان‌پذیر است.

ایساج شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه فروش آنلاین شارژ همه‌ی اپراتورهای کشور از جمله اپراتور رایتل، همراه اول، ایرانسل، آپتل و شاتل موبایل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را از ایساج تهیه کنید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات