کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل: کد استعلام مانده اینترنت همراه برای خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل

ایرانسل یکی از عرضه‌کنندگان عمده‌ی خط تلفن همراه در ایران است و تعداد زیادی از مردم جزو مشترکین آن محسوب می‌شوند. یکی از خدمات بسیار کاربردی و مفید خطوط اعتباری و دائمی ایرانسل، ارائه بسته‌های اینترنت برای کاربران است. این بسته‌های اینترنتی در حجم‌ها و قیمت‌های متنوع به کاربران ایرانسل عرضه می‌شوند. در مطلب پیش‌رو بنا بردرخواست کاربران به معرفی کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل پرداخته‌ایم.

کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل: استعلام مانده بسته اینترنت همراه ایرانسل

خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه بخشی طبیعی از زندگی مدرن و روزمره‌ی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و یا دائمی است. اما نکته‌ی قابل توجه در استفاده از بسته‌های اینترنت این است که کاربران ممکن است متوجه نشوند که چقدر با سرعت در حال مصرف کردن این بسته‌ها هستند و زمانی که به اینترنت همراه نیاز دارند، حجم اینترنت این بسته‌ها ممکن است تمام شده باشد.

بنابراین، برای کاربران اپراتورها اطلاع داشتن از وضعیت بسته‌های اینترنت و مصرف هشیارانه‌ی آن‌ها کاری معقولانه به‌نظر می‌رسد. یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های آگاهی از مانده اینترنت ایرانسل؛ شماره‌گیری کد دستوری USSD مربوط به استعلام حجم باقی مانده ایرانسل است.

در این‌ مطلب، در خصوص کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل و نحوه‌ی استفاده از آن را توضیح می‌دهیم. ضمنا شما می‌توانید در صورت اتمام اینترنت از طریق وب سایت ایساج نسبت به خرید بسته اینترنت ایرانسل اقدام کنید.

(از مطلبی که در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

کد دستوری ussd مانده اینترنت ایرانسل

شماره کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل

برای اطلاع از وضعیت بسته اینترنت ایرانسل، شما باید کد دستوریِ مانده اینترنت ایرانسل #4*1*555* را شماره‌گیری کنید. پس از اینکه این کد دستوری را شماره‌گیری کردید، یک صفحه کوچک با دو گزینه برای شما نمایان می‌شود: 1. اینترنت 2. مکالمه و پیامک.

شما باید گزینه ۱ را انتخاب کرده و آن را ارسال کنید. بعد از مدت کوتاهی، ایرانسل برای شما پیامکی را ارسال می‌کند که در آن این اطلاعات درج شده‌است: حجم کل بسته اینترنتی شما، حجم اینترنتی مصرف شده و تاریخ اعتبار بسته اینترنتی.

هم مشترکین اعتباری و هم مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند کد دستوری #4*1*555* را برای استعلام وضعیت بسته اینترنتی خود شماره‌گیری کنند. از طرف دیگر، مالکان خطوط اعتباری ایرانسل هم می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #10*141* از باقی‌ماندهٔ اعتبار بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت ایرانسل مطلع شوند.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

خدمات سایت ایساج

برای خرید شارژ ایرانسل یا تمدید و خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل و همینطور سایر اپراتورهای همراه اول، شاتل، رایتل و آپتل می‌توانید به سایت ایساج مراجعه کنید. به این ترتیب می‌توانید تجربه‌ی سریع و مطمئن و راحتی از خرید بسته‌ها یا شارژ مورد نیاز خود داشته باشید. یکی دیگر از خدمات ایساج، ارائه‌ی امکان خرید انبوه شارژ و بسته‌ی اینترنت برای شرکت‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی و سایر ارگان‌ها است که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به پنل فروشگاهی مراجعه کنید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

mary
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

من بسته خریدم پول برداشت شد ولی بسته فعال نشد چیکار کنم

Ss
۱۵ آبان ۱۴۰۱

کد دستوری #۴*۱*۵۵۵* برای استعلام حجم باقیمانده عمل نمی‌کند!! اپلیکیشن ایرانسل من، هم نمیتونم نصب کنم. راه حل دیگی هست؟

اضافه کردن نظر جدید