بررسی روش‌های افزایش عمر باتری آیفون

با مشکل خالی شدن زود به زود باتری تلفن همراه روبرو هستید و مدام مجبورید آن را به شارژ بزنید؟ این مسئله برای دارندگان تلفن همراه و مخصوصاً کسانی که آیفون دارند دغدغه مهمی است. برای افرادی که آیفون دارند سوال‌هایی مثل اینکه چگونه عمر باتری آیفون ایکس را افزایش دهیم یا چرا سلامت باتری آیفون زود کم میشود، ممکن است مطرح شود. بااین‌وجود، راه هایی برای افزایش عمر باتریِ آیفون وجود دارد. ما در این مطلب ایساج در مورد روش‌هایی که شما می‌توانید برای افزایش عمر باتری آیفون انجام دهید، صحبت خواهیم کرد.

برای افزایش عمر باتریِ آیفون چه کنیم: راه‌های افزایشِ عمر باتری آیفون 6

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای افزایشِ عمر باتری آیفون 6 انجام دهید، این است که دسترسی اپلیکیشن‌ها به موقعیت مکانی خودتان را محدود کنید. برای مثال، فرض کنید که اپلیکیشن اسنپ را نصب کرده‌اید. این اپلیکیشن از شما می‌خواهد موقعیت مکانی خود را فعال کنید. سعی کنید دسترسی موقعیت مکانی برای این اپلیکیشن را فقط به محدود به زمانی کنید که از آن استفاده می‌کنید و همیشه این موقعیت مکانی را در اختیار آن نگذارید.

خاموش کردن موقعیت مکانی در گوشی آیفون می‌تواند با کاهش مصرف باتری آیفون همراه باشد.

(اگر با مشکل اتصال به وای فای در آیفون مواجه هستید، مطلب حل مشکل وای فای آیفون می‌تواند برای شما مفید باشد.)

راه‌های افزایشِ عمر باتری آیفون 6

افزایش عمر باتریِ iPhone: روش افزایش عمر باتری آیفونِ ۱۳

خیلی از اپلیکیشن‌ها ممکن است برای کارکرد خودشان از بلوتوث استفاده کنند. استفاده‌ی بیش‌ازحد بلوتوث باعث می‌شود که باتری آیفون زود تمام شود. برای افزایش طول عمر باتری آیفون شما باید دسترسی اپلیکیشن‌ها به بلوتوث را محدود کنید. سیستم ios 13 ویژگی را قرار داده که شما می‌توانید از طریق آن این دسترسی را محدود کنید. برای این کار باید به بخش تنظیمات گوشی آیفون رفته و در آن‌جا وارد منوی Privacy و بعد Bluetooth شوید.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: شما می‌توانید هر اپلیکیشنی که احتیاج به ارتباط با بلوتوث ندارد را غیرفعال کنید. به این صورت، دسترسی این اپلیکیشن ها به بلوتوث محدود خواهد شد.

(از مطلب پیدا کردن گوشی آیفون نیز بازدید کنید.)

افزایش عمرِ باتری آیفون: روش‌های افزایش عمر باتری آیفون 11

برای افزایشِ عمر باتری آیفون 11 می‌توانید حالت قدرت کم آیفون را فعال کنید. حالت قدرت کم آیفون برای طول عمر باتری آیفون 11 و مدل‌های دیگر آیفون حالتی بسیار مفید است. این حالت قدرت هم می‌تواند فعالیت‌های پس‌زمینه مثل کارهایی که در پس‌زمینه انجام می‌شوند یا کم کردن روشنایی صفحه آیفون شما را انجام دهد. برای این کار باید وارد تنظیمات آن شوید و در آن‌جا بخش Battery را انتخاب کنید. در این بخش شما باید حالت Low Power Mode را فعال کنید.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: با فعال کردن حالت قدرت کم برای گوشی آیفون می‌توانید به افزایش طول عمر باتری آیفون خود کمک کنید.

(با روش های ضبط مکالمه در آیفون آشنا شوید.)

روش‌های افزایش عمر باتری آیفون 11

چرا سلامت باتری آیفون زود کم میشه: راهکار افزایش عمر باتری آیفون

یکی از انواع راهکار افزایشِ عمر باتری آیفون این است که شما تا حد امکان از ارتباط اینترنتی وای فای به جای ارتباط اینترنت داده‌ها استفاده کنید. به طور کلی، اینترنت وای فای از اینترنت داده‌های همراه خیلی قدرت کمتری مصرف می‌کند و برای حفظ باتری و کاهش سرعت تخلیه‌ی آن روش مناسبی است.

چگونه عمر باتری آیفون ایکس را افزایش دهیم؟

برای راه های افزایش عمر باتری آیفون سعی کنید که در مناطقی که سیگنال آنتن‌دهی در آن‌ها بسیار پایین است، حالت هواپیما را برای آیفون فعال کنید. درست است که با فعال کردن این حالت شما نمی‌توانید به کسی زنگ بزنید و نه کسی می‌تواند به شما زنگ بزند یا پیام دهد. اما توجه داشته باشید که در چنین مناطقی که آنتن‌دهی بسیار ضعیف است آیفون شما مدام در حال مصرف کردن برق و انرژی برای پیدا کردن یک سیگنال خوب است.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: در مناطقی که آنتن‌دهی کم است، بهتر است گوشی خود را روی حالت هواپیما قرار دهید تا باتری کمتری مصرف شود.

(در ایساج بخوانید: مقایسه سرعت اینترنت 5G و اینترنت فیبر )

افزایش عمر باتری آیفون ایکس

راه های افزایش عمر باتریِ آیفون 12 با بررسی  سلامت باتری

یک روش افزایش عمر باتری آیفونِ 12 و انواع آیفون دیگر این است که شما به این سوال جواب دهید که چگونه عمر باتری آیفون را بفهمیم؟ برای جواب دادن به سوال این‌که چگونه عمر باتری آیفون را بفهمیم، می‌توانید وارد بخش تنظیمات و در آن‌جا وارد منوی Battery شوید. در این منو شما باید گزینه Battery Health را انتخاب کنید. در این بخش فهرستی برای Maximum Capacity وجود دارد که ظرفیت شارژ باتری شما را بررسی می‌کند.

سلامت باتری آیفون تا چند درصد خوب است؟

برای این‌که بفهمیم سلامت باتری آیفون 6 و مدل‌های بالاتر تا چه حد است و اینکه سلامت باتری آیفون تا چند درصد خوب است، شما باید حداکثر ظرفیت باتری که در بخش قبلی گفتیم را چک کنید. اگر این ظرفیت کم‌تر از هشتاد درصد باشد به احتمال زیاد شما باید یک باتری آیفون جدید برای گوشی خود تهیه کنید و باتری قدیمی آن را تعویض کنید.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: اگر می‌خواهید از سلامت باتری آیفونتان اطمینان حاصل کنید و این‌که این سلامت کم‌تر نمی‌شود باید گزینه Optimized Battery Charging را انتخاب کنید.

(با بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت صدای آیفون آشنا شوید.)

راه های افزایش طول عمرِِ باطری آیفون: مدیریت اپلیکیشن‌هایی که باتری گوشی را مصرف می‌کنند

یکی از راه های افزایش طول عمر باتری آیفون که خیلی مؤثر است مدیریت و محدود کردن فعالیت اپلیکیشن‌هایی است که در آیفون خیلی باتری آن را مصرف می‌کنند. حقیقت این است که در همه گوشی‌ها اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که احتیاج به توان و قدرت بیشتری نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر دارند و این اپلیکیشن‌ها می‌توانند عمر باتری شما را پایین بیاورند.

یکی از راه های افزایش طول عمر باطری آیفون این است که وارد بخش تنظیمات آیفون شوید و برای تقویت باتری آیفون 7 و مدل‌های بالاتر کنترل کنید که چقدر این اپلیکیشن‌ها از باتری شما مصرف می‌کنند.

(در مورد کاهش مصرف اینترنت آیفون و آیپد نیز مطالعه کنید.)

راه های افزایش طول عمرِِ باطری آیفون: مدیریت اپلیکیشن‌هایی که باتری گوشی را مصرف می‌کنند

راهکارهای افزایشِ عمر باتری آیفون: چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

یکی از راهکارهای افزایش عمر باتری آیفون این است که بدانیم که باتری آیفون را تا چند درصد شارژ کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال که باتری آیفون را تا چند درصد از شارژ کنیم، برخی باورهای غلط وجود دارد. برای مثال، برخی فکر می‌کنند که حتماً باید باتری آن کاملاً خالی شود و بعد آن را شارژ کنند که این کار غلط است یا فکر می‌کنند حتماً باتری آیفون باید تا صددرصد شارژ شود که این‌هم درست نیست.

در واقع، شما می‌توانید باتری آیفون را در هر زمانی شارژ کنید. مثلاً ممکن است باتری شما چهل یا پنجاه درصد باشد و آن را می‌توانید به شارژ بزنید یا می‌تواند هشتاد درصد باشد که آن را از شارژ دربیاورید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم از مطلبی که در مورد شارژ باتری گوشی های هوشمند نوشته‌ایم، بازدید کنید.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: برای برگرداندن سلامت باتری آیفون بهتر است که شما نگذارید که باتری کاملاً خالی شود و بعد آن را شارژ کنید و در زمان شارژ کردن هم نباید اجازه دهید تا شارژ آن به صددرصد برسد.

(با روش فعالسازی رومینگ اینترنت آیفون آشنا شوید.)

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم: برگرداندن سلامت باتری آیفون

گاهی وقت‌ها ممکن است کاربران آیفون متوجه شوند که در زمانی درصد باتری آیفون بالا بوده و به طور ناگهانی به درصد پایینی پرش کرده است. چنین چیزی برای باتری آیفون عادی نیست و نشان می‌دهد که با باگ سلامت باتری آیفون روبرو هستید.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: گاهی وقت‌ها باگ سلامت باتری آیفون با آپدیت کردن سیستم ios درست می‌شود اما گاهی وقت‌ها هم باید باتری آیفون را کالیبره کنید.

بالا بردن سلامت باتری آیفون با دستگاه: روش کالیبره کردن باتری آیفون

کالیبره کردن باتری آیفون روشی است که در آن باید شارژ گوشی را به طور کامل مصرف کنید. بعد از آن‌که شارژ گوشی به طور کامل خاموش شد، گوشی خودبه‌خود خاموش می‌شود. در این زمان است که باید شارژر گوشی را به برق متصل و شروع به شارژ کردن گوشی کنید.

در حین شارژ کردن آیفون اصلاٌ نباید از آن استفاده کنید و باید اجازه دهید که گوشی به طور کامل یعنی تا میزان صددرصد شارژ شود. بعد از این‌که گوشی کاملاً شارژ شد، اجازه دهید گوشی تا حدوداً دو ساعت دیگر گوشی در شارژ باقی بماند. بعد از آن، باید گوشی را ریستارت کنید و یکبار دیگر این فرآیند را انجام دهید تا بتوانید باعث افزایش سلامت باتری آیفون شوید.

برگرداندن سلامت باتری آیفون

بالا بردن سلامت باتری آیفون با دستگاه: افزایش عمر باتری اپل واچ

برخی از کاربران آیفون به غیر از آیفون و آی‌پد می‌توانند از دستگاه‌های دیگری مثل اپل واچ هم استفاده کنند و برای همین، افزایش عمر باتری باز هم برای آن‌ها می‌تواند دغدغه باشد. برای افزایش عمر باتری اپل واچ کار مهمی که شما می‌توانید بکنید این است که حالت قدرت کم یا Low Power Mode را برای اپل واچ خود فعال کنید.

شما می‌توانید برای این کار به قسمت Control Center بروید و در آن‌جا وارد بخش battery percentage شوید. همچنین، شما می‌توانید در آیفون خود وارد بخش تنظیمات و سپس، وارد بخش باتری شوید.

نکات افزایش عمر باتری آیفون: با فعال کردن حالت قدرت کم عمر باتری اپل واچ شما خیلی طولانی‌تر خواهد شد، زیرا اپل واچ به‌طور اتوماتیک با این حالت دسترسی شما به اینترنت داده‌ها و اینترنت وای‌فای را برای اپل واچ کم می‌کند.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات