کد شگفتی های ایرانسل: بسته های ویژه با کد شگفت انگیز

ایرانسل یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای همراه کشور، خدمات متنوعی به مشتریان اعتباری و دائمی سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل بسته‌های اینترنت متنوع، سرعت اینترنت بالا و غیره می‌شود. در ادامه این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص یکی از خدمات ویژه این اپراتور محبوب یعنی کد شگفتی های ایرانسل صحبت کنیم.

کد شگفتی های ایرانسل

هدیه کد شگفتی های ایرانسل چیست؟

کد شگفتی های ایرانسل یکی از خدمات جذاب اپراتور ایرانسل برای خرید شارژ یا بسته اینترنت همراه مقرون به صرفه است. با استفاده از این طرح، شما می‌توانید بسته‌هایی با قیمت مناسب دریافت کنید. کد شگفتی‌های ایرانسل شامل مکالمه و اینترنت می‌شود که در ادامه به معرفی کد بسته های شگفت انگیز ایرانسل و نکات خرید آنها اشاره می‌کنیم.

بسته های ویژه مکالمه ایرانسل

برای دریافت بسته‌های مکالمه خاص و مقرون به صرفه شما می‌توانید کد شگفتی های ایرانسل مخصوص مکالمه را شماره‌گیری کنید. این کد #1*4444* است که با شماره‌گیری آن طرح‌های مخصوص ایرانسل برای شما نمایش داده می‌شود. سپس می‌توانید هر کدام از طرح‌های فعال برای خود را انتخاب کرده و بخرید.

قسمتی از بسته‌های مکالمه برابر با هزینه پرداختی یا تخفیفی است که به صورت ثانیه‌ای حساب می‌شود و باقی آن به صورت دقیقه‌ای.

(با روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران اشنا شوید.)

بسته های جدید مکالمه در کد شگفتگی های ایرانسل

بسته‌های مکالمه تشویقی و تخفیفی ایرانسل شامل بسته‌های ساعتی، روزانه، هفتگی، 15 روزه و ماهانه می‌شود. اما در کنار این بسته‌ها، با شماره‌گیری کد شگفتی های ایرانسل می‌توانید بسته‌های شگفتانه‌ی جدید را مشاهده کنید که شامل بسته شگفت و گو و بسته شگفتاک می‌شود. این بسته‌ها مناسب افرادی است که ساعات زیادی را به مکالمه با خط خود مشغول هستند!

  • بسته شگفت و گو: این بسته‌های ترکیبی ماهانه شامل تخفیف مکالمه درون شبکه و برون شبکه می‌شوند و البته اعتبار درون شبکه آن ده برابر مبلغ بسته است. این یعنی اگر بسته شگفت‌وگوی 3000 تومانی بخرید، 30 هزار تومان مکالمه درون شبکه و 1500 تومان مکالمه برون شبکه خواهید داشت.
  • بسته شگفتاک: این بسته طبق الگوی مصرف مشترکین و در ازای مقدار مشخصی مکالمه در طول روز (پیش از ساعت 9 شب) است که یک بسته مکالمه یک ساعته (درون و برون شبکه) اهدا می‌شود و مشترکین می‌توانند این بسته را در بازه زمانی 9 تا 12 شب همان روز مصرف کنند.

بسته های شگفت انگیز اینترنت ایرانسل

اما بسته اینترنت شگفت انگیز ایرانسل چیست؟ اگر به غیر از مکالمه، می‌خواهید بسته اینترنت شگفتانه هم داشته باشید، می‌توانید کد شگفتی های ایرانسل برای اینترنت #2*4444* را شماره‌گیری کنید. البته باید توجه داشته باشید که هزینه و حجم این طرح‌های هوشمند بنا بر موقعیت مکانی و زمانی تعیین می‌شوند.

(برای خرید شارژ مستقیم و تهیه بسته اینترنت همراه به ایساج رجوع کنید.)

هدیه کد شگفتی های ایرانسل


روش پرداخت هزینه بسته‌های شگفت انگیز ایرانسل

هزینه بسته های شگفتانه ایرانسل به دو صورت انجام می‌شود. یک روش کم شدن هزینه از شارژ خط اعتباری است. روش دیگر هم خرید بسته با کارت بانکی و تراکنش مالی آنلاین است. در هر صورت مبلغ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به هزینه بسته اولیه شما افزوده می‌شود.

(از مطلب سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل بازدید کنید.)

کد شگفتی های ایرانسل: امکان تهیه بسته‌های ویژه ایرانسل در هر زمان و مکان

اپراتور ایرانسل طرح بسته‌های ویژه خود را با توجه به الگوی مصرفی مشترکین خود عرضه می‌کند. برای همین، مشترکین صرفنظر از موقعیت مکانی و زمانی خود می‌توانند طرح‌های مکالمه یک ساعته را تهیه کنند. بلافاصله بعد از شماره‌گیری کد مربوطه و انجام روندهای پرداخت هزینه برای این بسته‌ها، شما می‌توانید بسته ویژه مکالمه را دریافت و از آن استفاده کنید.

مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند کد شگفتی های ایرانسل #۱*۴۴۴۴* را وارد کنند و روزانه برای حدود یک ساعت با شارژ رایگان می‌توانند از مکالمه آن استفاده کنند.

توجه داشته باشید که با اینکه بسته‌های کد شگفت انگیز ایرانسل دارای تخفیف هستند، اما در زمان استفاده آن‌ها تعرفه‌های داخلی و بین المللی برای مکالمه شما شامل نمی‌شود.

(برای خرید شارژ ایرانسل و خرید بسته اینترنت ایرانسل به ایساج سر بزنید.)

خرید بسته های ویژه ایرانسل
برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات