سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل

اگر گوشی موبایل خود را گم کرده‌اید، حتما به دنبال روش‌های مختلفی برای بازیافتن آن هستید. در این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص پیدا کردن گوشی از طریق سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل صحبت کنیم که می‌تواند روش خوبی برای مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور باشد.

سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل

دزدیدن گوشی یکی از مشکلاتی است که دارندگان گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر با آن‌ها مواجه شده‌اند. شاید گوشی شما در جیب شلوارتان یا در جیب مانتو یا کاپشنتان باشد. ممکن است در مترو باشید و گوشی شما بدون اطلاع از جیبتان بیفتد یا کسی آن را بردارد و یا حتی آن را در تاکسی جا بگذارید. وقتی این اتفاق می‌افتد خیلی از افراد از پیدا کردن گوشی خود ناامید می‌شوند. اما اگر مشترک یکی از اپراتورهای مخابراتی در ایران باشید راه‌هایی برای ردیابی سیم‌ کارت روشن یا خاموش شما وجود دارد.

اگر مشترک خط ایرانسل هستید، برای ردیابی سیم‌ کارت روشن و خاموش خود می‌توانید از سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل استفاده کنید. اپراتور ایرانسل و اپراتورهای دیگر در کشور مثل همراه اول و رایتل امکان ردیابی سیمکارت ایرانسل را به شما می‌دهند. ما می‌خواهیم در این مطلب نحوه ردیابی گوشی سرقتی توسط اپراتور ایرانسل را برای شما توضیح دهیم.

با سرویس ردیابی سیمکارت می‌توانید گوشی سرقت شده یا گم شده‌ی خود را پیدا کنید.

(با ربات تبدیل استیکر به عکس آشنا شوید.)

سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل

چگونه از سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل استفاده کنیم؟

اگر در گوشی موبایل خود سیم‌کارت ایرانسل روشن و حتی خاموش وجود داشته باشد، بدون حضور می‌توانید ردیابی سیم‌ کارت ایرانسل خاموش و روشن خود را انجام دهید. برای این کار، لازم نیست که به دفاتر خدماتی ایرانسل به صورت حضوری مراجعه کنید. شما خیلی راحت می‌توانید با شماره‌گیری کد USSD اطلاعات مربوط به گوشی دزدیده شده خودتان را وارد کنید و اقدام به مسدود کردن سیم‌کارت خود کنید. در ادامه، بیشتر در مورد ردیابی خط ایرانسل خاموش و روشن از طریق سرویس ایرانسل توضیح خواهیم داد.

با شماره‌گیری کد USSD اطلاعات مربوط به گوشی دزدیده شده خودتان را وارد کنید و سیم‌کارت خود را مسدود کردن کنید.

(اگر قصد خرید شارژ ایرانسل یا اینترنت همراه ایرانسل را دارید، حتما به ایساج سر بزنید.)

مراحل ردیابی گوشی سرقتی توسط اپراتور ایرانسل: در ابتدا خط ایرانسل خود را مسدود کنید

اولین مرحله در ردیابی گوشی سرقتی توسط اپراتور ایرانسل مسدود کردن خط ایرانسل است. برای مسدود کردن خط ایرانسل شما باید از ۱ خط تلفن همراه دیگر شماره ۷۰۰یا ۷۰۳۳ یا شماره‌های ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ را شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌گیری، شما باید از اپراتور ایرانسل درخواست کنید که خط ایرانسل شما را مسدود کند.

ردیابی سیم کارت ایرانسل: اگر از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنید، در این نرم‌افزار می‌توانید وارد بخش خدمات سیم‌کارت شوید و منوی مسدود یا رفع مسدود را انتخاب کنید. سپس در آن‌جا می‌توانید درخواست مسدود کردن خط خود را ثبت کنید.

(در ایساج با قابلیت nearby share آشنا شوید.)

مراحل ردیابی گوشی سرقتی از طریق ایرانسل

مراحل ردیابی سیم کارت ایرانسل: ثبت درخواست ردیابی سیم‌ کارت خاموش و روشن ایرانسل

بعد از این‌که  درخواست مسدود شدن خط خود را ثبت کردید، ۵ روز بعد از مسدود شدن خطتان، باید درخواست ردیابی سیمکارت ایرانسل را ثبت کنید. برای ردیابی سیم‌ کارت ایرانسل خاموش و روشن باید  را از یک خط تلفن همراه ایرانسل دیگر شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌گیری این کد منویی برای شما باز می‌شود که در آن منو بایدرا انتخاب کنید.

تا زمانی‌که شما فرایند ثبت درخواست خود را انجام نداده‌اید، هزینه ردیابی سیم کارت ایرانسل از شما کم نمی‌شود. در قسمت بعدی هم باید گزینه ۱ را برای انتخاب اپراتور ایرانسل انتخاب کنید. بعد از انتخاب اپراتور ایرانسل سوالاتی در مورد زمان دزدیده شدن گوشی و مسدود کردن سیم کارت برایتان نمایش داده می‌شود که شما باید به آن‌ها پاسخ دهید. در مرحله آخر شما باید شماره سریال IMEI گوشی‌های خود را وارد کنید. معمولاً این شماره سریال در پشت جعبه گوشی شما درج شده است.

مراحل ردیابی سیم‌ کارت خاموش یا روشن ایرانسل: دریافت نتیجه ثبت درخواست ردیابی خط ایرانسل و ادامه مراحل قضایی

بعد از این‌که شما درخواست خودتان را برای اپراتور ایرانسل ثبت کرده‌اید، باید حدود ۲ روز یا ۴۸ ساعت است صبر کنید. بعد از گذشت ۴۸ ساعت، اپراتور ایرانسل پیامی را در مورد نتیجه درخواست ردیابی سیم‌ کارت روشن یا خاموش ایرانسل شما ارسال خواهد کرد. اگر این نتیجه مثبت باشد، شما باید به مراجع قضایی مراجعه کنید و در آن‌جا برای پیگیری سرقت گوشی خودتان اقدام قضایی کنید.

برای ردیابی سیم کارت ایرانسل، در مراجعه به مراجع قضایی شما باید کد پیگیری و ردیابی سرقت گوشی خودتان را در دستور قضایی بنویسید. اگر هم نتیجه درخواست شما منفی باشد باید ۵ روز بعد از دریافت پیامک نتیجه صبر کنید و بار دیگر درخواست ردیابی سیم‌ کارت خاموش و روشن ایرانسل خود را ثبت کنید.

(برای خرید شارژ شاتل و خرید بسته اینترنت شاتل موبایل به صفحه‌ی مورد نظر مراجعه کنید.)

ثبت درخواست سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل

ردیابی خط ایرانسل از طریق اینترنت

علاوه‌بر استفاده از اپراتور ایرانسل برای ردیابی گوشی دزدیده‌شده‌تان، شما با ردیابی خط ایرانسل از طریق اینترنت می‌توانید گوشی دزدیده‌شده خود را پیدا کنید. برای این کار باید به برنامه‌های مخصوص ردیابی گوشی سرقتی دسترسی داشته باشید. برای مثال، یکی از این برنامه‌های ردیابی برنامه Sygic Family Locator است. شما می‌توانید با استفاده از یک اسمارت فون دیگر این برنامه را بر روی آن نصب کنید.

برای نصب این برنامه شما احتیاج به اتصال به اینترنت دارید. برنامه Sygic Family Locator به شما اجازه می‌دهد که نه‌تنها اسمارت فون خود، بلکه اسمارت فون دوستان و آشنایان خود را هم ردیابی کنید. با استفاده از برنامه Sygic Family Locator شما می‌توانید موقعیت مکانی اسمارت فون خود را پیدا کنید و به این صورت، گوشی دزدیده‌شدهٔ خود را پیدا کنید.

علاوه بر برنامه Sygic Family Locator برنامه‌های دیگری هم در گوگل پلی وجود دارند که امکان ردیابی سیم کارت ایرانسل از طریق اینترنت را می‌دهند.

(ایساج بعنوان نماینده رسمی خرید شارژ آپتل و خرید بسته اینترنت آپتل در این زمینه فعالیت دارد.)

ردیابی خط ایرانسل از طریق اپلیکیشن موبایل

هزینه ردیابی سیم کارت ایرانسل چقدر است؟

زمانی‌که شما می‌خواهید درخواست ردیابی گوشی خود را ثبت کنید، برای هر بار ثبت درخواست در سامانهٔ ردیابی ایرانسل باید ۱۰۰ تومان هزینه را بپردازید. همان‌طور که می‌بینید هزینه ردیابی سیم کارت ایرانسل ناچیز است و به‌راحتی می‌توانید درخواست خود را از این راه‌انجام دهید.

هزینه سرویس ردیابی سیمکارت ایرانسل

با ایساج سیم کارتتو شارژ کن!

شارژ مستقیم سیم کارت یا خرید بسته اینترنت همراه، بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده است! اما خب مساله این است که کجا و چطور این کار را انجام دهیم که هم مطمئن باشد و هم بی‌دردسر! ما به شما خرید از سایت ایساج را پیشنهاد می‌کنیم. اگر از مشترکین اپراتور همراه اول، رایتل، شاتل، آپتل یا ایرانسل هستید، با ایساج سیم کارتتان را شارژ کنید!

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات