آموزش نصب برنامه همراه من: برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول

گوشی‌های هوشمند و سیمکارت‌ها زندگی ما را آسان‌تر ساخته‌اند. سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای مختلف که امکان اتصال به اینترنت در هر زمان و مکانی را برای ما فراهم می‌کنند و بعلاوه تماس گرفتن یا ارسال پیامک نیز بخش جدایی‌ناپذیر آنهاست. اما مدیریت حساب سیم‌کارت بخش مهمی است که در کنار اهمیت بالا، خیلی اوقات به آن توجهی نمی‌شود. به این ترتیب ما تصمیم داریم در این مطلب ایساج در خصوص آموزش نصب برنامه همراه من و نحوه نصب برنامه همراه من برای ایفون صحبت کنیم؛ ایساج برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول همان درگاه مطمئن و مقرون بصرفه‌ای است که به دنبالش می‌گردید!

نحوه نصب برنامه همراه من

آموزش نصب برنامه همراه من

اپلیکیشن همراه من، برنامه‌ای است که توسط همراه اول ارائه شده تا مشترکین سیم کارت های این شرکت بتوانند نیازهای خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین برطرف کنند. 

مدیریت هزینه‌ها و مشاهده‌ی باقیمانده‌ی حساب یا حجم اینترنت، لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول و غیره، از ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی است.

البته در کنار این ویژگی‌ها با جوایز و پیشنهادات شگفت‌انگیزی نیز همراه است که مشترکین سیم‌کارت‌های اول می‌توانند با نصب این برنامه از آن بهره‌مند شوند. اگر شما هم از کاربران اپراتور همراه اول هستید با ما همراه باشید تا با آموزش نصب برنامه همراه من و استفاده از آن آشنا شوید.

(از مطلب تفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری بازدید کنید.)

آموزش نصب برنامه همراه من

طریقه نصب برنامه همراه من

اگر از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنید و البته گوشی هوشمند دارید، نصب اپلیکیشن همراه من می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. با استفاده از قابلیت‌های این برنامه می‌توانید حساب سیم‌کارت خود را تحت کنترل و نظارت داشته باشید.

برنامه‌ی همراه من گزینه‌ی خوبی برای فعالسازی آوای انتظار، تعویض سیم‌کارت، دریافت پشتیبانی، استعلام شارژ باقیمانده همراه اول، استفاده از خدمات باشگاه فیروزه‌ای و غیره نیز هست.

برای خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه هم پنل فروشگاهی ایساج گزینه‌ای ایمن و مقرون بصرفه است.

دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه من برای اندروید و دانلود برنامه همراه من برای ایفون با لینک مستقیم را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر مانند بازار یا گوگل استور انجام دهید و یا مستقیما وارد سایت همراه اول شوید و با لینک مستقیم برنامه را دانلود کنید.

نحوه نصب برنامه همراه من برای ایفون مشابه با اندروید است و می‌توانید به سادگی آن را دانلود و نصب کنید.

(در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول مطالعه کنید.)

روش نصب برنامه همراه من

کد فعال سازی همراه من

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من، یک کد 4 رقمی به سیم کارت شما ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. کد فعال سازی همراه من معمولا سریعا برای شما ارسال می‌شود و به این ترتیب شما تایید می‌کنید که سیم کارت روشن است. اما گاهی اوقات برخی افراد با این مشکل مواجه هستند که چرا کد فعال سازی همراه من نمیاد!

اگر کد فعال‌سازی برای شما ارسال نمی‌شود لازم است بررسی کنید شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده‌اید و بعلاوه مطمئن باشید سیم کارت شما روشن است یا آنتن‌دهی مناسبی دارد. اگر از این جهات مشکلی وجود ندارد می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید:

اگر کد فعالسازی برای نصب برنامه همراه من را دریافت نکردید، سیم کارت خود را از نظر آنتی‌دهی و روشن بودن بررسی کنید.

(با روش های دریافت اینترنت رایگان آشنا شوید.)

برنامه‌ی همراه من و دریافت کد فعال سازی

  1. مسدود بودن (یا بلاک بودن) سرشماره همراه اول

گاهی پیش می‌آید که از سرشماره‌های مختلف، پیامک‌های تبلیغاتی زیادی دریافت می‌کنید و ترجیح می‌دهید این شماره‌ها را بلاک کنید. به این ترتیب ممکن است به طور اشتباه سرشماره‌های مهمی را نیز مسدود کرده باشید. اگر پیامک همراه اول برای نصب برنامه همراه من شما ارسال نمی‌شود، مطمئن شوید شماره‌ی 98892011 در لیست شماره‌های مسدود شده‌ی تلفن همراه شما قرار ندارد. با رفع این مشکل، پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

شماره‌ی 98892011 را در لیست شماره‌های بلاک شده در گوشی خود چک کنید.

(هدیه شتاب در پرداخت همراه اول چیست؟)

قابلیت های برنامه همراه من

  1. قطع و وصل شدن اینترنت در فرایند نصب برنامه همراه من

قطع و وصل شدن مداوم اینترنت یا سرعت پایین اینترنت می‌تواند دلیل دیگری برای عدم دریافت کد فعالسازی اپلیکیشن همراه من باشد. در برخی موارد ممکن است به طور کلی اینترنت شما قطع شده باشد و فرآیند دچار اختلال شده باشد. به این ترتیب لازم است پیش از نصب برنامه همراه من، از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم به یک شبکه‌ی ثابت مانند وای فای خانگی متصل شوید.

قطع و وصل شدن اینترنت می‌تواند در فرآیند نصب اپلیکیشن ایرانسل من و دریافت کد فعالسازی اختلال ایجاد کند.

(در مورد رومینگ همراه اول و روش‌های فعالسازی آن مطالعه کنید.)

اتصال اینترنت ضعیف و مشکل در نصب برنامه همراه من

آموزش همراه من

همانطور که گفتیم، پس از دانلود همراه من از بازار یا سایت و غیره و نصب آن، باید شماره همراه خود را وارد کنید و کد فعال‌سازی برنامه که به سیم‌کارت شما ارسال می‌شود را وارد کنید. در بخشی که از شما شماره معرف برنامه همراه من را می‌خواهد، می‌توانید شماره همراه فردی که برنامه را به شما معرفی کرده، وارد کنید و در غیر این صورت، می‌توانید از آن بگذرید و گزینه‌ی ورود به برنامه را انتخاب کنید.

پس از ورود به برنامه، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید تعیین کنید آیا مایل به تعیین یک روش امنیتی برای ورود به برنامه هستید یا خیر. در صورت تمایل، گزینه‌ی تعیین رمز را انتخاب کنید و اگرنه، می‌توانید گزینه‌ی فعلا نه را لمس کنید تا بدون رمز وارد برنامه شوید. پس از انجام فرآیند نصب و ورود به برنامه همراه من، می‌توانید به سادگی از ویژگی‌ها و امکانات آن استفاده کنید.

شما می‌توانید در صورت لزوم پس از نصب برنامه همراه من، برای ورود به آن رمز تعیین کنید.

(در ایساج با کدهای دستوری همراه اول اشنا شوید.)

آموزش همراه من

آموزش نصب برنامه همراه من و استفاده از ویژگی‌ها و امکانات آن

نصب برنامه همراه من روی گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند تا به شکل بهتری حساب خود را تحت کنترل داشته باشید. برای مثال، از ویژگی‌هایی مانند مشاهده‌ی صورتحساب، مشاهده‌ی موجودی، دریافت ریزمکالمات، دسترسی به پشتیبانی و غیره بهره‌مند شوید. نکته‌ی آخر اینکه نصب همراه من قدیمی را روی تلفن همراه خود دارید، بهتر است برای استفاده‌ی بهینه از برنامه نسبت به بروزرسانی اپلیکیشن همراه من اقدام کنید.

برای خرید شارژ نام ایساج را بخاطر داشته باشید!

برای خرید شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه نام ایساج را بخاطر داشته باشید! ایساج با یک دهه تجربه، پشتیبانی 24 ساعته و امنیت زیر ساخت، بعنوان فروشنده رسمی شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای همراه در ایران فعالیت می‌کند.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات