طرح بسته‌های تخفیفی مکالمه همراه اول

اپراتورهای مختلف طرح‌های تشویقی متنوعی را برای مشترکین خود فراهم کرده‌اند که یکی از آنها طرح بسته‌های تخفیفِ مکالمه همراه اول است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مکالمات تلفنی زیادی دارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با طرح بسته تخفیف مکالمه همراه اول آشنا شوید.

طرح بسته تخفیف مکالمه همراه اول

همراه اول اولین و بزرگ‌ترین اپراتور در کشور است که دائما در تلاش برای ارائه‌ی خدمات بهتر و گسترده‌تر به مشترکین خود است و بسته‌های تشویقی متنوع را نیز برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری فراهم کرده است. یکی از این خدمات، ارائه تخفیفِ مکالمه و اینترنت برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول است که مشترکین این سیم‌کارت‌ها با فعالسازی این طرح می‌توانند تا حد زیادی در هزینه‌های مکالمه‌ی خود صرفه‌جویی کنند.

طرح بسته تخفیف مکالمه همراه اول دائمی اعتبار یک ماهه دارد و مشترکین می‌توانند در طول یک ماه از بسته خریداری شده خود استفاده کنند. فعالسازی این طرح باعث می‌شود مشترکین تعرفه کمتری در هر دقیقه مکالمه پرداخت کنند.

(در مورد قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول مطالعه کنید.)

بسته تخفیف مکالمه همراه اول

بسته‌های تخفیف مکالمه همراه اول

مشترکین دائمی همراه اول می‌توانند از دو طرح تخفیفِ مکالمه برای کاهش هزینه‌های مکالمه خود استفاده کنند که شامل طرح 30 درصد تخفیف و 50 درصد تخفیف می‌شود:

  • طرح 30 درصد تخفیف مکالمه همراهِ اول: برای فعال‌سازی این بسته کد دستوری #3351*10* را شماره‌گیری کنید. هزینه فعالسازی ماهانه این طرح 50,000 ریال است.
  • طرح 50 درصد تخفیف مکالمه همراهِ اول: برای فعال‌سازی این بسته کد دستوری #3352*10* را شماره‌گیری کنید. هزینه فعالسازی ماهانه این طرح 200,000 ریال است.

شرایط استفاده از طرح تخفیف مکالمه همراه اول دائمی

استفاده از این طرح تخفیف مکالمه تنها برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول امکان‌پذیر است و مهلت استفاده از آن نیز یک ماه است و مشترکین طی این یک ماه می‌توانند از تخفیف بهره‌مند شوند. البته لازم به ذکر است این طرح تخفیف فقط برای مکالمه‌های درون شبکه اعمال می‌شود و شامل مکالمات رومینگ نمی‌شوند.

مشترکین امکان فعالسازی دو بسته تخفیفی مکالمه به صورت همزمان را ندارند و برای خرید بسته دیگر باید تا پایان مهلت بسته خریداری شده صبر کنید. پس از پایان بسته‌ها به طور اتوماتیک فعال می‌شوند که برای لغو تمدید خودکار بسته تخفیف مکالمه همراه اول می‌توانید کد دستوری #3358*10* را شماره‌گیری کنید.

24 ساعت و 1 ساعت پیش از اتمام بسته و تمدید خودکار آن، پیامکی برای مشترکین ارسال می‌شود.

(از مطلب تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول بازدید کنید.)

شرایط استفاده از طرح تخفیف مکالمه همراه اول

بررسی وضعیت بسته تخفیف مکالمه همراه اول

همانطور که گفتیم بسته تخفیف مکالمه همراه اول دائمی شامل تخفیف 30 درصدی (فعالسازی با #3351*10*) و تخفیف 50 درصدی (فعالسازی با #3352*10*) می‌شود. اگر می‌خواهید وضعیت طرح خریداری شده خود را بررسی کنید می‌توانید کد دستوری #3350*10* را شماره‌گیری کنید. دریافت راهنما نیز با کد دستوری #3359*10* امکان‌پذیر است.

با ایساج همیشه شارژ باش!

همراه اول با بسته‌های تخفیفی یا هدایایی که به مناسبت‌های مختلف به مشترکین خود می‌دهد، از آنها قدردانی می‌کند. برای مثال شما می‌توانید با پرداخت به موقع حساب خود از هدیه شتاب در پرداخت همراه اول بهره‌مند شوید. برای خرید شارژ همراه اول و تهیه بسته اینترنت همراه اول پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت ایساج بزنید. البته امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی برای مشترکین سایر اپراتورها نیز وجود دارد.

بسته تخفیف مکالمه همراه اول دائمی
برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات