کد دستوری آوای انتظار ایرانسل

 آوای انتظار یکی از ویژگی‌های جذاب برای اپراتوهای مختلف است که طرفداران زیادی هم دارد. فکر کنید با کسی تماس می‌گیرید و به جای بوق‌های تلفن، از یک موسیقی و آهنگ زیبا لذت می‌برید و به این ترتیب انتظار تماس قابل تحمل‌تر می‌شود! ما در ادامه‌ی این مطلب ایساج تصمیم داریم در مورد فعالسازی آهنگ پیشواز و کد دستوری آوای انتظار ایرانسل صحبت کنیم.

کد دستوری آوای انتظار ایرانسل

کد دستوری آوای انتظار یا آهنگ پیشواز ایرانسل

اپراتور ایرانسل به مشترکین خود این امکان را داده که زمانی‌که مخاطبان آن‌ها تماس می‌گیرند به جای بوق تلفن آهنگی را بشنوند. مشترکین ایرانسل به انتخاب خود می‌توانند این آهنگ‌ها را انتخاب کنند. به این سرویس سرویس آهنگِ پیشواز یا آوای انتظار ایرانسل گفته می‌شود. با فعال کردن سرویس آوای انتظار شما می‌توانید آهنگ‌های مختلف را برای مخاطبین تماس خود تعیین کنید تا زمانی که افراد مختلف با شما تماس می‌گیرند آهنگ‌های متفاوتی را بشنوند. همچنین، شما می‌توانید این سرویس را طوری تنظیم کنید که آهنگ‌ها به صورت تصادفی برای هر نفر که زنگ می‌زند پخش شوند.

گاهی اوقات هم بر طبق زمان‌بندی که توسط خود شما تعیین می‌شود این آهنگ‌ها برای کسانی که تماس می‌گیرند، پخش می‌شوند. اگر شما بخواهید برای مدت ۳۰ روز این آهنگ‌ها را بخرید باید 1500 تومان هزینه بدهید. اگر هم بخواهید به مدت ۷ روز از این سرویس استفاده کنید باید ۴۲۰ تومان هزینه پرداخت کنید.

برای آگاهی از قیمت آهنگ‌های سرویس آوای انتظار ایرانسل می‌توانید نرم‌افزار آهنگ پیشواز را دانلود و نصب کنید.

(از مطلب تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل بازدید کنید.)

چگونه آهنگ پیشواز بگذاریم؟

چگونه آهنگ پیشواز بگذاریم؟

برای فعال‌سازی چند آهنگ پیشواز ایرانسل اول به کد دستوری آوای انتظار ایرانسل احتیاج دارید تا بتوانید سرویس آوای انتظار ایرانسل را فعال کنید. روش اول این است که شما کد دستوری آوای انتظار ایرانسل #777* را شماره‌گیری می‌کنید. زمانی‌که شما این کد را شماره‌گیری می‌کنید وارد منوی اصلی سرویس آوای انتظار ایرانسل می‌شوید. در آن‌جا برای شما لیستی از آهنگ‌های پیشواز با کدهای دستوری مختلف نشان داده می‌شوند.

برای مثال، اگر شما بخواهید کد دستوری آوای انتظار ایرانسل محبوب‌ترین‌ها را انتخاب کنید باید کد ستاره ۷۷۷ ستاره #1*777* را انتخاب کنید. برای انتخاب آوای انتظار برگزیده شما می‌توانید به ترتیب کدهای دستوری #2*777* و #3*777* را شماره‌گیری کنید. برای فعال کردن سرویس عبادت شما باید کد دستوری #4*777* و برای فعال ساختن پیشوازهای مناسبتی شما باید کد #5*777* را شماره‌گیری کنید.

شماره‌گیری کد دستوری #777* ساده‌ترین راه برای فعال سازی آوای انتظار ایرانسل است.

(با روش‌های متنوع شارژ سیمکارت ایرانسل آشنا شوید.)

 کد دستوری آهنگ پیشواز ایرانسل

 کد دستوری آهنگ پیشواز ایرانسل – چگونه آهنگ خاصی را برای آوای انتظار ایرانسل قرار دهیم؟

اگر آهنگ خاصی مد نظر دارید، باید کد آهنگ پیشوازِ خاص خود را پیدا کنید و پس از شماره‌گیری کد دستوری *777 آن شماره را درج کرده و مربع (#) را پس از آن قرار دهید. برای مثال، شما می‌توانید کد آهنگ پیشواز ایرانسل با قیمت ۳۰۰ تومان از رضا بهرام که ۵۵۱۱۵۱۲۲ است را بعد از کد دستوری 777*  قرار داده و سپس مربع را درج کنید.

به مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و همینطور بسته اینترنت همراه ایرانسل به سایت ایساج مراجعه کنند.

کد دستوری لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

کد دستوری لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

ما در بخش قبلی گفتیم که چگونه آهنگ پیشواز بگذاریم و این که کد دستوری آوای انتظار ایرانسل برای آواهای انتظار مختلف چه هستند. حالا در این بخش می‌خواهیم در مورد کد دستوری لغو آوای انتظار ایرانسل صحبت کنیم. کد دستوری لغو آوای انتظار ایرانسل *۵*۷۷۷* است.

شما برای این‌که کد دستوری لغو آهنگ انتظار ایرانسل را اعمال کنید باید اول این کد را وارد کرده و سپس کد آهنگ آوای انتظار خاصی که دارید را پس از این کد قرار دهید و در پایان هم مربع را درج کنید. به این صورت، آهنگ پیشوازِ ایرانسل شما لغو خواهد شد.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

شارژ سیم کارت با ایساج

اگر شما هم جزو مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل هستید می‌توانید برای خرید شارژ ایرانسل و یا خرید بسته اینترنت ایرانسل به وب سایت ایساج مراجعه کنید و خیلی سریع و راحت کارهای خود را انجام دهید. البته ایساج فقط مخصوص ایرانسلی‌ها نیست (اگرچه کارش را با ایرانسل شروع کرده است) و تمام مشترکین سیم ‌کارت‌های رایتل، آپتل، همراه اول و شاتل موبایل نیز می‌توانند برای خرید شارژ و همینطور خرید بسته اینترنت همراه به این وب سایت مراجعه کنند. نکنه‌ی جالب‌تر اینکه ایساج امکان خرید شارژ انبوه و بسته های اینترنت را نیز برای شرکت‌ها، کافی‌نت‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی و غیره فراهم کرده است و می‌توانید با مراجعه به پنل فروشگاهی ایساج در مورد آن بیشتر بخوانید.

منبع مطلب

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

نسیم
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سلام من سه تا آهنگ پیشواز فعال کردم اما برای افرادی که خودشون همراه اول هستن، پخش نمیشه. امکانش هست که برای اونها هم پخش بشه؟

لیلا
۳۰ دی ۱۴۰۱

اهنگ پیشوازتوسط اپلیکیشن ایرانسل من خریداری شده پول هم پرداخت شد ولی اهنگ پیشواز نداره خط مورد نظر چکار باید کرد؟

اضافه کردن نظر جدید