کدهای دستوری رایتل: معرفی کاربردی‌ترین کدهای دستوری اپراتور رایتل

به‌غیر از ایرانسل و همراه اول، رایتل یک شرکت عرضه‌کننده‌ی عمده‌ی سیم‌کارت‌های تلفن همراه در ایران است. با اینکه محبوبیت رایتل به اندازه‌ای ایرانسل و همراه اول نیست، اما این شرکت ارائه‌کننده‌ی خط تلفن همراه دارای تعداد قابل‌توجهی از مشترکین و کاربران است که از خدمات آن استفاده می‌کنند. رایتل هم مانند ایرانسل و همراه اول کدهای دستوری را در اختیار مشترکین خود قرار داده تا به‌وسیله‌ی آن‌ها بتوانند به طور غیرحضوری به خدمات گوناگون اپراتور رایتل دسترسی داشته باشند. در این مطلب، چند کد دستوری پرکاربرد رایتل را ذکر کرده و در مورد برخی از آن‌ها به اختصار توضیح می‌دهیم. اگر احیانا سیم کارت ایرانسل هم دارید و می‌خواهید از کدهای دستوری این اپراتور مطلع شوید پیشنهاد می‌کنیم به مطلبی که درباره کد دستوری ایرانسل نوشتیم سر بزنید.

کدهای دستوری پرکاربرد برای مشترکین خط‌های تلفن رایتل

کد دستوری رایتل برای خرید بسته‌های پیشنهادی دست دوز

رایتل با بسته‌های دست دوز خود به مشترکین خود این فرصت را می‌دهد تا متناسب با نیازهای مصرف اینترنتی و حجم مکالمه خود، هزینه‌های سیم کارت رایتل خود را کاهش دهند. کاربران رایتل با شماره گیری کد دستوری #222* می‌توانند به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

کد دستوری رایتل برای خرید بسته‌های پیشنهادی دست دوز 

کدهای دستوری رایتل برای سرویس‌های دوستان و خانواده، تماس‌های از دست رفته و گزارش تماس

با استفاده از سرویس دوستان و خانواده، کاربران رایتل می‌توانند دو شماره خط تلفنی که اغلب با آنها تماس دارند را وارد کنند و در زمان تماس با این شماره تلفن‌ها از تخفیف هزینه مکالمه برخوردار شوند. این تخفیف برای مالکان خطوط دائمی 10 درصد و برای مالکان خطوط اعتباری رایتل ۵ درصد است.

همچنین، اگر گوشی تلفن شما خاموش باشد یا در محیطی قرار دارید که نمی‌توانید تماس‌های تلفنی را جواب دهید و در حال انجام مکالمه هستید، تماس‌هایی که با گوشی‌تان گرفته می‌شود به سامانه‌ی تماس از دست رفته رایتل ارجاع داده می‌شود. بعداٌ زمان تماس از دست رفته و جزئیات آن با پیامک به شما ارسال خواهد شد. کد دستوری زایتل برای فعال سازی و دسترسی به این سرویس #130* است.

(پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و خرید انبوه شارژ مستقیم و بسته‌ اینترنت همراه داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.)

کدهای دستوری رایتل برای سرویس‌های دوستان و خانواده، تماس‌های از دست رفته و گزارش تماس

کد دستوری رایتل برای فعال‌سازی و استفاده از سرویس انتقال اعتبار

این سرویس مختص مشترکین اعتباری و دیتای رایتل است و به آنها اجازه می‌دهد تا از خط تلفن همراه خود به دیگر مشترکین اعتباری و دیتای رایتل اعتبار انتقال دهند. سقف اعتبار قابل انتقال رایتل در هر روز 1 میلیون ریال است. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از این سرویس از تراکنش‌های انتقال اعتبار پیشین و اعتبار باقیمانده‌ی خود مطلع شوید. کد دستوری مورد نیاز برای فعال‌سازی این سرویس #133* است.

کد دستوری رایتل برای فعال‌سازی و استفاده از سرویس انتقال اعتبار

کد دستوری مشاهده‌ی اعتبار و صورتحساب برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل

اگر بخواهید از میزان اعتبار باقیمانده برای خط اعتباری یا صورتحساب خط دائمی رایتل خود آگاه شوید باید کد دستوری #140* را شماره گیری کنید.

کد دستوری مشاهده‌ی اعتبار و صورتحساب برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل

کد دستوریِ رایتل برای درخواست بسته و گزارش وضعیت بسته‌های موجود اینترنتی

این سرویس هم برای خط‌های دائمی و هم برای خط‌های اعتباری رایتل موجود است. برای خرید بسته‌های اینترنتی رایتل شما می‌توانید کد دستوری #142* و برای مشاهده وضعیت بسته‌های اینترنتی نیز می‌توانید کد دستوری #144* را شماره گیری کنید.

کد دستوری رایتل برای درخواست بسته و گزارش وضعیت بسته‌های موجود اینترنتی

کد دستوری استعلام وضعیت سیم کارت رایتل

مشترکین رایتل می‌توانند با شماره گیری کد #211* وضعیت کنونی سیم کارت رایتل به خود را بررسی کنند.

کد دستوری استعلام وضعیت سیم کارت رایتل

کد فعالسازی سرویس رومینگ بین‌المللی برای سیم کارت رایتل

شرکت رایتل با ارائه‌ی سرویس رومینگ رایتل برای کاربرانش این امکان را به آنها می‌دهد تا با سیم کارت رایتل در بیش از ۱۴۶ کشور دنیا به صورت 3G و در بیش از ۷۰ کشور به صورت 3G/4G به مکالمه یا ارسال پیامک بپردازند. در وب سایت رایتل تعرفه‌های تخفیفی رومینگ برای برخی از کشورها معین شده است. شما با شماره‌گیری کد #210* می‌توانید این سرویس را فعال یا غیرفعال کنید.

کد فعالسازی سرویس رومینگ بین‌المللی برای سیم کارت رایتل

کد دستوری دریافت هدیه روز تولد سیمکارت رایتل

رایتل برای مشترکین دائمی و اعتباری خود هدیه روز تولد را در نظر گرفته است. یک نوع هدیه روز تولد رایتل برای مالکان خطوط دائمی اعتباری و دیتا بسته اینترنتی ۲ گیگابایتی است. نوع دیگر این هدیه که مختص خطوط اعتباری و دائمی است، بسته مکالمه یک ساعتی رایتلی و غیر رایتلی است. مدت اعتبار هدیه روز تولد یک روز است. شما می‌توانید با ارسال کد دستوری #232* در روز تولد خود از این هدیه بهره مند شوید.

کد دستوری دریافت هدیه روز تولد سیمکارت رایتل

کد دستوریِ رایتل برای بسته‌های دکا

هدف از ارائه بسته‌های دکا استفاده نامحدود از مکالمه و ارسال پیامک برای کاربران رایتل بود. با افزایش محبوبیت این طرح، رایتل اینترنت 3G و 4G را هم به بسته‌های دکا اضافه کرد. طرح دکا دارای ۴ بسته است:

  • دکا: این بسته برای مشترکینی است که هم خود و هم اعضای خانواده و دوستانشان از سیم‌کارت‌های رایتل استفاده می‌کنند. کد دستوری فعال‌سازی این بسته #2010*142* است.
  • دکا گپ: با بسته دکا گپ شما نه تنها می‌توانید با مشترکین رایتل، بلکه با کاربران خط تلفن‌های دیگر (همراه اول و ایرانسل) ارتباط برقرار کرده و از خدمات این بسته بهره‌مند شوید. کد دستوری بسته دکا گپ #2011*142* است.
  • دکا تک: این بسته علاوه بر ارائه تماس‌های صوتی، ارسال پیامک و ارائه خدمات دکا گپ، اتصال به اینترنت را نیز برای کاربران رایتل فراهم می‌کند. با بسته دکا گپ شما می‌توانید ۱۳۰ پیام چند رسانه‌ای را ارسال کرده، از ۲ گیگابایت حجم اینترنت عادی و 1 گیگابایت اینترنت در زمان افت مصرف برخوردار شوید. برای فعال‌سازی این بسته باید کد دستوری #2012*142* را شماره گیری کنید.
  • دکای بی‌نهایت: بسته دکای بی‌نهایت ۱۰ هزار دقیقه تماس داخل شبکه، ۱۰ هزار دقیقه پیامک داخل شبکه، ۲۵۰ دقیقه تماس خارج از شبکه، ۲۵۰ پیامک خارج از شبکه، ارسال ۲۵۰ پیام چند رسانه‌ای، ۵ گیگابایت اینترنت عادی و یک گیگابایت اینترنت در زمان افت مصرف را به کاربران رایتل ارائه می‌دهد. با این بسته شما می‌توانید به خدمات اینترنت نسل سوم دسترسی داشته باشید. کد فعال‌سازی این بسته #2013*142* است.

کد دستوری رایتل برای بسته‌های دکا

کدِ دستوری سرویس به جای من رایتل

اگر خط تلفن شما اعتبار کافی نداشته باشد و شما نیاز به شارژ داشته باشید، می‌توانید از سرویس به جای من رایتل استفاده کنید. در ابتدا، شما باید کد دستوری *444* و سپس شماره مشترک فردی که می‌خواهید از او درخواست شارژ کنید را شماره گیری کنید. هم سیم کارت شما و هم سیم کارت مشترک مورد نظرتان باید رایتل باشد.

کد دستوری سرویس به جای من رایتل

خرید کارت شارژ و اینترنت رایتل از فروشگاه اینترنتی ایساج

مطلب امروز وبلاگ ایساج هم به پایان رسید و امیدواریم که توانسته باشیم کد دستوری‌های پرشمار اپراتور رایتل را به شما مخاطبان همیشگی وبلاگ ایساج توضیح داده باشیم. تیم محتوای وبلاگ ایساج همواره به دنبال پاسخ سوالات کاربران اپراتورهای تلفن همراه در ایران بوده تا بتواند در موقعیت‌های مختلف به کمک شما بشتابد. برای نگارش موضوعات بعدی می‌توانید از طریق بخش کامنت‌دانی مطلب به ما موضوعات مدنظرتان را پیشنهاد نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ما، برای خرید شارژ مستقیم رایتل و یا بسته‌ اینترنت رایتل اقدام کنید. بزودی با مطالب جدیدی درباره انواع خدمات اپراتور رایتل میهمان شما خواهیم بود.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

حمید
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

سیم جدید گرفتم و میخوام اینترنت رایتل در گوشی رو فعال ‌کنم ، ظاهرا ستاره ۱۳۳ مربع است که هر چه اقدام میکنم میگه برنامه در دسترس نیست . لطفا راهنمایی ‌کنید . ایر انسل و همراه اول کد فعال کردن اینترنت در گوشی داره اما رایتل متاسفانه به این راحتی فعال نمیکنه .

محمد تاک
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام کد فعال سازی اینترنت رایتل چند است؟ من بسته دارم دیروز گرفتم 16 گیگ امروز بعدازظهر به بعد کار نمیکنه تازه دارم از خط رایتل استفاده میکنم

طاهره خوشنودیان
۲۶ اسفند ۱۴۰۱

کد باقیمانده اینترنت و مکالمه لطفا کد بستن تعرفه ازاد اینترنتم تعریف کنید همه اپراتورا دارن بجزرایتل اخه براما اینترنت هرگ ۴ تومنم گرونن ممنونم

سرابله
۰۸ بهمن ۱۴۰۱

امکانات و خدمات رایتل میشه گفت متنوع و تقریباً بهتر از دیگر اپراتورهاست، البته درمورد کدهای میانبر متاسفانه مدتهاست که بجای ارایه نتیجه مورد درخواست ، معمولا مشترک رو به سمت رایتل من ارجاع میده !! از طرفی هم یه مدته که بروزرسانی اطلاعات و مانده شارژ و بسته های مختلف در رایتل من با تاخیر بروزرسانی میشن !! لطفاً پیگیری کنید..

Haniehpoladi
۲۷ دی ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید من یه مدت از خط رایتلم استفاده نکردم مسدود شده شرایط فعال سازی غیر حضوری چطوریه؟ حتما باید حضوری برم برای فعال سازیش؟

Ahmad Ozair Khaki
۲۷ دی ۱۴۰۱

کد دستوری غیر فعال سازی تمام بسته های رایتل چیه؟؟ میشه بزارید!!

آرین مهر پاکزاد
۱۳ دی ۱۴۰۱

میخوام از طریق اعتبار بسته بگیرم میگه موجودی ناکافی میرم از طریق سایت رایتل با اعتبار بسته بگیرم میزنه در حال بروزرسانی خواهشا جواب بدید

  • تیم محتوای ایساج
    ۱۳ دی ۱۴۰۱

    از طریق سایت ایساج قسمت بسته های رایتل میتوانید بسته رایتل خریداری کنید

ali
۱۹ آبان ۱۴۰۱

salam..chejori khate khodamo daemi konam

Javad
۱۲ آبان ۱۴۰۱

سلام ببخشید چرا اعتبار افزایش پیدا نکرد هر کاری میکنم میگه موجودی ۰ ریال .

جعفرشرفی پور
۰۸ آبان ۱۴۰۱

سلام سیم کارت رایتل من شارژ داره میخوام ازاین شارژ بسته اینترنت بخرم کد دستوریش چیه؟

akbar ramezani
۲۹ مهر ۱۴۰۱

سلام بخدا که دو شب است که برای افزایش اعتبار اینترنت تلاش میکنم هرچه کد بود زدم ونتوانستم اخه وقتی اعتبار اری بعضی کد ها جواب نمیدهند موقعی که مبلغ کمتر شد فعال میشن در واقع طوری تنظیم شده اند که مجبوری از کدهای از کد های دلخواه رایتل پیروی کنیم من فقط از کد های شبانه میخواهم چون کارم شب تا صبح است ممنون

  • تیم محتوای ایساج
    ۲۹ مهر ۱۴۰۱

    سلام با توجه به بسته های موجود برای سیم کارتهای رایتل بسته مورد نظر خودتان را میتوانید انتخاب کنید با تشکر

Reza
۱۹ مهر ۱۴۰۱

سلام مدتی از سیم کارت استفاده نکردم مسدود شده چگونه سیم کارت را فعال کنیم. ممنون

  • تیم محتوای ایساج
    ۱۹ مهر ۱۴۰۱

    سلام به نزدیکترین نمایندگی رایتل مراجعه نمایید

علیرضا هنرور
۱۷ مهر ۱۴۰۱

سلام چطوری بااین شرایط سرعت خط اینترنت خراب ازشبکه رایتل استفاده کنم

سامان
۲۱ اسفند ۱۴۰۰

سلام من میخواستم برای دیگران از طریق شارژی ک داخل سیم کارت هیت برای دیگران بسته فعال کنم میشه ایا؟

SMV
۲۱ دی ۱۴۰۰

چه وعضیه آخه این چه بسته هاییه؟

Ali
۰۸ دی ۱۴۰۰

واقعا شرایط ایده عالی رو برای کاربران در نظر گرفته اند.

اضافه کردن نظر جدید