کد دستوری آوای انتظار رایتل

اگر شما یکی از مشترکین اپراتور رایتل هستید و می‌خواهید برای بوق تماس که برای مخاطبینتان پخش می‌شود آهنگ پیشواز یا آوای انتظار بگذارید، رایتل برای شما این امکان را فراهم است. نام سرویس آوای انتظار رایتل، راینواز است و با استفاده از سرویس راینواز می‌توانید آهنگ‌های متنوعی مثل آهنگ‌های پاپ، کلاسیک و غیره را برای بوق انتظار تماس خود بگذارید. با سرویس آوای انتظار رایتل شما می‌توانید یک آهنگ خاص را برای تماس مخاطبین خود بگذارید یا می‌توانید این آهنگ را به دیگر افراد انتقال یا هدیه دهید. هزینه خریدن هر آوای انتظار رایتل برای مدت ۱ ماه ۳۰۰ تومان است. زمانی که این آهنگ را می‌خرید رایتل می‌تواند این هزینه را از قبض سیم‌کارت اعتباری شما کم کند یا اگر سیم‌کارت دائمی دارید این هزینه را به قبض شما اضافه خواهد کرد. در ادامه در خصوص کد دستوری آوای انتظار رایتل صحبت می‌کنیم.

کد آوای انتظار رایتل

کد دستوری آوای انتظار رایتل: چگونه آهنگ پیشواز رایتل را فعال کنیم؟

برای فعال کردن آوای انتظار رایتل دو روش وجود دارد. روش اول این است که شما می‌توانید به سیستم مدیریت حساب رایتل بروید. در آن‌جا وارد بخش محصولات من شوید و سپس، سرویس آهنگ پیشواز رایتل را فعال کنید. زمانی‌که این سرویس را فعال کردید پیامی برای شما ارسال می‌شود که در آن پیام رمز عبور شما درج شده است. با این پیام می‌توانید وارد سایت رایتل شوید و در آن‌جا آهنگ پیشواز خود را انتخاب کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه، کافیست به وبسایت ایساج مراجعه کنید.)

نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز رایتل

استفاده از کد دستوری آوای انتظار رایتل

روش دیگر این است که باید پیامکی را با کدِ دستوری ON RBT به شماره 2020 ارسال کنید. با ارسال کردن این کد شما می‌توانید سرویس راینواز را فعال کنید. کدِ دستوری اوای انتظار رایتل برای غیر فعال‌سازی سرویس راینواز OFF RBT است. دیگر کدهای دستوری آوای انتظار رایتل مثل کد View RBT و کد Help RBT به ترتیب برای مشاهدهٔ وضعیت سرویس و راهنمایی در مورد سرویس راینواز تعیین شده‌اند.

(برای تهیه شارژ مستقیم رایتل و بسته اینترنت همراه رایتل، وبسایت ایساج کار شما را راحت کرده است.)

شماره گیری کد دستوری آوای انتظار رایتل

چگونه از کد دستوری آوای انتظار رایتل برای خرید آهنگ پیشواز یا آوای انتظار استفاده کنیم؟

زمانی‌که شما کد مربوط به آهنگ پیشواز مورد نظر خود را یافتید باید آن را با کدهای دستوری عملیاتی که می‌خواهید انجام دهید ترکیب کنید. سپس، این ترکیب کد دستوری را به شماره 2030 از طریق پیامک ارسال کنید. برای مثال، اگر شما بخواهید آهنگی را بخرید کدهای دستوری آوای انتظار رایتل برای این عملیات به این صورت است:

کد راینواز+فاصله+ON.

پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و انبوه شارژ و بسته‌های اینترنت داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

سمیر
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

خیلی خوب است

اضافه کردن نظر جدید