رومینگ اربعین ایرانسل: بسته‌ رومینگ ایرانسل برای اربعین 1401 + عکس

با نزدیک شدن به زمان اربعین زائران ایرانی به سمت عراق رهسپار می‌شوند تا در این مراسم عزاداری شرکت کنند. در این بین اپراتور ایرانسل بسته‌های ویژه‌ای را برای زائران ایرانی در نظر گرفته است. این بسته‌ها شامل اینترنت اربعین ایرانسل و رومینگ اینترنت ایرانسل می‌شوند. ما در این مطلب بلاگ ایساج برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید اینترنت اربعین ایرانسل 1401 و بسته‌های رومینگ اربعین ایرانسل را تهیه کنید.

رومینگ اربعین ایرانسل: چگونه می‌توانیم رومینگ اربعین 1401 ایرانسل را تهیه کنیم؟

اگر شما یک زائر ایرانی هستید و قصد سفر به کشور عراق را دارید، شاید بخواهید با عزیزان خود که در ایران هستند، صحبت کنید و مکالمه خارج از کشور داشته باشید. در این صورت، شما باید فعال سازی رومینگ ایرانسل را انجام دهید. برای فعال‌سازی رومینگ ایرانسل اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از این آگاه شوید که آیا اپراتور ایرانسل با کشور مقصد که در این‌جا عراق است توافق‌نامه رومینگ دارد یا خیر.

بعد از این کار شما می‌توانید کد دستوری #1*1111*را شماره‌گیری کنید. راه دیگر این است که اگر اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی خود نصب کرده‌اید می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن خدمات فعال‌سازی رومینگ ایرانسل را برای اربعین 1401 انجام دهید. برای این کار باید وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و در منوی سمت راست آن قسمت پرونده و در آن‌جا خدمات رومینگ را انتخاب کنید.

فعالسازی رومینگ اربعین ایرانسل را می‌توانید از طریق کد دستوری یا اپلیکیشن ایرانسل من انجام دهید.

(برای خرید شارژ ایرانسل و همینطور خرید بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید به وب سایت ایساج مراجعه کنید.)

رومینگ ایرانسل ویژه اربعین

بسته رومینگ ایرانسل اربعین

اپراتور ایرانسل برای مناسبت اربعین برای کاربران خود بسته رومینگ ایرانسل اربعین که یک بسته ویژه این مناسبت است را ارائه می‌کند. بنابر تعرفه بسته رومینگ اربعین ایرانسل هزینه هر دقیقه تماس صوتی خروجی به ایران حدود ۹ هزار تومن برای شما حساب می‌شود.

اگر کسی از ایران بخواهد با شما تماس بگیرد و بسته رومینگ ایرانسل اربعین شما فعال باشد، هر دقیقه تماس صوتی از ایران به شما ۶ هزار تومان حساب می‌شود. اگر هم شما بخواهید پیامکی ارسال کنید هر پیامک حدود ۱۳۰۰ تومان هزینه دارد. این تعرفه‌ها برای اپراتوری که در کشور عراق فعال هستند از جمله اپراتورهای Asiacell, zain و korek اعمال می‌شود.

هزینه تماس خروجی برای سیمکارت ایرانسل از عراق به ایران هر دقیقه 9 هزار تومان و از ایران به عراق هر دقیقه 6 هزار تومان است.

(از مطلب کد دستوری ایرانسل بازدید کنید.)

رومینگ اربعین ایرانسل

خرید بسته رومینگ ایرانسل در عراق

برای خرید بسته رومینگ ایرانسل در عراق همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید با کد دستوری #1*1111* و شماره‌گیری آن بسته‌های رومینگ ایرانسل عراق را خریداری کنید. راه دیگر هم همان‌طور که گفتیم، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است.

برای خرید بسته رومینگ ایرانسل در عراق از طریق شماره‌گیری کد دستوری، سیم‌کارت شما باید به اندازه کافی شارژ داشته باشد. برای همین، قبل از سفر کردن به عراق حتماً مطمئن شوید که سیم‌کارت شما به اندازه کافی شارژ و اعتبار دارد. توصیه ما به شما این است که حداقل به میزان ۱۰۰ هزار تومان کارت اعتباری خود را شارژ کنید.

اگر رومینگ اربعین ایرانسل را در ایران فعال نکرده‌اید، می‌توانید از طریق کد دستوری #1*1111* در کشور عراق این کار را انجام دهید.

(از مطلب پیامگیر صوتی ایرانسل بازدید کنید.)

رومینگ اربعین ایرانسل

بسته‌های اینترنت ایرانسل اربعین چه هستند؟

زائران اربعین که وارد عراق می‌شوند می‌توانند با بسته‌های رومینگ اربعین 1401 که اپراتور ایرانسل برای این مناسبت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد از اینترنت ایرانسل در عراق استفاده کنند. کلاً مدت اعتبار بسته‌های اینترنتی ایرانسل اربعین ۷ روز است و این بسته‌ها بسته به حجمشان قیمت متفاوتی دارند. بسته‌های اینترنت ایرانسل اربعین به میزان ۷۵، ۱۵۰، ۳۰۰، ۶۰۰، ۱۵۰، ۳۰۷۲ مگابایت و ۱ گیگابایت موجود هستند. شما برای خرید بسته های اینترنت ایرانسل اربعین می‌توانید کد دستوری #۴*۱۱۱۱* را شماره‌گیری کنید.

اینترنت اربعین ایرانسل رایگان چیست؟

زائرانی که قصد سفر به عراق دارند می‌توانند با فعالسازی رومینگ اربعین ایرانسل، و مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، بسته اینترنت اربعین ایرانسل من را به صورت رایگان دریافت کنند. بسته اینترنت اربعین ایرانسل من بسته‌ای ۱ گیگابایتی است، اما زائران فقط می‌توانند در نواحی مرزی کشور مثل نواحی مهران، شلمچه، چزابه و خسروی، و تمرچین از آن‌ها استفاده کنند. در این نواحی زائران ایرانی می‌توانند با اینترنت وای‌فای رایگان به این بسته اینترنت اربعین ایرانسل دسترسی داشته باشند.

اینترنت رایگانی که برای اربعینِ 1401 در نظر گرفته شده، تنها در شهرهای مرزی ایران از جمله مهران، شلمچه، چزابه و غیره در دسترس است.

(از مطلب کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل نیز بازدید کنید.)

چگونگی استفاده از بسته‌های اینترنت اربعین ایرانسل رایگان

اگر برای رومینگ اربعین ایرانسل، شما بسته اینترنت اربعین ایرانسل رایگان را از اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کرده‌اید و می‌خواهید در مناطق مرزی که ذکر کرده‌ایم از وای‌فای رایگان آن استفاده کنید، اول باید وای‌فای خود را روشن کنید. سپس باید عدد ۱ را به سرشمارهٔ 1155 ارسال کنید تا رمز عبور برایتان فرستاده شود.

در مناطق مرکزی که ذکر کرده‌ایم، برای وصل شدن به وای‌فای و استفاده از اینترنت اربعین ۱۴۰۱ ایرانسل کیوسک‌های مخصوصی وجود دارند. شما علاوه بر ارسال عدد ۱ به سرشماره 1155 برای شماره‌های دیگر می‌توانید عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۰۱۱۵۵ ارسال کنید تا بتوانید از اینترنت اربعین ۱۴۰۱ ایرانسل استفاده کنند.

آیا می‌توان از بسته‌های اینترنتی فعال در ایران در عراق استفاده کرد؟

خیر. زائران ایرانی اگر بسته اینترنت ایرانسل دارند که در داخل ایران فعال کرده‌اند اصلاً نمی‌توان از آن‌ها در داخل عراق استفاده کرد. زائران ایرانی حتماً باید برای استفاده از اینترنت ایرانسل بسته‌های رومینگ اربعین ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های استفاده از بسته‌های اینترنت ویژه اربعین

اگر شما بسته‌های اینترنت اربعین ۱۴۰۱ را تهیه کرده‌اید و نگران صرفه‌جویی در آن هستید باید حتماً از این اطمینان حاصل کنید که به‌طور اتوماتیک و خودکار به اینترنت متصل نمی‌شوید. برای صرفه‌جویی در بسته‌های اینترنتی ویژه اربعین لازم است نسبت به قطع مصرف اینترنت آزاد ایرانسل اقدام کنید.

برای این کار می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و در آن‌جا تنظیمات مربوط به دانلود خودکار اپلیکیشن‌های گوشی را غیر فعال کنید. این مسئله برای اپلیکیشن‌هایی هم که به‌محض اتصال به اینترنت شروع به دانلود کردن فایل‌های صوتی و ویدئویی و عکس می‌کنند، هم صدق می‌کند. به این ترتیب با اتصال به رومینگ اربعین ایرانسل، اینترنت شما هدر نخواهد رفت.

ارتباط با کارشناسان ایرانسل در رابطه با بستهٔ اینترنت ویژه اربعین و بسته‌های رومینگ

اگر شما در رابطه با اینترنت اربعین ۱۴۰۱ ایرانسل و بسته‌های رومینگ آن به مشکل برخوردید، می‌توانید با گرفتن شماره ۰۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ با کارشناس‌های ایرانسل در رابطه با اینترنت و رومینگ اربعین ایرانسل تماس و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

منبع مطلب

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات