لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

دریافت پیامک‌های گاه و بیگاه می‌تواند یکی از اتفاق‌های آزاردهنده باشد. پیامک‌هایی که در هر ساعت از شبانه روز ارسال می‌شوند و اغلب حاوی اطلاعاتی جعلی و یا غیرواقعی هستند. گاهی تعداد این پیام‌ها انقدر زیاد است که تمام فضای Inbox گوشی پر از پیامک‌های تبلیغاتی ناخوانده می‌شود. مشترکین خطوط ایرانسل و سایر خطوط هر روز با این مشکل مواجه هستند بدون اینکه بدانند چطور می‌توان از شر این پیامک‌ها خلاص شد. ما در این مطلب بلاگ ایساج تصمیم داریم به روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل اشاره کنیم تا کمتر با این پیامک‌ها مواجه شوید.

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

روش‌های لغو ِپیامک تبلیغاتی ایرانسل

پیامک‌های تبلیغاتی که برای خطوط ایرانسل ارسال می‌شود از سوی اپراتور ایرانسل ارسال می‌شوند و این سرویس به صورت خودکار برای تمامی دارندگان خطوط ایرانسل فعال است. اما چند روش سریع برای لغو پیامکِ تبلیغاتی ایرانسل وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید به انبوه پیام‌های مزاحم و تبلیغاتی پایان دهید. در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم. همچنین اگر نیاز داشتید که تمامی کد دستوری ایرانسل را یکجا داشته باشید، به این مطلب وبلاگ ما هم سری بزنید.

لغو پیامک تبلیغاتیِ ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #800*

شماره‌گیری کد دستوری #800* یکی از راه‌های ساده برای پایان دادن به پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل است. این کد دستوری مشترک میان هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل است و تمامی مشترکین می‌توانند از آن استفاده کنند. با شماره‌گیری این کد دستوری منویی باز خواهد شد که شامل گزینه‌های زیر است:

  • 1- خدمات فعال : لیستی از خدمات فعال از طریق پیامک برای دارنده‌ی خط ایرانسل ارسال می‌شود.
  • 2- قطع خدمات : از طریق ارسال این گزینه خدمات و سرویس‌های خط غیرفعال می‌شود.
  • 3- قطع تبلیغات : با ارسال عدد 3 لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل انجام می‌شود.

(مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و خرید بسته اینترنت ایرانسل به وب سایت ایساج مراجعه کنند.)

لغو پیامکِ تبلیغاتی ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #5006*

علاوه بر کد دستوری #800* شما می‌توانید با شماره‌گیری کد #5006* نسبت به لغو پیامک‌های تبلیغاتی خطوط ایرانسل خود اقدام کنید. پس از شماره‌گیری این کد منویی برای شما باز خواهد شد. با ارسال عدد 1 (پیامک تبلیغاتی) منوی جدیدی با دو گزینه‌ی 1.دریافت پیامک تبلیغاتی و 2.عدم دریافت پیامک تبلیغاتی باز می‌شود. با ارسال عدد 2 می‌توانید ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به خط ایرانسل خود را لغو کنید.

روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

لغو پیامک‌ تبلیغاتی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید به سادگی و خیلی سریع پیامک‌های تبلیغاتی خطوط ایرانسل خود را لغو کنید. برای این منظور لازم است ابتدا وارد برنامه‌ی ایرانسل من شوید. سپس با لمس منوی سه خط بالای صفحه (حساب من) از میان گزینه‌های موجود نمایش داده شده، پرونده را باز کنید. در این قسمت می‌توانید با لمس مدیریت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل اقدام به لغو و یا فعال‌سازی دوباره‌ی پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل کنید.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

لغو پیامک‌ِ تبلیغاتی ایرانسل از طریق ارسال پیامک

ارسال پیامک یکی از روش‌های لغو پیامک‌های تبلیغاتیِ ایرانسل است. این روش بسیار آسان است و با ارسال عدد 2 به شماره‌ی 5005 می‌توانید به پیامک‌های تبلیغاتی خطوط ایرانسلی خود پایان دهید.

تماس با پشتیبانی ایرانسل

برای ارتباط با پشتیبانی ایرانسل می‌توانید شماره‌ی 700 را شماره‌گیری کنید و از اپراتور ایرانسل بخواهید پیامک‌های تبلیغاتی خطوط ایرانسل شما را لغو کند. اگر برای این کار بخواهید از خطوط سایر اپراتورها تماس بگیرید، لازم است شماره‌ی ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را شماره‌گیری کنید.

خدمات سایت ایساج

پیامک‌های تبلیغاتی معمولا با کسر هزینه از حساب مشترکین همراه است و مشترکین سیم‌کارت‌ها ترجیح می‌دهند این پیام‌ها را لغو کنند. در این مطلب ایساج به بررسی روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل پرداختیم. اگر بسته اینترنت شما پایان یافته یا شارژ کافی ندارید، می‌توانید برای خرید شارژ و بسته اینترنت همراه به وب سایت ایساج رجوع کنید. بعلاوه شرکت‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی و غیره می‌توانند برای خرید شارژ یا بسته‌های اینترنت همراه انبوه به پنل فروشگاهی ایساج رجوع کنند.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

......
۱۰ بهمن ۱۴۰۰

سلام متن این پست رو ویرایش بدید وقتی *800# رو میزنیم میبینیم گزینه هاش تغییر میکنه از گزینه هایی که شما نوشتین

محدثه
۱۴ آبان ۱۴۰۰

سلام من وقتی #۸٠٠* رو میزنم و پیامک حذف تبلیغات میاد و مثلا میگه کدY رو بفرستم وقتی این کارو میکنم و میخوام ارسال کنم میزنه ارسال نمیشه یا ناموفقه باید چکار کنم؟ ی سوال دیگه کدY یعنی حرفY رو بفرستم یا یه کد خاصیه؟

  • تیم محتوای ایساج
    ۱۴ آبان ۱۴۰۰

    جهت حذف تبلیغات حرف Y انگلیسی بزرگ باید ارسال شود

اضافه کردن نظر جدید