قطع مصرف اینترنت آزاد ایرانسل و نحوه‌ی اعمال آن در تمامی گوشی‌ها

با ما همراه باشید تا در این مقاله‌ی ایساج با نحوه قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل، کد فعال سازی مصرف آزاد اینترنت ایرانسل، نحوه‌ی استعلام حساب مصرف اینترنت ایرانسل، تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل، طرح پایه ثانیه‌ای ایرانسل و بسیاری مطالب مفید دیگر آشنا شوید.

قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل: فرار از هزینه های سرسام آور

با ورود نسل اینترنت 3G و بعد اینترنت 4G و 5G و رونق گرفتن اینترنت اشیاء IoT، استفاده از اینترنت برای همه یک امر طبیعی و بدیهی است. اما اگر قرار باشد که با مصرف اینترنت آزاد و هزینه هر گیگابایت 60 هزارتومان و شاید هم بیشتر، در دنیای مجازی گشت و گذار کنیم، بهتر است به همین پرسه زدن در کوچه‌ها و اطراف محل بسنده کنیم!

تا قبل از طرح قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل ، کافی بود که فقط چند دقیقه بعد از اتمام بسته، در اینترنت یک گشت و گذار کوتاهی داشته باشی، آنگاه تمامی مبلغ شارژت به کلی مصرف می‌شد.

البته این موضوع برای مشترکین اعتباری کاملا ملموس بود و مشترکین دائمی را با استعلام صورت حساب شوکه می‌کرد. در این متن از وبلاگ ایساج سعی داریم که گذشت و گذار شما را در اینترنت با مدیریت هزینه‌ی ارتباطی درست، لذت بخش‌تر کنیم.

 قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

مصرف آزاد اینترنت ایرانسل چیست؟

مصرف آزاد اینترنت یعنی، بدون خرید بسته‌ی تعریف شده از جانب اپراتور، گزینه تبادل دیتا را روشن کرده و از اینترنت استفاده کنید. تحت این شرایط باید برای یک بسته یک گیگا بایتی 3.000 تومانی، حدودا 20 برابر این مبلغ، هزینه کنید. خب مطمئنا این هزینه‌ی چند برابری اصلا بصرفه نیست و باید یکجوری جلوی آن را گرفت. اپراتور ایرانسل برای کنترل مصرف آزاد اینترنت، روش‌ ساده‌ای را تعریف کرده است که می‌توان مصرف خودکار اینترنت آزاد را بعد از اتمام بسته، قطع کرد.

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم؟

از اول همه اینکه پیشنهاد می‌کنیم با خرید بسته اینترنت همراه برای سیم کارت‌های خود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. مشترکین ایرانسل نیز می‌توانند از سایت ایساج نسبت به خرید بسته اینترنت ایرانسل اقدام کنند.

با این حال، در گیر و دار فعالیت‌های کاری و اجتماعی، خیلی وقت‌ها خودمان را هم فراموش می‌کنیم چه برسد به اینکه حواسمان به زمان اتمام بسته اینترنت باشد. برای غیر فعالسازی مصرفِ‌ آزاد اینترنتِ ایرانسل، با اجرای یک دستورالعمل‌ ساده، یک بار برای همیشه برای قطع مصرفِ آزاد اینترنت ایرانسل اقدام کنید: ‌

کد قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

  • در شماره گیر گوشی خود، کد دستوری #3*2*3*555* را وارد کنید.
  • سپس با وارد کردن عدد 1 دستور خود را تأیید کنید.
  • اپراتور ایرانسل، با ارسال پیامکی ” مشترک گرامی، شما تعرفه طرح کمترل مصرف آزاد را بصورت رایگان فعال کرده‌اید” نتیجه دستور شما را اعلام می‌کند.

با فعال کردن طرح کنترل مصرفِ آزاد اینترنتِ ایرانسل، دسترسی به اینترنت فقط با خرید بسته تعریف شده از جانب اپراتور امکان پذیر می‌شود و با اتمام بسته به پایان می‌رسد. بنابراین مصرف اینترنت حتی به اندازه یک ثانیه بدون خرید بسته شدنی نیست و کلا جلوی مصرف آزاد اینترنت گرفته می‌شود.

قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل با استفاده از کد دستوری

کد فعال سازی مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

اگر در شرایطی هستید که می‌خواهید بدون فعال کردن بسته‌‌ای، از تبادل داده‌های خط خود استفاده کنید باید اول مصرف آزاد اینترنت ایرانسل را فعال کنید. چون در صورت غیر فعال بودن، اپراتور اجازه مصرف اینترنت را بصورت آزاد، یعنی با هزینه شارژ موجود، نمی‌دهد. اما چگونه اینترنت آزاد را فعال کنیم؟ برای نحوه فعال سازی مصرفِ آزاد اینترنتِ ایرانسل دستورالعمل زیر را اجرا کنید:

فعال کردن تعرفه آزاد ایرانسل و طرح پایه ثانیه‌ای ایرانسل

  • در شماره گیر گوشی خود، کد دستوری #4*3*555* را وارد کنید.
  • در مرحله بعد، بمنظور تأیید فعال سازی طرح پایه‌ ثانیه‌ای مصرف اینترنت آزاد ایرانسل، عدد یک را وارد کنید.
  • در آخر، اپراتور ایرانسل به شما اعلام می‌کند که درخواست طرح پایه ثانیه‌ای ایرانسل (مصرف آزاد اینترنت)، برای شما ثبت شده و با دریافت تأییدیه فعال می‌شود.

با اجرای این دستور دیگر فرمان قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل لغو شده و بعد از اتمام بسته، می‌توانید از خدمات اینترنت، منتها با قیمت بالاتر بهره‌مند شوید.

(همچنین می‌توانید برای فعالسازی اینترنت ایرانسل به این مطلب در وبلاگ ما رجوع کنید.)

طرح پایه ثانیه ای ایرانسل

تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

طبق مصوبه اعلام شده از کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت‌های دائمی و اعتباری به قرار زیر است:

هزینه خدمات فعال سازی و غیر فعال سازی اینترنت آزاد ایرانسل:

هزینه خدمات فعال سازی و غیر فعال سازی اینترنت آزاد ایرانسل، برای تمامی مشترکین (دائمی و اعتباری) کاملا رایگان است. به همین دلیل، قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل بدون هیچ هزینه‌ای بر روی خط‌تان اعمال می‌شود.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل برای مشترکین دائمی:

در صورت فعال سازی مصرف آزاد اینترنت، مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند بدون خرید بسته، منتها با هزینه‌ی گران‌تر، از اینترنت آزاد استفاده کنند. تعرفه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین دائمی ایرانسل با نرخ آزاد 0.4 ریال به ازای هر کیلو بایت حساب می‌شود.

در حال حاضر خرید بسته یک روزه اینترنت ایرانسل یک گیگابایتی با ارزش 3.000 تومان ارائه می‌شود ولی بر طبق تعرفه آزاد و عدم قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل، هزینه‌ی آن، حدودا چیزی معادل 13 برابر هزینه‌ی تعرفه بسته‌های تعریف شده اپراتور ایرانسل است.

(مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل به وب سایت ایساج مراجعه کنند.)

تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری

تعرفه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین اعتباری ایرانسل:

هزینه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین اعتباری ایرانسل، با نرخ آزاد 0.6 ریال به ازای هر کیلو بایت حساب می‌شود. طبق محاسبات انجام شده هزینه هر گیگا بایت اینترنت آزاد 20 برابر تعرفه بسته‌های اینترنت تعریف شده در اپراتور ایرانسل است. بنابراین تا دیر نشده با قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل جلوی هزینه‌های اضافه را بگیرید.

قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل:

با غیر فعال کردن تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل، بدون خرید بسته اینترنت تعریف شده در اپراتور، اتصال به اینترنت و تبادل داده برای تمامی مشترکین (دائمی و اعتباری) امکان‌پذیر نیست.

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب پربازدید لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل را در وبلاگ ایساج از دست ندهید.)

هزینه خدمات فعال سازی اینترنت آزاد ایرانسل

نحوه‌ی استعلام حساب مصرف اینترنت ایرانسل

برای اینکه مشترکین ایرانسل مدیریت خوبی بر روی هزینه‌های ارتباطی خود داشته باشند، اپراتور ایرانسل با ارسال پیامک در طی دو نوبت، رو به اتمام بودن بسته اینترنتی را اعلام می‌کند. از طرفی دیگر، با اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من، به راحتی می‌توان از جزئیات حساب، مثل حجم باقی مانده بسته و حجم مصرف شده با خبر شد. در مورد محاسبه تعرفه اینترنت آزاد نیز با ارسال پیامک مشترکین دائمی را آگاه می‌سازد.

استعلام هزینه و قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این متن از ایساج سعی داشتیم که با آشنایی با نحوه‌ی قطع مصرفِ آزاد اینترنت ایرانسل، شما را برای لذت بردن بیشتر از دنیای مجازی با هزینه‌ی کمتر راهنمایی کنیم. ایساج شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه فروش شارژ مستقیم اپراتورهای آپتل، شاتل موبایل، رایتل، همراه اول و ایرانسل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را از ایساج تهیه فرمایید. به علاوه پنل فروشگاهی ایساج برای ارائه‌ی فوری شارژ و بسته های اینترنت انبوه به مشتریان خود اماده‌ی خدمت‌رسانی است.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

ابوالفضل
۰۴ فروردین ۱۴۰۲

سلام من به جای این که از نت ام کم بشه از شارژم کم میشه چیکار کنم؟

محمد
۲۵ اسفند ۱۴۰۱

چجوری غیر فعال کنیم

وهب
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سلام من برای غیر فعال کردن تعرفه آزاد هم کد*555*3*2*3# رو میگیرم و میگه غیر ممکنه و بعدا امتحان کنید و اینکه در ایرانسل من هم همچین امکانی وجود نداره . باید چیکار کنم ؟

عماد
۲۲ آذر ۱۴۰۱

درود فراوان برشما از اطلاع رسانی خوب وجامع وبلاگ ایساج سپاسگزارم

امین
۲۰ آبان ۱۴۰۱

نمیشه

Nilo
۲۷ شهریور ۱۴۰۱

غیرفعال سازی با *555*3*4#

"♡"
۲۷ مرداد ۱۴۰۱

چجوری غیرفعالش کنم

ناشناس
۲۴ مرداد ۱۴۰۱

ایا نمیشه بدون خرید دیتا فقط مصرف ازادرا قطع کنیم وچرا،؟

اضافه کردن نظر جدید