هدیه تولد همراه اول: بسته‌های ویژه تولد خود را دریافت کنید

اپراتور همراه اول یکی از برترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور است که خدمات متنوعی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. هدیه‌ها، بسته‌های تشویقی، اینترنت یا مکالمه رایگان و غیره از جمله هدایایی است که این اپراتور در اختیار مشترکین اعتباری یا دائمی خود قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص هدیه‌ی تولد همراه اول و روش فعال سازی هدیه تولد همراه اول بیشتر توضیح بدهیم.

هدیه تولد همراه اول یا کادوی تولد همراه اول چیست؟

همراه اول به شیوه خودش، روز تولد شما را تبریک خواهد گفت تا در این روز با شادی شما سهیم باشد. کادو تولد همراه اول شامل بسته‌های متنوع از جمله 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه، بسته 2 گیگ اینترنت همراه یک روزه و همینطور 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای می‌شود که شما می‌توانید یکی از این هدایا را انتخاب و فعال کنید.

هدیه تولد همراه اول امتیاز فیروزه ای شامل 120 امتیاز می‌شود که معادل با 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه به همراه 200 مگ اینترنت است.

(برای خرید شارژ همراه اول و بسته اینترنت همراه اول به ایساج رجوع کنید.)

نحوه دریافت هدیه تولد همراه اول

دریافت کادو تولد همراه اول بسیار آسان است. یک روش برای دریافت هدیه تولدِ همراه اول کد دستوری #۱۰* است. برای فعال سازی هدیه تولدِ همراه اول این کد دستوری را شماره‌گیری کنید تا گزینه‌های مختلف هدیه برای شما نمایش داده شود. سپس می‌توانید یکی از هدایا را انتخاب کنید.

روش دیگر دریافت هدیه‌ی همراه اول برای روز تولد، مراجعه به وب سایت رسمی این اپراتور است. پس از ورود به سایت وارد بخش خدمات من شده و در آنجا هدیه‌های مختلف ویژه روز تولد همراه اول را مشاهده و یکی را انتخاب کنید.

هدیه تولد همراه اول چه کدی است؟ با شماره‌گیری کد دستوری #10* می‌توانید هدیه‌ی تولد خود را از این اپراتور دریافت کنید.

(از مطلب طرح بسته های تخفیفی همراه اول بازدید کنید.)

روش دریافت هدیه تولد از همراه اول

هدیه تولد همراه اول – مکالمه رایگان

اپراتور همراه اول هدایای روز تولد متنوعی در اختیار مشترکین خود قرار داده است. یکی از این هدایا مکالمه رایگان درون شبکه به مدت یک شبانه روز است. کد هدیه تولدِ همراه اول مکالمه رایگان # ۴۱۱ * ۱۰ * است که شما با شماره گیری آن بلافاصله می‌توانید بسته مکالمه یک روزه خود را دریافت کنید.

هدیه تولدِ همراه اول اینترنت رایگان

یکی دیگر از هدایای ویژه که می‌توانید برای تولد خود از همراه اول بگیرید، اینترنت رایگان است. اینترنت رایگان یک روزه و حجم آن 2 گیگابایت است. برای فعالسازی این هدیه می‌توانید کد دستوری # ۴۱۲۱ * ۱۰ * را شماره‌گیری کنید. با شماره‌گیری این کد دستوری خیلی سریع و راحت می‌توانید این بسته اینترنت ۲ گیگابایت یک روزه را برای سیم کارت خود فعال و از آن استفاده کنید.

(در مورد طرح شب های روشن همراه اول بیشتر بدانید.)

امتیار باشگاه فیروزه‌ای

سومین نوع هدیه‌ی اپراتور همراه اول برای مشترکین دائمی و اعتباری خود، ۱۲۰ امتیاز به باشگاه فیروزه‌ای است. این امتیازات برابر با یک روز مکالمه رایگان و ۲۰۰ مگابایت اینترنت است. کد هدیه همراه اول برای این هدیه # ۴۱۳ * ۱۰ * است که با شماره‌گیری این کد دستوری مستقیما می‌توانید هدیه خود را دریافت کنید.

هدیه تولد چگونه فعال می‌شود؟

اول از همه، شما باید کد دستوری # ۴۱۹ * ۱۰ * را شماره گیری کنید. با شماره گیری این کد پیامی به شما ارسال می‌شود و نحوه فعال کردن بسته‌های هدیه همراه اول در روز تولدتان برای شما توضیح داده می‌شود. اگر هم شما کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول را شماره گیری کردید، از اینترنت ۲ گیگابایتی آن استفاده می‌کنید، می‌توانید برای استعلام هدیه تولدِ همراه اول کد * ۱۰ * ۴۱۲۰ # را شماره گیری کنید.

تغییر هدیه تولد همراه اول پس از فعالسازی آن امکان‌پذیر نیست و شما فقط می‌توانید یکی از هدایا را دریافت کنید.

(مشترکین اپراتورها می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم یا تهیه بسته اینترنتی به ایساج رجوع کنند.)

فعالسازی کادوی تولد همراه اول

آیا مشترکین همراه اول می‌توانند از هدیه تولد آن استفاده کنند؟

برای استفاده از هدیه تولد، همه مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری می‌توانند از آن استفاده کنند. البته برخی از این مشترکین از این مسئله مستثنی هستند. برای مثال، مشترکین سیم کارتهای دائمی که در پرداخت قبض خود خیلی معطل کرده‌اند یا شرایط خاصی دارند نمی‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، مشترکین سیم کارت‌های اعتباری که خطشان از یک یا دو طرف قطع شده و همچنین، مشترکین حقوقی نمی‌توانند از هدیه تولد اپراتور همراه اول بهره مند شوند.

هدیه تولد همراه اول تا کی اعتبار دارد؟

خب حتما شما هم می‌پرسید هدیه تولد همراه اول تا چند روز اعتبار دارد؟ همانطور که گفتیم مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری در روز تولد خود می‌توانند یکی از بسته‌های هدیه را انتخاب و فعال کنند. مهلت استفاده هر کدام از این بسته‌ها تا یک روز بعد از فعال کردن آنها است.

شما می‌توانید همه بسته‌ها را با همدیگر فعال کنید. برای مثال، اگر بسته اینترنت رایگان را فعال کرده‌اید می‌توانید بسته‌های دیگر را همزمان با آن فعال کنید. اگر از شما هم بسته ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای را به عنوان بسته هدیه انتخاب کرده‌اید، بعد از فعال کردن ان می‌توانید از طرح‌های آن استفاده کنید.

چرا هدیه تولد همراهِ اول فعال نمیشود؟ هدیه‌ی روز تولد برای تاریخ تولد ثبت شده صاحب سیم کارت ارائه می‌شود.

اعتبار هدیه‌ی تولد همراه اول
برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات