چگونه از حساب جیمیل دستگاه گمشده خود خارج شویم؟ + عکس

خروج از حساب جیمیل

در این متن می‌خواهیم به موضوع مهمی که فکر اکثر کاربران گوشی‌های اسمارت را برای خروج از حساب جیمیل در گوشی، در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آن، مشغول کرده است، ‌بپردازیم. هیچ کاربری دوست ندارد که علاوه بر غم از دست دادن گوشی با دردسر افشا شدن اطلاعات شخصی و کاری خود نیز رو به رو شود. بنابراین به هر طریقی که شده می‌خواهند که هم از حساب جیمیل خود خارج شوند و هم تمامی اطلاعات خود را از راه دور پاک کنند. برای چگونگی خروج از حساب Gmail از راه دور در ادامه با ما همراه باشید. برای پاک کردن از راه دور سایر اطلاعات موجود در گوشی، می‌توانید به متن چگونه گوشی اندروید گم شده را با Google Find My Device ردیابی کنیم؟ در وبلاگ ایساج مراجعه کنید.

(در وبلاگ ایساج مطلبی در خصوص لغو پیام‌های تبلیغاتی رایتل نوشته‌ایم.)

آموزش تصویری خروج از جیمیل

برای خروج از حساب جیمیل در کامپیوتر یا گوشی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرورگر کروم را روی کامپیوتر یا هر گجت دیگری که اکانت جیمیل یکسانی با گوشی شما دارد را، باز کنید.
  • با کلیک چپ روی آیکون پروفایل اکانت جیمیل خود (در گوشه‌ی سمت راست صفحه)، گزینه‌ی Manage Your Google Account را انتخاب کنید.

 خروج از اکانت جیمیل

  • در صفحه‌ی باز شده، گزینه‌ی Security را از لیست ظاهر شده در سمت چپ، انتخاب کنید.

آموزش تصویری خروج از جیمیل در کامپیوتر

  • در صفحه Security، با اسکرول به پایین بیایید تا کادر Your Device را بیابید.
  • در این بخش فهرستی از تمامی دستگاه‌هایی که با حساب جیمیل مشترک فعال هستند را مشاهده خواهید کرد. برای خروج از حساب جیمیل دستگاه مورد نظر خود را بیابید.

(مطلب توقف بروزرسانی خودکار در گوشی اندروید نیز می‌تواند برایتان مفید باشد.)

آموزش تصویری خروج از جیمیل در گوشی

  • در بالای کادر دستگاه مورد نظر، روی دکمه‌ی سه نقطه کلیک کرده و گزینه‌ی Sign Out را انتخاب کنید.

نحوه خروج از جیمیل

  • گوگل برای اجرای حذف اکانت جیمیل، از شما اجازه می‌خواهد، چون با انجام این کار تمامی داده‌های مرتبط، در دستگاه مورد نظر حذف خواهد شد.
  • اگر دستگاه مورد نظر، به اینترنت متصل باشد که آناً حساب جیمیل شما Log Out خواهد شد، اما اگر در آن لحظه آفلاین باشد، بمحض آنلاین شدن، حساب جیمیل حذف می‌شود.

ایساج سامانه رسمی خرید کارت شارژ و اینترنت سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل

اپلیکیشن‌های مختلفی که روی گوشی هوشمند بارگذاری می‌شوند، بخشی از اطلاعات خصوصی و کاری ما را در خود جای داده‌اند، با گم شدن و یا بسرقت رفتن گوشی، گویا تمامی هویت ما به سرقت رفته است. خوشبختانه، مسیری برای خروج از حساب جیمیل از راه دور وجود دارد، بنابراین با یکی کردن حساب جیمیل خود بر روی گوشی و سیستم‌تان یا به خاطر سپردن دقیق رمز آن، می‌توان تا حد زیادی مانع از افشا شدن اطلاعات خصوصی خود باشیم.

ایساج Esaj، شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه شارژ الکترونیکی آنلاین سه اپراتور: ایرانسل، همراه اول و رایتل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را به راحتی از ایساج تهیه کنید.

منبع

 

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

bhar
۱۴ تیر ۱۴۰۱

حذف اکانت ایمیل گم شده

اضافه کردن نظر جدید