ریکاوری گوشی اندروید : معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها

اگر شما هم با ریکاوری گوشی اندروید خود دچار مشکل هستید با ما و ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا روش انجام این کار را بیاموزید. در این مطلب با یکدیگر ریکاوری انواع گوشی های اندرویدی از جمله ریکاوری گوشی سامسونگ، ریکاوری گوشی سامسونگ بدون روت، ریکاوری گوشی شیائومی، ریکاوری گوشی بدون کامپیوتر، ریکاوری گوشی بدون روت، نرم افزار ریکاوری گوشی شیائومی، بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ را یاد خواهیم گرفت.

بهترین نرم افزار ریکاوری گوشی‌

حذف شدن خواسته و ناخواسته‌ی اطلاعات موجود در گوشی، مخصوصا اگر عکس، فیلم یا سندی باشد که دیگر قابل دسترس نیست، بسیار ناراحت کننده است و مطمئنا شما هم در حال حاضر با کلی ناراحتی و دلشوره به متن ما در وبلاگ ایساج سر زده‌اید. ما با معرفی چندین برنامه درباره ریکاوری گوشی‌ های اندرویدی قصد داریم که شما را از این غم و ناراحتی رها کنیم.

برنامه‌های انتخاب شده در این لیست، طبق ادعای سازندگان، می‌توانند اطلاعات شما را که با مواردی مثل حذف تصادفی، عدم بک آپ گیری، خطاهای روت، خرابی کارت حافظه و سایر موارد، حذف شده‌اند را باز گردانند. شما می‌توانید قابلیت این برنامه‌ها را بدون نیاز به روت کردن، امتحان کنید، شاید بخت با شما یار باشد و اطلاعاتتان صحیح و سالم مجددا بر روی گوشی شما ظاهر شوند!

اما ایساج به عنوان معرف، عملکرد صد در صدی این برنامه‌ها را بر روی تمامی گوشی‌ها تضمین نمی‌کنید! چون بر اساس اینکه چه زمانی از پاک کردن فایل‌ها می‌گذرد، چه مقدار فایل‌هایی بعد از پاک شدن فایل‌های مورد نظر بر روی گوشی شما بارگذاری شده است و دلایلی اینچنینی ممکن است بازگردانی یا ریکاوری فایل‌های را غیر ممکن شود! اما احتمال اینکه گوشی شما آن فایل‌ها را در گوشه و کنار حافظه‌ی خود حفظ کرده و با عملکرد یک نرم افزار کارآمد از آن‌ها رونمایی کند نیز کم نیست.

ریکاوری گوشی

ریکاوری گوشی یعنی چه

اپلیکیشن‌های بازیابی اطلاعات برای ریکاوری گوشی فقط با این بهانه که، با حذف یک فایل، داده‌های آن کاملا از گوشی پاک نمی‌شود و سیستم عامل اندروید آن فضا را به عنوان فضای خالی علامت گذاری کرده و فایل را گم شده تلقی می‌کند، طراحی می‌شوند. به همین خاطر شما قادر به دیدن فایل نخواهید بود.

از آنجا که اکثر تلفن‌های اندروید، سطل بازیافت ندارند، نمی‌توانید داده‌های خود را از طریق آن بازیابی کنید. در نهایت، نرم افزارهای بازیابی اطلاعات Android در برخی موارد می‌توانند برای نجات فایل‌های شما راهگشا باشند. کار این نرم‌افزارها در حافظه تلفن همراه اندورید شما، جستجوی صفحاتی است که با عدد 0 مشخص شده‌اند تا داده‌ها شما را بیابند. برای اینکه احتمال یافتن اطلاعات حذف شده‌ی خود را بالا ببرید، بازیابی اطلاعات را زیاد به تعویق نیاندازید. چون احتمال دارد سیستم عامل اندروید فایل‌های دریافتی جدید را جایگزین فایل‌های گم شده قرار دهد.

(همچنین مطلب آموزش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول می‌تواند برای شما جالب باشد.)

بهترین نرم افزارهای ریکاوری گوشی

چگونه ریکاوری گوشی موفقی داشته باشیم؟

به منظور بازیابی اطلاعات گوشی اندروید، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

  • اتصال موفق دستگاه به کامپیوتری که مجهز به نرم افزار بازیابی است.
  • انتخاب نوع فایل و سپس اسکن
  • انتخاب فایل‌هایی مورد نظر و بازیابی اطلاعات

انجام ریکاوری گوشی به صورت مناسب

در ادامه به معرفی قویترین نرم افزار ریکاوری گوشی اندروید می‌پردازیم:

ریکاوری گوشی شیائومی  با برنامه‌ی Tenorshare UltData

برنامه Tenorhsare UltData با رتبه 3.9 در گوگل پلی، یکی از بهترین نرم افزار ریکاوری گوشی شیائومی شناخته شده است. سازندگان آن ادعا می‌کنند که در مقابل سایر برنامه‌های ریکاوری، این برنامه نتایج موفقیت‌آمیزتری در ریکاوری گوشی‌ سامسونگ، اوپو، شیائومی، هواوی و غیر داشته است.

بنابراین این برنامه جز بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ می‌باشد.

ریکاوری گوشی بدون روت

این برنامه در بازیابی فیلم، عکس‌ و پیام‌های پاک شده‌ی Whats App از تلفن همراه، بدون روت، موفقیت بالایی داشته است. همینطور اگر بک آپ ناقص صورت گرفته باشد، می‌تواند فیلم‌، ویس، استیکر، اسناد و موارد دیگر را بازیابی کند. فقط فراموش نکنید که اگر در صدد بازیابی اطلاعات خود هستید، بعد از پاک شدن خیلی سریع به بازیابی اطلاعات حذف شده اقدام کنید؛ در غیر اینصورت نتیجه‌ی خوبی نخواهید داشت.

نرم افزار Tenorshare صرف نظر از نوع فایل، می‌تواند شما را در بازیابی مخاطبین، عکس‌های حذف شده از گالری، سوابق تماس و سایر فایل‌های موجود در حافظه‌ی داخلی کمک کند. اما برای انجام این کار نیاز است که دستگاه خود را روت کنید. طبق ادعای سازندگان، بازیابی اطلاعات در موارد زیر امکان‌پذیر است:

حذف تصادفی، آسیب دیدن اطلاعات از ورود آب، خرابی سیستم عامل، خرابی صفحه نمایش و روت شدن سیستم. از نظر امنیتی، این ابزار فقط خواندنی و بدون ریسک است، به این معنا که امکان فاش شدن اطلاعات یا از دست دادن داده‌ها وجود ندارد.

قویترین نرم افزار ریکاوری گوشی اندروید

ریکاوری گوشی سامسونگ با نرم افزار بازیابی dr.frone

نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده dr.frone با رتبه 4.2 در گوگل پلی، ادعا می‌کند که اولین نام تجاری جهان است که خدمات بازیابی اطلاعات را برای استفاده شخصی ارائه می‌دهد. این شرکت بیش از هشت سال است که در این صنعت پیشرو بود و بیش از 6.000 دستگاه اندروید را پشتیبانی می‌کند. سازندگان آن، اذعان دارند که بازیابی اطلاعات حتی از گوشی‌های شکسته‌ی سامسونگ نیز امکان پذیر است.

استفاده از برنامه‌ي dr.frone یک راه دیگر برای ریکاوری گوشی سامسونگ بدون روت است.

نرم افزار drfone قابلیت ریکاوری گوشی از فایل‌های صوتی، متنی، مخاطبین، ویدئوها، عکس، فیلم و اسناد را دارد. همینطور می‌تواند از گوشی‌های روت شده، پیام‌های واتساپ را نیز ارائه دهد. این نرم افزار به شما اطمینان می‌دهد که می‌تواند اطلاعات شما را در صورت حذف تصادفی، خرابی دستگاه، مشکلات SD کارت، خطاهای روت و مواردی از این قبیل بازیابی کند. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده است. چندین حالت بازیابی مثل حافظه داخلی، کارت حافظه و دستگاه معیوب بصورت پیش فرض بر روی برنامه تعریف شده است. شما می‌توانید با چند کلیک ساده برای بازیابی برنامه‌های خود اقدام کنید.

ریکاوری گوشی سامسونگ بدون روت

ریکاوری گوشی اندرویدی با iMyFone

نرم افزار ریکاوری  iMyFone D-Back راهی آسان برای بازیابی اطلاعات حذف شده شما از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. طبق ادعای سازندگان، شما می‌توانید حتی اطلاعات خود را از گوشی‌های خراب نیز بازیابی کنید. این نرم افزار با دستورالعمل‌های ساده و کاربرپسند قادر است تا مخاطبین، پیام‌ها، عکس، فایل‌های صوتی، اسناد و حتی داده‌های واتساپ را نیز پشتیبانی کند. این نرم افزار برای حفظ امنیت اطلاعات شما نیز گزینه‌ای مناسب است.

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب ترفندهای افزایش شارژدهی باتری گوشی را هم مطالعه کنید.)

ریکاوری گوشی بدون روت

نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید EaseUS

نرم افزار EaseUS می‌تواند بطور مؤثر فایل‌های حذف شده مانند مخاطبین، پیام‌های متنی و صوتی، فیلم، عکس، اسناد و مواردی اینچنینی را بازیابی کند. از این نرم افزار برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌های اندرویدی LG ،‌HTC، سونی، وان پلاس، ایسوس و امثالهم استفاده می‌شود. نرم افزار EaseUS با طراحی ساده به راحتی قابل اجرا است. اپلیکیشن EaseUS با رتبه 3.0 از گوگل پلی قابل نصب است.

ریکاوری گوشی اندروید با DiskDigger

نرم افزار تخصصی بازیابی فرمت‌های png ،‌jpg و mp4، نرم افزار DiskDigger است. این نرم افزار با رتبه 3.7 در گوگل پلی در دسترس است. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار حرفه‌ای در بازیابی عکس بیشتر مورد توجه است. چون بصورت حرفه‌ای در بازیابی عکس‌ها تمرکز می‌کند، از این اپلیکیشن شاید به نتیجه‌ی بهتری دست پیدا کنید.

بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ

نرم افزار بازیابی اطلاعات AirMore

نرم افزار AirMore از طریق جستجو در حافظه‌ی داخلی می‌تواند مخاطبین حذف شده، پیام‌ها، عکس‌ها، فیلم و گزارس تماس‌ها را بازیابی کند. سازندگان این برنامه ادعا می‌کنند، کاربران سامسونگ از این نرم افزار بیشتر به نتیجه خواهند رسید. این نرم افزار با رتبه 3.4 از گوگل پلی قابل نصب است.

 ریکاوری گوشی بدون کامپیوتر با برنامه WAMR

اگر اطلاعات زیادی را با واتساپ جا به جا می‌کنید، برنامه ریکاوری گوشی WAMR مناسب شما است. این برنامه با رتبه 4.6 از گوگل پلی قابل نصب است. این نرم افزار می‌توانید بر روی گوشی خود به صورت رایگان نصب کرده و از آن بهره‌مند شوید. این برنامه نیز همانند سایر برنامه‌های معرفی شده در این صفحه، در برخی موارد سربلند و در بسیاری از موارد ناموفق بوده است. امیدواریم که با بازیابی اطلاعاتی که سهوا یا عمدا پاک شده است (تصاویر، ویدئوها، پیام‌های صوتی، استیکرها و..) و شما قصد بازگردانی آن‌ها را دارید، خوشحالتان کند. راستی فراموش نکنید که این نرم افزار بر اساس نوتیفیکیشن‌ها قابلیت بازیابی اطلاعات را دارد، در صورتیکه آن‌ها را غیر فعال کرده باشید، این برنامه قادر به بازیابی نخواهد بود.

 ریکاوری گوشی بدون کامپیوتر با برنامه WAMR

ریکاوری گوشی با نرم افزار DigDeep Recovery

یکی دیگر از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات که تقریبا رتبه‌ی قابل قبولی در گوگل پلی دارد (4.3)، نرم افزار DigDeep است. شما می‌توانید این نرم افزار را بصورت رایگان بر روی گوشی خود نصب کنید. امید است که با اولین سرچ اطلاعات پاک شده‌ی شما را، مخصوصا فایل‌هایی که با فرمت jpg، jpeg و png هستند را به سرعت برایتان بیابد.

(اگر ایرانسلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب پربازدید سرویس پشت خطی ایرانسل را از دست ندهید.)

ریکاوری گوشی با اپلیکیشن DigDeep Recovery

نرم افزار بازیابی اطلاعات Dumpster در گوشی اندروید

ریکاوری گوشی با Dumpster، در واقع جای سطل زباله را در گوشی‌های اندروید پر کرده است. این برنامه همانند برنامه WAMR تمرکز بیشتری روی عکس و تصویر دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه، بهره‌مندی از فضای ابری برای تهیه نسخه پشتیبان است.

ریکاوری گوشی با Disk Drill

نرم افزار Disk Drill برنامه‌ای قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از دستگاه‌های اندروید است. فقط برای استفاده از این نرم افزار باید دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید. با فعال کردن گوشی، این نرم افزار شروع به اسکن کرده و اطلاعات را بازیابی می‌کند.

ریکاوری گوشی و بازیابی اطلاعات با Disk Drill

ایساج روشی آسان برای شارژ موبایل و مودم

ایساج Esaj، شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه خرید شارژ الکترونیکی سه اپراتور: ایرانسل، همراه اول و رایتل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را به راحتی از ایساج تهیه کنید.

(در مطلبی دیگر در مورد ترفندهای اینستاگرام نوشته ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید.)

منبع

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات