با انواع بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید و آیفون ویدیوهای حرفه‌ای تولید کنید!

بازار تولید محتوا این روزها خیلی داغ است. مردم به دنبال اطلاعات در مورد هر موضوعی هستند و تولید محتوا می‌تواند نیازهای آنها را در هر زمینه‌ای برآورد کند. در زمینه تولید محتوای ویدیویی هم فرصت های زیادی وجود دارد. اگر قبلاً برای ضبط کردن ویدیوهای باکیفیت احتیاج به دوربین‌های حرفه‌ای بود، اکنون شما می‌توانید با یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین باکیفیت، این کار را به راحت انجام دهید. اما ادیت یا ویرایش ویدیو چه؟ در ادامه این مطلب ایساج تصمیم دارم به معرفی بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید بپردازیم.

استفاده از بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید برای ساخت و ادیت فیلم

ضبط کردن ویدیو فقط یک قسمت از ماجرا است. شما بعد از ضبط کردن آن باید ویدیو را برای بارگذاری آماده کنید و این فرایند نیازمند ویرایش کردن آن است. نرم افزارهای کامپیوتری مخصوصاٌ برای این کار ساخته شده اند و هنوز هم این نرم‌افزارها بهترین هستند. اما اگر کسی دسترسی به کامپیوتر نداشته باشد و باید با گوشی کار کند، باید چه کار کند؟

پاسخ این است که برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون هم برنامه ویرایشگر ویدیو طراحی شده است. کاربران اندروید و آیفون می توانند با استفاده از بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید و آیفون ویدیوهای خود را به بهترین نحو ویرایش کنند. اما انواع بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید و آیفون چه هستند؟ با ما همراه باشید تا در این مطلب برخی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم.

(در مورد رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد بیشتر بخوانید.)

معرفی بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید

نکات مهم در دانلود بهترین برنامه ویرایش ویدیو در اندروید و آیفون

هر برنامه ویرایشگر ویدیو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که هر کدام از نیازهای کاربران را برآورده می کند. در دانلود بهترین برنامه ویرایش ویدیو در اندروید و آیفون باید به این دقت کنید که چه چیزهایی از برنامه ویرایشگر ویدئو می‌خواهید. برای مثال، برای برخی مهم است که فضای کاربری و استفاده از اپلیکیشن آسان باشد و برنامه ویرایشگر ویدئو پیچیده نباشد. این افراد در دانلود بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید و آیفون سادگی کار با آن را ترجیح می دهند.

بهترین برنامه های ساخت و ادیت فیلم اندروید و iOS و برآوردن نیازهای کاربران

برای خیلی از افراد مهم است که برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید و آیفون بتواند تمام ویدیوها با همه کیفیت‌های پایین و بالا را ویرایش کند. برای خیلی از افراد هم مهم است که بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای موبایل آنها سریع بتواند عملیات ادیت کردن را انجام دهد. بنابراین، قبل از دانلود بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید و آیفون از خود بپرسید که از برنامه ویرایشگر ویدیو چه می خواهید.  به این صورت، شما می‌توانید به خوبی از بین بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بررسی هدف شما از دانلود یک برنامه‌ی ویرایش ویدئومی‌تواند در انتخاب بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندرویدبه شما کمک کند.

(با روش‌های پنهان کردن عکس از گالری اندروید آشنا شوید.)

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون و اندروید: برنامه ادیت فیلم با گوشی Filmorago

دلتان می‌خواهد که ویدیوهایی که برای اینستاگرام یا یوتیوب تولید می‌کنید را به صورت حرفه ای ویرایش کنید؟ اگر اینطور است ویرایشگر ویدیو Filmorago برای شما انتخاب خوبی است. این برنامه جزو انواع بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون و اندروید محسوب می شود.

کاربران برنامه Filmorago می‌توانند با این برنامه ویدیوها را برش دهند و اندازه آنها را کوچک یا بزرگ کنند. همچنین، آنها می‌توانند ابعاد ویدیو را برای آپلود در اینستاگرام و یوتیوب تنظیم کنند. علاوه بر این ویژگی ها، برنامه فتوشاپ فیلم با گوشی Filmorago به شما این امکان را می دهد که ویدیوهای Slow Motion را به وجود بیاورید. همچنین، شما می توانید به ویدیوهای خود متن و کلمات را هم اضافه کنید.

چیزی که باعث می‌شود اپلیکیشنFilmorago جزو بهترین اپلیکیشن تدوین ویدئودر اندروید و iosباشد این است که بیشتر ویژگی‌های آن که در دسترس کاربران هستند هزینه‌ای ندارند. با این وجود، این برنامه پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد که به شما امکان دسترسی به کارکردهای پیشرفته تر آن را هم می‌دهد. کسانی که در زمینه تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک فعالیت می‌کنند، این برنامه برای جزو بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای آنها است.

(در مورد روش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام مطالعه کنید.)

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون و اندروید

بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید: برنامه‌های فیلم حرفه‌ای برای اندروید و آیفون

اگر تولیدکننده محتوای اینستاگرام و یوتیوب هستید و به دنبال بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای اینستاگرام و یوتیوب می‌گردید، نرم افزار Premiere Rush انتخاب خوبی برای شما است. مزیت نرم‌افزار Premiere Rush این است که شما در فایل‌هایی که ویرایش شده دیگر واترمارک را نمی بینید که مشکل خیلی از برنامه‌های ادیت فیلم و عکس است.

شرکت تولیدکننده این اپلیکیشن ادوب است که خیلی از محصولات نرم‌افزاری مثل pdfرا به بازار عرضه کرده است. شرکت ادوب این برنامه را مخصوصاً برای کاربرد تولید کنندگان محتوای ویدیویی طراحی کرده است. بنابراین، ویژگی‌های اپلیکیشن Premiere Rushمخصوصاً برای ویرایش کردن ویدئو طراحی شده‌اند.

(در مورد شارژ کردن باتری در طول شب بیشتر بدانید.)

خلاقیت با برنامه ویرایش ویدئو Premiere Rush

شما با استفاده از برنامه Premiere Rush می‌توانید بر روی ویدیو ها علاوه بر برش دادن آنها جلوه های تصویری مختلف را هم اعمال کنید. شما می‌توانید رنگ ویدیو را تغییر دهید و به آن عنوان یا متن هم اضافه کنید. علاوه بر این، برنامه Premiere Rush دارای یک دوربین داخلی است که می‌تواند ویدیو های باکیفیتی را به وجود بیاورد.

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود نرم افزار Premiere Rushجزو بهترین برنامه ادیت فیلم و عکس باشد این است که آن را در پلتفرم های دیگر هم می‌توان استفاده کرد. شرکت ادوب این برنامه را برای استفاده کاربران کامپیوتر هم طراحی کرده است.

(در مورد روش‌های مختلف پاک کردن کش اندروید مطالعه کنید.)

بهترین برنامه ویرایش ویدیو اندروید Premiere Rush

بهترین برنامه ویرایش اندام در فیلم آیفون و اندروید: برنامه Body tune

فرض کنید که موقع عکس گرفتن زیاد غذا خورده اید و قسمتی از اندام بدن‌تان طوری که دلتان می‌خواهد در عکس به نظر نمی‌رسد. در اینجا است که یک برنامه ویرایش اندام در فیلم آیفون و اندروید برای استفاده شما کاربردی است. فکرش را بکنید، شما می توانید منحنی‌های بدن خود را تغییر دهید! برای مثال، اگر دور کمرتان زیاد بود، می‌توانید کمی آن را لاغرتر کنید یا باسن‌تان را برجسته کنید.

علاوه بر این، با اپلیکیشن Body tune شما می توانید عضله و ماهیچه‌های بدن خود را نشان دهید. برای مثال، این اپلیکیشن استیکرهایی دارد که می‌تواند عضلات شکم شما را ماهیچه‌ای نشان دهد. همچنین، شما می‌توانید با اپلیکیشن Body tune رنگ پوست خود را نیز تنظیم کنید و جواهرات را به آن اضافه کنید.

اپلیکیشن Body tune به عنوان بهترین برنامه ویرایش ویدئو اندروید و آیفون است که استفاده از آن برای کاربران کاملا رایگان است.

(از مطلب حافظه رم مورد نیاز گوشی اندروید بازدید کنید.)

برنامه ویرایش اندام در فیلم آیفون و اندروید

بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید و آیفون: دانلود برنامه ویرایش فیلم Inshot

همه ما موقعی که ویدیویی را ویرایش می‌کنیم، یکی از اعصاب خوردکن‌ترین چیزهایی که در ویرایش عکس و ویدیو می‌تواند برای ما پیش بیاید واترمارک داشتن عکس یا ویدیو است. اگر به دنبال یک برنامه بدون داشتن واترمارک می‌گردید، با دانلود برنامه ویرایش فیلم inshot شما هم می‌توانید به صورت حرفه‌ای فیلم و عکس های خود را ویرایش کنید و هم این که مجبور نیستید نگران واترمارک بر روی آن ها باشید.

با ادیت فیلم با اینشات استفاده از آسانی از این اپلیکیشن دارید. از سوی دیگر فقط کافی است که یک فیلم کوتاه تبلیغاتی ببینید تا بتوانید به قابلیت حذف کردن واترمارک در این برنامه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، با اینشات شما می‌توانید قسمتی از ویدیو را فریز کنید و حتی کاری کنید که ویدیو خروجی شما کیفیت ۴k داشته باشد.

ویژگی‌های این برنامه باعث شده که اینشات جزو انواع بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اینستاگرام محسوب شود. کاربران اینستاگرام و تیک تاک می‌توانند باکیفیت‌ترین ویدیوها را با بهترین برنامه ادیت فیلم و عکس در اندروید و آیفون انجام دهند.

(در مورد فعال کردن قابلیت Voice Over در آیفون مطالعه کنید.)

Inshot بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید و آیفون

بهترین برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید یوتیوب: اپلیکیشن PowerDirector

به دنبال بهترین برنامه ادیت فیلم برای یوتیوب می‌گردید که امکانات آن زیاد باشد و ویدیو های باکیفیتی را تولید کند؟ اپلیکیشن PowerDirector هم ویدیوهایش رزولوشن خوب دارند و هم اینکه امکانات آن متنوع و زیاد هستند. با این وجود، فضای کاربری برنامه PowerDirector ممکن است برای افراد تازه‌کار کمی پیچیده باشد. اما نگران نباشید، چون خود این اپلیکیشن دارای یک راهنما برای کاربران است که می‌تواند آن‌ها را راهنمایی کند.

چیزی که باعث می‌شود برنامه PowerDirector جزو یکی از بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با موبایل باشد این است که PowerDirector دارای بیش از 30 جلوه تصویری و تکنیک ترانزیشن فیلم است. علاوه بر این، نسخه رایگان این برنامه از ویژگی پرده سبز در فیلم پشتیبانی می‌کند. اما اگر دلتان می‌خواهد ویدیوهای شما بعد از ویرایش واترمارک نداشته باشد یا نمی‌خواهید تبلیغات مزاحم در برنامه را مشاهده کنید پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسخه کامل این اپلیکیشن را بگیرید.

در نسخه‌ی کامل اپلیکیشن PowerDirector شما می‌توانید ویدیوهایی با رزولوشن بالا داشته باشید. بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با موبایل برای نسخه اندروید PowerDirector هم برای نسخه iosطراحی شده است.

(در مورد قابلیت Nearby Share در اندروید بیشتر بدانید.)

بهترین برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید یوتیوب

سخن پایانی در خصوص بهترین برنامه ویرایش ویدئو اندروید

در انتخاب برنامه های ویرایش حرفه ای ویدیو برای اندروید و آیفون گزینه های متنوعی وجود دارند. برای مثال، برخی کاربران دوست دارند به سراغ ساده ترین نرم افزار ادیت فیلم اندروید و آیفون بروند. در این فهرست که ما برای شما قرار دادیم، ساده ترین نرم افزار ادیت فیلم اندروید برای افراد تازه‌کار برنامه‌های Filmora و Inshot هستند. برای برخی دیگر هم مهم است برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب شان ویدیوهایی با رزولوشن بالا را تولید کند.

بعضی ها برنامه ادیت فیلم با متن برایشان مهم است و به سراغ برنامه های ویرایش حرفه ای ویدیو برای اندروید و آیفون می‌روند که این ویژگی بیشتر از بقیه در آن ها بارز است. شما هر نیازی که داشته باشید می‌توانید  با بهترین برنامه های ویرایش فیلم و ویدیو که در این فهرست  قرار دادیم ویدیوهای باکیفیتی را برای وبلاگ یا کانال یوتیوب و اینستاگرام خود تولید کنید. امیدواریم این مطلب در مورد انواع بهترین اپلیکیشن تدوین ویدئو برایتان مفید باشند.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات