معرفی ربات تبدیل استیکر به عکس

تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با قابلیت‌های متنوعی همراه است که باعث شده همچنان نسبت به خیلی از پیامرسان‌ها کاربران بیشتری داشته باشد. این موضوع حتی برای استیکرهای آن نیز صادق است و آنقدر استیکرهای متنوع و جالبی پیدا می‌کنید که شاید بخواهید برخی از آنها را ذخیره کنید. خوشبختانه ربات‌های وجود دارد که این کار را عملی می‌سازد. در این مطلب ایساج در مورد ربات تبدیل استیکر به عکس در تلگرام و البته واتساپ و اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

ربات تبدیل استیکر به عکس

یکی از نقاط قوت اپلیکیشن تلگرام، ربات‌های مختلفی است که می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند. یکی از این ربات‌ها ربات تبدیل استیکر به عکس تلگرام رایگان است که برای ذخیره‌ی استیکرها روی حافظه‌ی داخلی دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی می‌توان از این فایل‌های ذخیره شده برای سایر پیام‌رسان‌ها نیز استفاده کرد. اما چطور از رباتِ تبدیل استیکر به عکس برای تلگرام استفاده کنیم؟

ربات تبدیل استیکر به عکس برای تلگرام

معرفی ربات تبدیل استیکر به عکس Sticker Downloader

ربات StickerDownloadBot یکی از محبوب‌ترین ربات تبدیل استیکرِ تلگرام به عکس است که برای استفاده از آن باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه‌ی تلگرام شوید و در نوار جستجوی آن عبارت StickerDownloadBot یا Sticker Downloader را جستجو کنید و سپس ربات مورد نظر را از میان نتایج جستجو انتخاب کنید.
  2. اگر نتواستید این ربات را پیدا کنید می‌توانید StickrDownloadBot@ را در یک چت بفرستید تا به لینک ربات تلگرام تبدیل استیکر به عکس تبدیل شود و سپس با لمس لینک وارد صفحه‌ی ربات شوید.
  3. با ورود به صفحه‌ی ربات مورد نظر می‌توانید اطلاعات کلی در مورد آن را در وسط صفحه مشاهده کنید. این ربات می‌توانید استیکرهای شما را در فرمت‌های jpg، png یا webp ذخیره کند و حتی می‌توانید کل بسته‌ی استیکرها را به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

برای استفاده از ربات StickerDownloadBot می‌توانید آن را در نوار جستجوی تلگرام پیدا کنید و یا با اضافه کردن @ به اول آن و ارسال آن به در یک صفحه‌ی چت، آن را به یک لینک تبدیل کرده و سپس وارد صفحه‌ی لینک شوید.

(از مطلبی که در مورد فعالسازی رومینگ اینترنت اندروید نوشته‌ایم بازدید کنید.)

کار با ربات Sticker Downloader

برای شروع کار با این ربات ابتدا باید کلید شروع (Start) در پایین صفحه را لمس کنید. پس از شروع کار، پیامی شامل جزئیات عملکرد ربات برای شما ارسال می‌شود که شامل این موارد می‌شود:

  • برای دانلود استیکر از طریق این رباتِ تبدیل استیکر به عکس لازم است لینک مربوط به استیکر را برای آن ارسال کنید.
  • برای تبدیل استیکرهای متحرک با فرمت GIF و Webp نیز می‌توانید از این ربات استفاده کنید.
  • تبدیل استیکر به عکس زمانبر است و این زمان برای ربات تبدیلِ گیف به عکس و همینطور تصاویر متحرک بیشتر خواهد بود.
  • تعداد استیکرهای متحرک برای دانلود باید کمتر از 15 تا باشد تا حجم کلی بسته بیشتر از 50 مگابیت نشود.

ربات StickerDownloadBot می‌تواند استیکرهای متحرک را نیز به صورت عکس یا گیف ذخیره کند.

(از مطلب معرفی وای فای 7 بازدید کنید.)

منوی ربات تلگرامی تبدیل استیکر به عکس Sticker Downloader

در گوشه‌ی سمت چپ و پایین صفحه منوی این ربات وجود دارد که می‌توانید گزینه‌های مختلف آن را مشاهده و انتخاب کنید. این منو شامل موارد زیر می‌شود:

  • Batch Mode

این گزینه برای دانلود گروهی استیکرها است. اگر قصد دارید استکیرها را تکی دانلود کنید باید این گزینه را روی حالت خاموش قرار دهید. اما برای دانلود استیکرها به صورت گروهی و ذخیره‌ی آنها به صورت فایل زیپ آن را روشن کنید.

  • Clear Cache

با این گزینه می‌توانید حافظه‌ی موقت و استیکرهای قبلی را از ربات تبدیلِ استیکر به عکس پاک کنید. این کار تاثیری روی فایل‌های ذخیره‌شده روی حافظه‌ی داخلی دستگاه شما ندارد و فقط فضای داخل ربات را پاک می‌کند.

  • تنظیمات یا Settings

در این قسمت می‌توانید فرمت ذخیره‌ی فایل‌ها را انتخاب کنید. برای مثال فرمت GIF برای ربات تبدیل استیکر متحرک به گیف تلگرام استفاده می‌شود. فرمت‌های PNG و Webp نیز برای تصاویر پس‌زمینه کاربرد دارد. فرمت JPEG نیز تصاویری با پس‌زمینه ایجاد می‌کند که طیف وسیعی از برنامه‌ها و سایت‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند. اگر گزینه‌ی ALL یا همه را انتخاب کنید نیز می‌توانید استیکر مورد نظر خود را با همه‌ی این فرمت‌ها دانلود کنید.

برای ذخیره‌ی عکس‌ها ابتدا فرمت آنها را از بین یکی از گزینه‌های گفته شده انتخاب کنید.

(با روش‌های بازیابی دفترچه تلفن اندروید آشنا شوید.)

کار با ربات Sticker Downloader برای دانلود استیکرهای تلگرام

دانلود استیکرها با استفاده از ربات تبدیل عکس به استیکر تلگرام رایگان

اغلب استیکرهای تلگرام به صورت بسته یا پک هستند و به همین خاطر توصیه می‌شود ربات تبدیلِ استیکر به عکس Sticker Downloader را روی حالت Batch Mode قرار دهید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید تا استیکرها را به عکس تبدیل کنید.

  1. ابتدا استیکر مورد نظر خود را در صفحه‌ی ربات ارسال کنید.
  2. پس از ارسال استیکر به ربات، فایل قابل دانلود آن با فرمت‌های مختلف برای شما ارسال می‌شود.
  3. فایل‌ها به صورت زیپ هستند و برای دسترسی به عکس‌ها باید فایل زیپ را باز کنید.
  4. پس از باز کردن فایل‌های زیپ و ذخیره‌ی آنها روی حافظه‌ی دستگاه، می‌توانید از طریق گالری به آنها دسترسی داشته باشید.

ربات تبدیل عکس به استیکر تلگرام رایگان

سخن پایانی

در این مطلب در خصوص تبدیل استیکرهای تلگرام به عکس صحبت کردیم. تنوع استیکرهای تلگرام آنقدر زیاد است که شاید دلتان بخواهد آنها را ذخیره کنید و سپس در پیام‌رسان‌های دیگری ارسال کنید. برای تبدیل استیکر به عکس در واتساپ روش خاصی پیدا نکردیم اما می‌توانید از ربات تبدیل عکس به استیکر واتساپ استفاده کنید و عکس‌هایی که از استیکرهای تلگرام ذخیره کرده‌اید را در واتساپ به استیکر تبدیل کنید.

 

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات