تایپ آسان با بزرگ کردن کیبورد آیفون

سایز کیبورد در دستگاه‌های آیفون و آیپد یکسان و ثابت است. با این وجود، این سایز کیبورد در دستگاه‌های iOS ممکن است برای برخی از کاربران کوچک باشد. به همین خاطر است که کاربران به دنبال راه‌هایی برای بزرگ کردن کیبوردِ آیفون خود هستند تا راحت‌تر بتوانند تایپ کنند. اما چگونه می توانیم صفحه کلید آیفون را بزرگ تر کنیم؟ راه‌های متنوع و زیادی برای بزرگ کردن کیبورد آیفون وجود دارند که در ادامه این مطلب ایساج به آن می‌پردازیم. 

بزرگ کردن کیبورد آیفون: بزرگ کردن حروف کیبورد گوشی آیفون با قابلیت Zoomed View

برای بزرگ کردن فونت آیفون ۱۲ شما می‌توانید از ویژگی Zoomed View استفاده کنید. با فعال‌سازی ویژگی Zoomed View بخش‌هایی از صفحه نمایش آیفون یا آیپدتان بزرگ‌تر می‌شود و به این صورت، شما می‌توانید تغییر سایز حروف کیبورد آیفون را انجام دهید.

برای داشتن کیبورد فارسی بزرگ برای آیفون، ابتدا باید وارد بخش تنظیمات یا Settings آیفون شوید و مراحل زیر را دنبال کنید: 

  • در بخش تنظیمات منوی Display & Brightness را باز کنید.
  • سپس، در قسمت Display گزینه Display Zoomed را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی، حالت Zoomed را انتخاب و بر روی گزینه Set کلیک کنید.
  • بعد از کلیک بر روی گزینه Set پیامی برای شما نشان داده می‌شود که می‌گوید آیا می‌خواهید از این حالت استفاده کنید.
  • در اینجا باید گزینه Use Zoomed را انتخاب کنید.

چگونه کیبورد اپل را بزرگ کنیم؟ با دنبال کردن مراحل بزرگ کردن کیبورد آیفون از طریق Zoomed View، افزایش اندازه حروف کیبورد آیفون انجام می‌شود.

(با روش بک آپ گرفتن از واتساپ آشنا شوید.)

بزرگ کردن کیبورد آیفون

بزرگ کردن کیبورد آیفون: استفاده از قابلیت Bold Text

یک راه دیگر برای بزرگ کردن فونت آیفون ۱۳ و نسخه‌های دیگر آیفون استفاده از ویژگی Bold Text است. با فعال کردن این ویژگی، شما می‌توانید تغییر اندازه فونت کیبورد آیفون خود را به خوبی مشاهده کنید. برای فعال‌سازی ویژگی Bold Text، اول باید وارد بخش Settings و بعد وارد Accessibility و بخش Display & Text size شوید. در این بخش، می‌توانید Bold text را فعال کنید.

بزرگ کردن کیبوردِ آیفون: غیرفعال‌سازی ویژگی Lowercase Keys

ویژگی Lowercase Keys ویژگی‌ای است که با آن حروف انگلیسی را به صورت کوچک می‌نویسند. در نتیجه، با غیر فعال کردن این ویژگی می‌توانید حرف‌های کیبورد انگلیسی را به شکل بزرگ بنویسید که خوانایی بیشتر و بهتری داشته باشد. بنابراین، برای بزرگ کردن صفحه کلید آیفون انگلیسی شما باید وارد Settings و بعد وارد Accessibility شوید. در آنجا بخش Keyboards را انتخاب کرده و گزینه Show Lowercase Key را غیرفعال کنید.

چگونه اندازه کیبورد ایفون را بزرگ کنیم؟ برای بزرگ کردنِ کیبورد آیفون می‌توانید ویژگی Lowercase Keys را غیرفعال کنید. 

(با روش ساخت استیکر در واتساپ آشنا شوید.)

چگونه کیبورد ایپد را بزرگ کنیم: صفحه کیبورد خود را افقی کنید

آیپد قابلیتی به عنوان چرخش صفحه دارد. با این ویژگی، وقتی دستگاه آیفون یا آیپد را افقی می‌کنید، کیبورد آن هم افقی خواهد شد. در این حالت، صفحه کیبورد آیفون ۱۱ و نسخه‌های دیگر آیفون، حروف درشت‌تری را نشان می‌دهد.

برای چرخش خودکار کیبورد هوشمند آیفون باید وارد Control Center آیفون یا آیپد شوید. در آنجا، آیکونی به شکل یک قفل که دورش فلش کشیده شده را مشاهده خواهید کرد. بر روی این آیکون کلیک کنید تا ویژگی چرخش خودکار در آیفون و آیپد فعال شود.

چگونه فونت کیبورد ایفون را بزرگ کنیم؟ برای بزرگ کردن فونت ایفون 13 و به طور کلی تایپ حروف بزرگ در آیفون می‌توانید از ویژگی چرخش خودکار صفحه نمایش و کیبورد استفاده کنید. این روش بزرگ کردن کیبوردِ آیفون سریع و ساده است. 

(از مطلب ضبط لایو اینستاگرام بازدید کنید.)

تایپ حروف بزرگ در آیفون با استفاده از کیبورد Typewise

برای بزرگ شدن کیبورد آیفون ۱۲ پرو مکس و نسخه‌های دیگر آیفون می‌توانید از نرم‌افزارهای بزرگ کردن فونت آیفون استفاده کنید. برنامه Typewise یکی از این نوع نرم‌افزارها است. با دانلود کردن و استفاده از این برنامه کیبوردی خواهید داشت که حروف آن در خانه‌هایی مثل لانه زنبور نشان داده می‌شوند و اندازه آن‌ها کمی درشت‌تر نسبت به اندازه استاندارد فونت آیفون هستند.

چگونه حروف کیبورد ایفون را بزرگ کنیم؟ از نرم‌افزار Typewise می‌توانید برای بزرگ کردن حروف کیبورد گوشی آیفون استفاده کنید.

(با بهترین ربات های تلگرام آشنا شوید.)

تایپ حروف بزرگ در آیفون با استفاده از کیبورد Typewise

بزرگ کردنِ کیبورد آیفون: استفاده از کیبورد برنامه ReBoard

برنامه ReBoard یکی از بهترین برنامه‌ها برای افزایش فونت کیبورد آیفون ۱۲ و آیپد است. اما بعد از دانلود کردن و نصب این برنامه روی آیفون و آیپد، می‌بینید که کیبوردتان به شکل کیبورد این نرم‌افزار تغییر پیدا کرده است. در پایین کیبورد ReBoard یک آیکون به شکل چرخ دنده را مشاهده می‌کنید که باید روی آن کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی این آیکون، گزینه‌هایی را خواهید دید که یکی از آنها Keyboard size است. روبروی این گزینه علامت‌های + و – وجود دارد که برای درشت کردن حروف کیبورد آیفون باید علامت + را انتخاب کنید.

چگونه صفحه کلید ایفون را بزرگ کنیم؟ از برنامه ReBoard برای بزرگ کردن کیبورد آیفونِخود و تایپ راحت‌تر استفاده کنید. 

(برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام از مطلب مربوطه بازدید کنید.)

افزایش فونت کیبورد آیفون: استفاده از نرم‌افزار Tunekey

نرم‌افزار Tunekey یک نرم‌افزار کاربردی دیگر در زمینه زیاد کردن اندازه فونت کیبورد آیفون است. بعد از دانلود و نصب این نرم‌افزار، باید وارد آن شده و گزینه Adjust Key Size را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه، وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن یک اسلایدر وجود دارد. با کشیدن این اسلایدر به سمت راست یا چپ، می‌توانید فونت کیبورد آیفون را بزرگتر یا کوچکتر کنید.

برای بزرگ کردن کیبورد آیفون یا بزرگ کردن فونت ایفون 12و غیره، می‌توانید از نرم‌افزار Tunekey استفاده کنید.

(از مطلب نرخ تعامل اینستاگرام بازدید کنید.)

افزایش فونت کیبورد آیفون با نرم‌افزار Tunekey

تغییر سایز فونت کیبورد آیفون: استفاده از نرم‌افزار XL Keyboard

نرم‌افزار XL Keyboard علاوه بر بزرگ کردن فونت آیفون، اشتباهات املایی شما را برطرف می‌کند و برای تغییر تم کیبورد ایفون نیز کاربرد دارد. بعلاوه از این برنامه می‌توانید برای فعال و غیرفعال کردن صدای کیبورد نیز استفاده کنید.

برای استفاده از کیبورد این برنامه، بعد از نصب آن باید وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و روی گزینه General کلیک کنید. در منوی General بخش Keyboard را انتخاب کنید. در این بخش، وارد Keyboards شوید و بر روی گزینه Add New Keyboard کلیک کنید. در صفحه‌ای که برای شما نشان داده می‌شود، باید کیبورد این برنامه را انتخاب کنید.

بزرگ کردن حروف کیبورد آیفون با نرم‌افزار Larger Keyboard

نوع چینش نرم‌افزار Larger Keyboard از نوع QWERTY است و می‌تواند برای بزرگ کردن فونت آیفون کاربرد داشته باشد. مثل برنامه‌ی XL Keyboard که در بخش قبل معرفی کردیم، شما باید بعد از نصب کیبورد، آن را در بخش تنظیمات آیفون فعال کنید که روال آن را نیز توضیح دادیم.

بزرگ کردن حروف کیبورد آیفون با نرم‌افزار Larger Keyboard

سخن پایانی در خصوص بزرگ کردن کیبورد آیفون

در این مطلب بلاگ ایساج به این پرسش پاسخ دادیم که چگونه کیبورد آیفون را بزرگ کنیم. تایپ آسان‌تر با بزرگ کردن کیبوردِ آیفون از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود استفاده از این گوشی‌ها روان‌تر و سریع‌تر شود. در ایساج می‌توانید در مورد روش های افزایش عمر باتری آیفون، فعالسازی قابلیت Voice Over در آیفون، بهترین اپلیکیشن تقویت صدای آیفون و روش‌های پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده نیز آشنا شوید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات