رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد

اگر برای گوش دادن موسیقی یا مکالمات تلفنی از ایرپاد استفاده می‌کنید، ممکن است با مشکل شارژ نشدن آن مواجه شده باشید. در ادامه این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص علت شارژ شدن ایرپاد و روش‌های حل این مشکل صحبت کنیم.

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد

ایرپادها یکی از لوازم جانبی هستند که توسط شرکت اپل و برای جفت کردن با دستگاه‌های آیفون و آی‌پد طراحی شده‌اند. بعد از این‌که شما ایرپاد خود را با این دستگاه‌ها جفت کردید، می‌توانید به فایل های صوتی و تصویری دیگر گوش دهید.  بعد از ارائه شدن، ایرپاد خیلی طرفدارهای زیادی پیدا کرد و کاربران با شارژ کردن آن می‌توانند تا حدود چهار یا پنج ساعت به فایل‌های موسیقی گوش دهند.

اگر شما با کیس ایرپاد بتوانید به موسیقی گوش دهید، این زمان تا حدود بیست تا سی ساعت هم بیشتر می‌شود. بااین‌وجود، یکی از مشکلات رایج کاربران ایرپاد، مشکل شارژ نشدن ایرپاد است. یکی از مسائل مهم نحوه شارژ کیس ایرپاد است. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد علت شارژ نشدن ایرپاد و رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا به این مساله بپردازیم که چرا ایرپاد شارژ نگه نمیدارد و برای رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد چه کارهایی باید انجام دهیم.

(با بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت صدای آیفون آشنا شوید.)

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد

علت شارژ نشدن ایرپاد: چرا یکی از ایرپاد اپل شارژ نمیشود؟

شاید شما در استفاده از ایرپاد هایتان متوجه شوید که یکی از آن‌ها شارژ نمی‌شود. در این این جا مسئله ای که برای شما مطرح شود این است که چرا یکی از ایر پاد شارژ نمیشود؟ برای حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد شما راه‌های مختلفی را در پیش دارید که ما در این بخش در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

 برای حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد وضعیت شارژ کیس ایرپاد را بررسی کنید

به‌طورکلی شما ایرپاد های خود را با گذاشتن آن‌ها در کیس ایرپاد شارژ می‌کنید. بنابراین، اگر کیس ایرپاد شما شارژ نداشته باشد شما نمی‌توانید ایرپادتان را شارژ کنید. در نتیجه، برای بررسی علت شارژ نشدن ایرپاد، لازم است میزان شارژ کیس ایرپاد خود را بررسی کنید. برای رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد شما باید ایرپادهای خود را در کیس ایرپاد بگذارید و بعد در کیس را ببندید و آن را در نزدیکی گوشی آیفون خودتان قرار دهید.

پس از مدت کوتاهی شما صفحه‌ی وضعیت باتری را می‌توانید در کیس ایرپاد مشاهده کنید. این صفحه به شما نشان می‌دهد که آیا باتری کیس ایرپاد شما تمام شده یا میزان باتری آن پایین‌تر از ده درصد است. در این صورت می‌توانید دلیل شارژ نشدن ایر پاد i12 یا مدل‌های دیگر ایرپاد را متوجه شوید.

با بررسی وضعیت شارژ کیس ایرپاد می‌توانید علت شارژ نشدن ایرپاد خود را یافته و رفع کنید.

(با روش فعالسازی رومینگ اینترنت آیفون آشنا شوید.)

علت شارژ نشدن ایرپادها: نحوه‌ی شارژ کیس ایرپاد

حالا که یکی از دلایل شارژ نشدن ایرپاد را فهمیدیم، بیایید به سراغ نحوه شارژ کیس ایرپاد برویم. نحوه‌ی شارژ کردن کیس ایرپاد آسان است. شما می‌توانید ایرپادها را در کیس آن بگذارید و اگر نخواستید کیس را به تنهایی شارژ کنید. برای شارژ کردن کیس ایرپاد شما می‌توانید یک رابط لایتنینگ را به انتهای کیس ایرپاد متصل کنید و انتهای دیگر این رابط را به یک پورت یو اس بی شارژر متصل کنید. زمانی‌که کیس ایرپاد شما شارژ شد یکی از چراغ‌های آن به رنگ سبز روشن می‌شود.

برای شارژ کیس ایرپاد آن را به برق متصل کنید. با سبز شدن چراغ‌ها متوجه می‌شوید ایرپاد شما به طور کامل شارژ شده است.

(از مطلبی که در مورد پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

علت شارژ نشدن ایرپاد و دقت در نحوه‌ی شارژ کیس ایرپاد

علت شارژ نشدن ایرپاد: علت روشن نشدن چراغ کیس ایرپاد چیست

هنگامی که کیس ایرپاد را برای شارژ شدن به برق می‌زنید، ممکن است به دلایلی روشن نشود. برای بررسی اینکه چرا یکی از ایرپادها روشن نمی شود، ممکن است بستگی به پریزی داشته باشد که شما رابط کیس را به آن می‌زنید. اگر مشکل پریز است سعی کنید که پریز آن را عوض کنید. اگر هم پریز مشکل نبود سعی کنید کابل لایتنینگ را برای شارژ کردن کیس ایرپاد خود عوض کنید.

برای حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد وضعیت کابل لایتنینگ، پریز برق و کیس ایرپاد را چک کنید.

(با روش‌های ضبط مکالمه در آیفون آشنا شوید.)

علت روشن نشدن چراغ کیس ایرپاد

علت شارژ نشدنِ کیس ایرپاد اپل: کثیف بودن شکاف شارژ ایرپاد

یک علت برای شارژ نشدن کیس ایرپاد پرو شما شاید این باشد که در قسمت بیرونی پورت شارژ آن گرد و غبار جمع شده و این باعث می‌شود که وقتی که شما رابط را به آن متصل می‌کنید به خوبی نتواند کیس را شارژ کند. برای همین، شما باید مدام این قسمت را تمیز کنید.

علت شارژ نشدن ایرپاد سامسونگ چیست؟

برخی از کاربران به جای گوشی آیفون گوشی سامسونگ دارند و ایرپاد سامسونگ را برای استفاده از تهیه کرده‌اند. اما برخی از آن‌ها هم به این مشکل برمی‌خورند که چرا ایرپاد سامسونگ آن‌ها شارژ نمی‌شود. یک علت شارژ نشدن ایرپاد سامسونگ می‌تواند این باشد که ممکن است شما از هر شارژری برای شارژ کردن کیس تان استفاده کنید که توسط خود شرکت سامسونگ تأیید نشده است. یک علت دیگر می‌تواند این باشد که خود ایرپاد ممکن است آسیب دیده باشند. برای بررسی و حل این مشکل باید این دو مسئله را بررسی کنید.

شارژ نشدن ایرپاد سامسونگ ممکن است به خاطر آسیب دیدن ایرپادها یا استفاده از شارژر غیراستاندارد باشد.

(در مورد رفع مشکل اتصال وای فای آیفون مطالعه کنید.)

علت شارژ نشدن ایرپاد سامسونگ

روش‌های رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد با گوشی: علت شارژ نشدن ایرپاد شیائومی چیست

در مورد علت شارژ نشدن ایرپاد شیائومی خیلی از دلایلی که برای شارژ نشدن ایرپاد گوشی‌های سامسونگ و آیفون وجود دارند اعمال می‌شوند. یکی از این علت‌ها می‌تواند این باشد که کیس ایرپاد شما سالم نیست. موقعی که شما ایرپاد را در کیس آن می‌گذارید تا شارژ شوند کیس ایرپاد چراغ پد شارژ وایرلسش روشن می‌شود و این نشان می‌دهد که کیس در حال شارژ کردن ایرپاد ها است. اگر شما دیدید که چراغ کیس ایرپاد روشن نشد، پس مشکل از کیس شما است نه ایرپاد.

اگر با اتصال کیس ایرپاد به برق چراغ کیس روشن نمی‌شود، مشکل از کیس ان است و نه از ایرپادها.

(با ترفندهای صرفه جویی مصرف اینترنت آیفون آشنا شوید.)

رفع مشکل شارژ کردن ایرپاد با گوشی: علت شارژ نشدنِ ایرپاد هایلو

اگر شما از ایرپاد هایلو استفاده می‌کنید و می‌خواهید بفهمید که چرا شارژ ایرپاد زود تموم میشه یا علت شارژ نشدن ایرپاد هایلو چیست؟ یکی از دلایل معمول آن می‌تواند این باشد که شما به درستی آن را در جایگاه شارژ کردن قرار نداده‌اید. برخی از هدفون‌ها از طریق کابل شارژ نمی‌شوند و شما باید آن‌ها را روی یک جایگاه شارژ کردن بگذارید. برای همین، اگر دیدید که ایرپاد هایلو با کیس شارژ نمی‌شود حتماً آن را در جایگاه مناسب خود قرار دهید.

ایرپادها را به خوبی در داخل کیس قرار دهید تا مطمئن شوید شارژ می‌شوند.

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد گوشی: چرا شارژ ایرپاد زود تموم میشه

با این که شما از ایرپاد استفاده می‌کنید، شاید ایرپاد شما زود شارژ خالی می‌کند. در این زمان شاید با خودتان فکر کنید چرا ایرپاد شارژ نگه نمیدارد و چرا به مدت طولانی‌تری نمی‌توانم از شارژ ایرپاد استفاده کنم؟ این مسئله چند دلیل مختلف می‌تواند داشته باشد. برای مثال، شما ممکن است ایرپادتان صدایش خیلی بلند باشد و با صدای خیلی بلند به موسیقی گوش دهید. اگر این‌طور شد صدای آن را پایین بیاورید.

برخی از ایرپاد ها ویژگی کنسل کردن صدای اضافی را دارند که این هم می‌تواند شارژ ایرپاد شما را زود خالی کند. برای همین، می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

(از مطلب لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول بازدید کنید.)

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد گوشی

علت شارژ نشدن ایرپادها: از کجا بفهمیم ایرپاد شارژ شده؟

برای این‌که از کجا بفهمیم ایرپاد شارژ شده شما اولین کاری که می توانید کنید این است که وضعیت خود کیس شارژ شده را بررسی کنید. زمانی‌که می‌خواهید ایرپادها را شارژ کنید آن‌ها را در کیس شارژ ایرپاد قرار می‌دهید و در آن را می‌بندید. در این زمان است که می‌توانید چراغ شارژ کردن ایرپاد را ببینید و ببینید که اصلاً ایرپاد شما در حال شارژ شدن هست یا خیر. درصورتی‌که چراغ زرد یا نارنجی بود این به این معنی است که هنوز کیس آن دارد شارژ می‌کند و اگر ایرپاد شما کاملاً شارژ شده باشد این چراغ به رنگ سبز خواهد بود.

چراغ سبز روی کیس ایرپاد نشان‌دهنده‌ی شارژ شدن کامل آن است.

(در ایساج بخوانید: مقایسه سرعت 5G با فیبر)

علت شارژ نشدن ایرپاد

علتِ شارژ نشدن ایرپاد: چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم

برای این‌که چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم یک روش آسان وجود دارد. ایرپاد دستگاه مخصوص استفاده با آیفون است و شما ویژگی‌های آن‌ها را معمولاً در آیفون‌ها می‌بینید. اما اگر برای دستگاه اندرویدی ایرپاد گرفته باشید روشی وجود دارد که بتوانید از ان میزان شارژ باتری در اندروید را ببینید. برای این کار شما باید یک نرم‌افزار را بر روی اندروید تان نصب کنید. یکی از نرم‌افزارهایی که شما می‌توانید در آن ویژگی‌های ایرپاد را بر روی اندروید ببینید، نرم‌افزار MaterialPods را نصب کنید و از آن طریق ببینید که ایرپادتان شارژ می‌شود یا خیر.

با نرم‌افزار MaterialPods می‌توانید وضعیت شارژ ایرپاد را روی گوشی سامسونگ خود مشاهده و بررسی کنید.

(با روش فعالسازی اینترنت 5G اشنا شوید.)

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد پرو: علت شارژ نشدن یکی از گوشی‌های ایرپاد پرو

علت شارژ نشدن یکی از گوشی‌های ایرپاد یا دوتای آن‌ها می‌تواند این باشد که شما شارژ ایرپادهای خودتان را به‌طور کامل خالی کرده‌اید. زمانی‌که چنین چیزی پیش می‌آید شما باید زمان خیلی بیشتری را صرف شارژ کردن آن کنید. در چنین مواردی بهتر است ایرپاد خودتان را بگذارید در طول شب کاملاً شارژ شود که از آن استفاده‌ای ندارید. به این صورت، شما از این اطمینان حاصل می‌کنید که ایرپاد تان کاملاً شارژ خواهد شد.

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد پرو

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

سارا
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

کیس ایرپاد من همیشه چراغش به زنک سبز در میاد اما به محض اتصال به گوشی علامت «شارژ ایرپاد صفر درصد» برام میاد علتش چیه؟

اضافه کردن نظر جدید