پیامگیر صوتی ایرانسل

با فعالسازی پیامگیر صوتی مطمئن خواهید بود که هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید. این ویژگی در اپراتورهای مختلف تلفن همراه وجود دارد و تنها لازم است آن را فعال کنید. بنابراین ما در ادامه‌ی این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص فعال سازی پیام گیر صوتی ایرانسل صحبت کنیم.

فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل

برخی اوقات، در حال عبور از موقعیت‌های حساس زندگی‌مان هستیم که دوست نداریم به هیچ وجه حتی یک تماس را هم از دست بدهیم. مثل وقتی که برای کسب و کارتان تبلیغ چند میلیونی کرده‌اید و از دست دادن یک تماس به معنی از دست دادن سرمایه است و یا منتظر تماس از جانب شرکتی که به تازگی برایشان رزومه‌ی کاری فرستاده‌اید یا مهم‌تر از آن، منتظر تماس فرد محبوب‌تان هستید.

در این زمان فعالسازی پیامگیر صوتی بر روی خط‌تان بهترین راه حل است. در این متن قرار است که روش فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل را برایتان شرح دهیم، البته اگر سیم کارت شما از نوع همراه اول و یا رایتل است می‌توانید به متون فعالسازی پیام گیر صوتی همراه اول و فعالسازی پیامگیر صوتی رایتل در وبلاگ ایساج سری بزنید و از این خدمات‌دهی کاربردی استفاده کنید.

(امکان خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه در سایت ایساج برای اپراتورهای مختلف وجود دارد.)

با فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل تماس ها را از دست ندهید

پیام گیر صوتی چیست؟

پیش از آنکه به روش فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل بپردازیم، با توضیحی کوتاه، خدمات پیام گیر صوتی را برایتان معرفی می‌کنیم. پیامگیر صوتی، همانند یک منشی تلفن برایتان عمل می‌کند. مثلا اگر در زمانیکه گوشی دم دستتان نباشد، یا خارج از شبکه باشید و یا حتی تلفن‌تان خاموش باشد، مخاطبان شما ناامید نشده و می‌توانند با اتصال به اپراتور مربوطه، پیغامشان را برای شما ضبط و ثبت کند.

اینگونه است که پیام گیر صوتی برای موقعیت‌های حساس زندگی خیلی بکار می‌آید و شما را حتی در بدترین شرایط آنتن‌دهی، جزو انسان‌های منضبط و مسئولیت‌پذیری که دائما در دسترس هستند، در اذهان جا می‌اندازد. ایرانسلی‌ها! برای آشنایی بیشتر با پیامگیر صوتی ایرانسل در ادامه با ما همراه باشید.

(مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و یا خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل به وب سایت ایساج مراجعه کنند.)

پیامگیر صوتی ایرانسل مانند یک منشی تلفنی

روش‌ فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل

برای فعال‌سازی پیغام گیر صوتی، ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش، وارد کردن کد دستوری است. جالب است بدانید که فعالسازی وویس میل ایرانسل نیازی به گوشی هوشمند و تنظیمات خاصی ندارد و به راحتی قابل اجرا است. برای اینکه از این سرویس‌دهی رایگان در هر زمان که خواستید استفاده کنید، کد دستوری مربوطه را بر روی گوشی‌تان حفظ کنید.

کد فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل #1*5*4*555*

(از مطلب خرید سیم کارت ارزان بازدید کنید.)

فعال سازی سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل

روش غیر فعالسازی پیام گیر صوتی ایرانسل ‌

روش قطع پیامگیر صوتی ایرانسل نیز بسیار ساده است. اگر حالا از آن شرایط حساسی که حرفش را زدیم بیرون آمدید و دیگر نیازی ندارید که وسواس‌گونه پیگیر تماس‌ها باشید و فقط پیام تماس از دست رفته برایتان کفایت می‌کند و در صدد قطع پیام‌گیر صوتی هستید؛ کد دستوری زیر را شماره‌گیری کنید:

کد غیرفعالسازی پیغام گیر صوتی ایرانسل #3*5*4*555*

(از مطلب استعلام سیم کارت بازدید کنید.)

غیر فعالسازی سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل

چگونه پیام‌های صوتی ضبط شده را گوش دهیم؟

برای گوش‌دادن به پیام گیر صوتی ایرانسل دو روش‌ بسیار آسان و کاربردی در نظر گرفته است، به همین منظور است که تمامی کاربران، فارغ از اینکه از چه نوع گوشی استفاده می‌کنند، براحتی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برای شنیدن پیام صوتی دو روش زیر را امتحان کنید:

  1. گرفتن شماره‌ی 710 (از خطی که سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل را برایش فعال کرده‌اید).
  2. گرفتن شماره 09351000000 از خط ثابت و سپس وارد کردن شماره‌ی رمز یا شماره‌ی خط مورد نظر.

با انجام دادن هر یک از مراحل فوق، می‌توانید پیام‌های صوتی ضبط شده را بشونید و از شماره تلفن مخاطب و تاریخ و ساعت دقیق تماس باخبر شوید. همینطور، شما می‌توانید پیغام ثبت شده را حذف کنید؛ ولی قادر به جابه‌جایی پیغام صوتی به خط دیگری نیستید.

(در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل در بلاگ ایساج بیشتر بخوانید.)

گوش دادن به پیام های صوتی ذخیره شده ایرانسل

ویژگی‌های صندوق پست صوتی ایرانسل

از خصوصیات خوب صندوق پست ایرانسل ظرفیت ذخیره‌ی بالای آن است. ای صندوق صوتی می‌تواند تعداد 30 پیام 12 ثانیه‌ای از پیام گیر صوتی ایرانسل را در خود حفظ کند. در ضمن لازم است بدانید که پیغام‌های جدید و شنیده نشده، حداکثر تا ظرف مدت 2 روز باید بررسی شوند، در غیر اینصورت حذف می‌شوند. اگر هر دو روز یک بار صندوق پست صوتی‌تان را بررسی کنید، می‌تواند پیام‌های خود را تا مدت 7 روز در صندوق پستی خود داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های خوب پیام‌گیر صوتی ایرانسل قابلیت ضبط صدای خود کاربر است. شما می‌توانید صدای خود را به منظور “پیام خوش‌ آمدگویی به مدت زمان 240 ثانیه، بر روی صندوق پست صوتی خود ضبط کنید.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

صندوق پستی ایرانسل

هزینه‌ی پیام گیر صوتی ایرانسل

برخلاف سایر اپراتورهای همراه، برای بهره‌مندی از پیامگیر صوتی ایرانسل چه هنگام نصب و چه برای شنیدن‌ پیام‌ها هزینه‌ای برای کاربر منظور نخواهد شد و این خدمات کاملا رایگان است. بنابراین بدون دغدغه‌ی مالی می‌توانید از این سرویس‌دهی کاربردی استفاده کنید.

ایرانسل پیشرو خدمات نوین در ایران

اپراتور ایرانسل با ارائه خدمات نوین، همیشه کاربران خود را شگفت‌زده می‌کند. برای اینکه به روز باشید و از خدمات نوین ایرانسل مانند سرویس پشت خطی ایرانسل و همینطور سایر اپراتورهای همراه با خبر شوید زود به زود به وبلاگ ایساج سر بزنید. از خدمات ایساج می‌توان به پنل فروشگاهی اشاره کرد که امکان خرید انبوه شارژ و بسته های اینترنت را برای مشترکین خود مانند دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت ها و غیره اشاره کرد.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

سبحان
۱۰ فروردین ۱۴۰۲

عالیه ولی برام دیر فعال شد

Rahaa
۰۲ مهر ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید من نمیتونم پیام های صوتی را بشنوم دائم میگه رمز شما اشتباه است لطفاً راهنمایی ام کنید

حسین
۲۹ شهریور ۱۴۰۱

برای من پیغام ثبت نمیشود لطفاً راهنمایی کنید

حسین
۲۹ شهریور ۱۴۰۱

من پیغام ذخیره کردم ولی انگار پیغام صوتی ثبت نشده و میگه شما هیچ تماس دریافتی نداشته‌اید لطفاً راهنمایی کنید با تشکر

حسین
۲۹ شهریور ۱۴۰۱

من با یک خط دیگر پیغام میگزارم ولی پیغام ثبت نمیشود لطفاً راهنمایی کنید

  • شروین
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز پس از ثبت پیغام پس از فشار دادن دکمه مربع مجدد باید دکمه مربع را فشار دهید

مسیحا رحمتی
۱۶ تیر ۱۴۰۱

سلام .از ظهر فعال کردم تا پیغامگیر صوتی داشته باشم اما هنوز فعال نیس . پشتیبانی هم اصلا گزینه پیام صوتی رو نداره.چرا اینطوریه .

محمد اندک رنج
۲۵ اسفند ۱۴۰۰

mmmand98@gmail.com سلام از توضیحات خوب و درست شما و آموزشی که در این زمینه ارائه کردید سپاسگزارم و تشکر که چنین خوب روان و آسان آموزش می دهید و با دیدن حساب کاربری تان راحت می توان این خدمات را بر روی خط ایرانسل خود فعال کردن تشکر می کنم محمد هستند از تهران ایران امروز بیست و پنجم اسفند سال ۱۱۴۰۰ ۱۵:۲۰عصر چهارشنبه

اضافه کردن نظر جدید