شارژ فوق العاده: هدیه ویژه برای مشترکین اعتباری همراه اول

اپراتور همراه اول با داشتن میلیونها مشترک دائمی و اعتباری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین اپراتورهای همراه در ایران است. همراه اول به مشترکین دائمی و اعتباری هدایا و طرح‌های ویژه را ارائه می‌دهد. برای مثال، مشترکین اعتباری امکان تهیه شارژ فوق‌العاده را خواهند داشت و می‌توانند به غیر از مبلغ شارژ اصلی سیم کارت خود، مبلغ شارژ هدیه را هم دریافت کنند. با ایساج همراه باشید تا بیشتر در مورد طرح شارژ فوق العاده همراه اول و نحوه فعال‌سازی آن بدانید.

طرح شارژ فوق العاده همراه اول چیست؟

شارژ هدیه یا همان شارژِ فوق العادهِ همراه اول یکی از خدمات جدید اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری است. به این ترتیب اگر شما هم یکی از مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری همراهِ اول هستید، با خرید شارژ می‌توانید شارژ فوق‌العاده به عنوان هدیه دریافت کنید.
البته امکان خرید شارژ همراه اول در وب سایت ایساج هم فراهم است تا بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن به دنیای ارتباطات برگردید.

شارژ فوق العاده همراه اول چیست

مدت اعتبار شارژ فوق العاده برای سیم کارت‌های اعتباری همراه اول چقدر است؟

اعتبار شارژِ فوق العاده همراه اول برای سیم کارت‌های مختلف متفاوت است. اما نکته مهم این است که مهلت استفاده از شارژ فوق‌العاده برای سیم کارت اعتباری کاملاً مخصوص این شارژ است. برای همین، اگر مدت اعتبار بسته شارژ شما تمام شد، این به این معنی نیست که شارژ عادی سیم کارت اعتباری شما در حال تمام شدن است.

چگونه شارژِ فوق العاده را انتقال دهیم؟ امکان انتقال شارژِ فوق العاده همراهِ اول برای مشترکین وجود ندارد. بعلاوه اینکه تبدیل شارژ فوق العاده به عادی نیز امکان‌پذیر نیست.

(در ایساج امکان خرید شارژ مستقیم و تهیه بسته اینترنت همراه برای مشترکین همه اپراتورها وجود دارد.)

آیا با شارژ شگفت انگیز همراه اول میشه اینترنت خرید؟

با فعال کردن شارژ شگفت انگیز شما به امکانات مختلفی مثل مکالمه داخل شبکه‌ای، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت داده‌های آزاد دسترسی خواهید داشت. اما متاسفانه قابلیت خرید اینترنت با شارژ فوق العاده وجود ندارد. اما نگران نباشید! برای خرید بسته اینترنت همراه اول به ایساج سر بزنید و بسته اینترنتی مناسب خود را تهیه کنید.

نکات استفاده از شارژ هدیه همراه اول

چگونه شارژ فوق‌العاده را برای سیم کارت اعتباری همراه اول خود فعال کنیم؟

اگر می‌خواهید شارژ شگفت انگیز یا شارژِ فوق العاده همراه اول سیم کارت اعتباری خود را فعال کنید باید کد دستوری # ۱۲ * ۱ * را شماره‌گیری کنید. برای راهنمایی در مورد اینکه چگونه باید این بسته را فعال کنید، می‌توانید کد دستوری # ۱۲۲ * ۱ * را شماره بگیرید. همچنین، برای اینکه از وضعیت بسته شارژ مطلع شوید باید کد # ۱۱ * ۱۴۰ * را شماره‌گیری کنید.

مزایای استفاده از شارژ فوق العاده همراه اول چیست؟

برای شارژ کردن سیم کارت‌های اعتباری، معمولاً مشترکین همراه‌اول باید اول کارت شارژ را بخرند و بعد از آن پین کارت شارژ را وارد کنند تا بتوانند سیم کارت خود را شارژ کنند. به این صورت، فرایند شارژ کردن سیم کارت اعتباری کامل خواهد شد. اما با وارد کردن کد شارژِ فوق العاده، شما می‌توانید سیم کارت خود یا دیگران را بدون نیاز به پین به راحتی شارژ کنید.

مزایای استفاده از شارژ فوق‌العاده همراه اول
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات