رومینگ اربعین همراه اول: بسته‌ رومینگ همراه اول برای اربعین 1401 + عکس

هرساله افراد زیادی برای ایام اربعین به کشور عراق سفر می‌کنند که ممکن است به اینترنت یا تماس تلفنی نیاز پیدا کنند. به این ترتیب، استفاده از خدمات رومینگ اینترنت می‌تواند بسیار کارآمد باشد. بسته‌های ویژه رومینگ توسط اپراتورهای مختلف ارائه می‌شود و ما در این مطلب بلاگ ایساج تصمیم داریم در خصوص خدمات رومینگ اربعین 1401 همراه اول و اینترنت همراه اول اربعین صحبت کنیم.

رومینگ و اینترنت همراه اول اربعین 1401

همراه اول یکی از ۳ اپراتور اصلی در کشورمان است که به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین 1401 و رهسپار شدن زائران اربعین به کربلا بسته های ویژه رومینگ اربعین 1401 را برای استفاده زائران ایرانی در کربلا فراهم کرده است. علاوه بر استفاده از اینترنت همراه اول اربعینِ 1401، زائران ایرانی هم می‌توانند از بسته های رومینگ ویژه استفاده در عراق بهره‌مند شوند.

همچنین، همراه اول کارشناسان و متخصصان فنی خود را در مناطق مرزی ایران و عراق مستقر کرده است تا علاوه بر بررسی و نظارت بر کیفیت شبکه همراه اول در خصوص رومینگ و اینترنت به پاسخ‌های مشتریان برای اینترنت اربعینِ ۱۴۰۱ به خدمات رومینگ پاسخ‌گو باشند. اگر قصد سفر به عراق را دارید و جزو زائران اربعینی هستید، با ما همراه باشید تا در مورد اینترنت رومینگ همراه اول 1401 توضیح دهیم.

اپراتور همراه اول بسته‌های ویژه اینترنت همراه اربعین 1401 را برای زائران کربلا ارائه می‌دهد.

(برای اطلاع از کدهای دستوری همراه اول به این مطلب مراجعه کنید.)

رومینگ همراه اول اربعین 1401

تعرفه رومینگ و اینترنت همراه اول اربعین

زائران عراقی می‌توانند با متصل شدن به اپراتورهای عراقی korek، zain و Aciacell و فعال کردن رومینگ همراه اول از سرویس رومینگ آن استفاده کنند. تعرفه سرویس‌های رومینگ همراه اول برای چنین اپراتورهایی در کشور عراق برای هر دقیقه مکالمه دریافتی ۶ هزار تومان است. اگر شما بخواهید با شماره‌های ایران و با خط‌های تلفن همراه و تلفن ثابت صحبت کنید، هر دقیقه برای شما ۹ هزار تومان حساب می‌شود.

اگر بخواهید با یک خط عراقی تماس برقرار کنید هر دقیقه مکالمه شما ۴ هزار تومان حساب می‌شود. اگر بخواهید به یک شماره ایرانی پیام ارسال کنید ارسال هر پیامک 1300 تومان و مصرف هر مگابایت اینترنت داده آزاد 500 تومان است.

هزینه‌ی مصرف اینترنت داده به صورت آزاد در کشور عراق به ازای هر مگابایت داده 500 تومان است.

(در مورد فعالسازی اینترنت همراه اول مطالعه کنید.)

رومینگ همراه اول

چگونه رومینگ همراه اول را فعال کنیم؟

اگر شما بخواهید به عراق سفر کنید باید پیش از ورود به عراق ویژگی رومینگ را برای همراه اول فعال کنید. در مطلبی جداگانه به صورت مفصل در مورد فعالسازی رومینگ همراه اول صحبت کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید. با این حال به طور خلاصه، برای این کار باید کد دستوری #۲۹۱۰*۱۰* را شماره‌گیری کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۴۰*۱* به منوی رومینگ همراه اول دسترسی داشته باشید و در آن‌جا خدمات رومینگ را فعال کنید. یک راه دیگر هم نصب و استفاده از اپلیکیشن همراه من است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به منوی رومینگ این اپلیکیشن وارد شوید و در آن‌جا خدمات رومینگ همراه اول را فعال کنید.

مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با فعالسازی رومینگ همراه اول برای برقراری تماس، ارسال پیامک و یا استفاده از رومینگ همراه اول اربعینِ 1401 استفاده کنند.

(از مطلب کم شدن شارژ همراه اول نیز بازدید کنید.)

بسته‌های اینترنتِ همراه اول اربعین ۱۴۰۱

اپراتور همراه اول برای زائران عازم به عراق ۲ نوع بسته اینترنت رومینگ همراه اول قرار داده است. ما در ادامه در مورد این ۲ بسته اینترنت همراه اول توضیح خواهیم داد.

انواع بسته رومینگ همراه اول: بسته دیتای نامحدود

بسته دیتای نامحدود همان طور که از اسمش پیداست، دارای حجم اینترنت نامحدود برای رومینگ اینترنت همراه اول است. مدت اعتبار بسته دیتای نامحدود رومینگ اینترنت همراه اول ۷ روز است.

علاوه بر تهیهٔ بستهٔ اینترنت اربعینِ 1401 دیتای نامحدود همراه اول شما می‌توانید حدود ۲۵ دقیقه مکالمه هدیه رایگان و ۵۰ پیامک هدیه را با خرید این بسته اینترنت اربعین دریافت کنید. قیمت این بسته رومینگ اربعین 1401 همراه اول ۳۵۰ هزار تومان است. برای خرید بسته اینترنت همراه اول به پنل فروشگاهی ایساج مراجعه کنید.

بسته دیتای نامحدود همراه اول برای اربعین 1401 علاوه بر دیتای نامحدود، شامل 25 دقیقه مکالمه‌ی رایگان و 50 پیامک هدیه می‌شود.

(از مطلب شارژ اضطراری همراه اول بازدید کنید.)

انواع بسته اینترنت اربعین همراه اول: بسته دیتای ۱۵۰ مگابایت

یک بسته اینترنت هدیه اربعین همراه اول به نام بسته دیتای ۱۵۰ مگابایت وجود دارد. این بسته هم مثل بسته دیتای نامحدود مدت اعتبار هفت روزه دارد و حجم اینترنت آن ۱۵۰ مگابایت است.

با خرید این بسته اینترنتِ اربعین شما می‌توانید ۱۰ دقیقه مکالمه و امکان ارسال ۵۰ عدد پیامک را نیز به عنوان هدیه رایگان دریافت کنید. قیمت بسته اینترنت دیتای ۱۵۰ مگابایت همراه اول ۱۰۰ هزار تومان است. برای خرید شارژ مستقیم همراه اول فقط کافی است وارد پنل فروشگاهی ایساج شوید.

بسته دیتای 150 مگابایت همراه اول برای اربعین 1401 علاوه بر اینترنت شامل 10 دقیقه مکالمه و 50 پیامک نیز می‌شود.

(در مورد قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول مطالعه کنید.)

رومینگ و اینترنت همراه اول اربعین: خرید بسته اینترنت و شارژ مستقیم همراه اول

برای خرید شارژ مستقیم و همینطور خرید بسته اینترنت همراه از پنل فروشگاهی ایساج مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا نام ایساج esaj.ir را روی آدرس بار وبسایت وارد کنید.
  • در صفحه اصلی روی گزینه خرید شارژ مستقیم یا خرید بسته اینترنت کلیک کنید.
  • در صفحه خرید شارژ مستقیم اپراتورهای همراه، فقط کافی است که شماره مورد نظر را وارد کنید.
  • در این مرحله، مبلغ شارژ مورد نظرتان را وارد کند.
  • و در انتها، با مشاهده پیش فاکتور در صورت تأیید وارد درگاه بانکی شوید.

کد دستوری خرید بسته اینترنت رومینگ همراه اول چیست؟

کد دستوری خرید بسته اینترنت رومینگ همراه اول #۴۰*۱* است. شما با شماره‌گیری کد دستوری خرید بسته رومینگ همراه اول باید اول گزینه رومینگ را انتخاب کنید. سپس، شما باید گزینه بسته‌های ویژه اربعین را انتخاب کنید. در این جا ۲ انتخاب برای شما وجود دارد: یکی بسته اقتصادی و دیگری بسته نامحدود که به دلخواه خود می‌توانید هرکدام را که خواستید، انتخاب کنید.

با شماره گیری کد دستوری خرید بسته رومینگ اربعین 1401 می‌توانید بسته اقتصادی یا بسته نامحدود را متناسب با بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

(از مطلب بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری بازدید کنید.)

اینترنت رایگان اربعین همراه اول چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

همراه اول به مناسبت اربعین در شهرهای مرزی با عراق مثل شهرهای مهران و خسروی و روستاهایی که در ۲ استان کرمانشاه و ایلام وجود دارند اینترنت رایگان همراه اول اربعین عرضه می‌کند. عرضه اینترنت رایگان همراه اول در اربعینِ 1401 به خاطر قدردانی این نواحی از زائران اربعینی انجام می‌شود.

حجم اینترنت رایگان در این نواحی یک بسته اینترنت رایگان اربعین همراه اول ۱ گیگابایتی با مدت اعتبار ۷ روز است. اپراتور همراه اول در این نواحی موکب‌هایی را برپا کرده تا بتوانند به صورت سیار خدمات مربوط به اینترنت و رومینگ را به زائران کربلا ارائه دهند.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات