پخش خودکار ویدیو اینستاگرام را متوقف کنید + عکس

اگر با یک گشت و گذار کوچک در اینستاگرام تمامی حجم بسته اینترنت همراه شما به فنا می‌رود مشکل از مدیریت بارگیری پخش خودکار ویدیو اینستاگرام است! با مدیریت پخش ویدئو اینستاگرام، حجم اینترنت همراه خود را بهینه مصرف کنید. برای توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام فارسی باکیفیت بالا در ادامه با ایساج همراه شوید.

توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

اگرچه که با محدودیت اینترنت و اینستاگرام باید دست به دامن انواع فیلتر شکن شویم تا یک عکس برایمان نمایش شود، اما اگر وی پی ان شما یاری کرد و سرعت اینترنت هم بالا بود؛ شاید پخش خودکار ویدیو اینستاگرام با کیفیت بالا حال شما را بدتر کند و در همان فرصت اندک حجم اینترنت باقی مانده شما را هم بخورد و مجالی برای تماشای محتوای دلخواه شما یا پاسخ دادن به دایرکت‌های دلبر و مشتریان را نگذارد! برای جلوگیری از نمایش خودکار ویدئو در اینستاگرام این متن را از دست ندهید.

توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام باکیفیت بالا و پیشرفته، نشاندهنده‌ی مدیریت درست شارژ مستقیم است و در بخش تنظیمات اینستاگرام با عنوان Data Saver معرفی می‌شود.

توقف پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

همانطور که می‌دانیم اپلیکیشن اینستاگرام طوری طراحی شده است خیلی راحت بتوانیم فیلم و عکس ارائه شده را ببینیم، بنابراین نمایش ویدئو و عکس بدون اجازه کاربر، پخش می‌شود و این برنامه صرفا برای همین کار ساخته شده است و نمی‌توانیم پخش فیلم و عکس را متوقف کنیم!

اما نمایش کیفیت بالای تعداد زیادی فیلم و کلیپ اینستاگرام حسابی حجم اینترنت را می‌گیرد و اگر بسته اینترنت همراه داشته باشید، در یک چشم برهم زدنی دیگر حجمی برای چت کردن و وبگردی برایتان باقی نمی‌گذارد. برای مدیریت حجم اینترنت خود، می‌توانید پخش خودکار ویدئو در اینستاگرام باکیفیت را کنترل کنید.

توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام: نحوه غیر فعال کردن اجرای خودکار ویدیو اینستاگرام بصورت پیشرفته در خود تنظیمات برنامه اینستاگرام تعبیه شده است.

(برای شارژ مستقیم همراه اول به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

غیرفعال سازی پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام:کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

هیچ کسی از تماشای فیلم و کلیپ با کیفیت بالا بدش نمی‌آید، مگر اینکه بحث هزینه در میان باشد! برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه نمایش خودکار ویدیو در اینستاگرام را مدیریت کنید:

  1. برای غیرفعال کردن دانلود خودکار اینستاگرام، به بخش پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  2. در صفحه پروفایل اینستاگرام، روی گزینه سه خط در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  3. از منوی ارائه شده، گزینه Setting را انتخاب کنید.
  4. در صفحه جدید به منظور توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام، بر روی گزینه Account ضربه بزنید.
  5. در صفحه جدید، گزینه Cellular Data Use را انتخاب کنید.
  6. در این صفحه، Data Saver را فعال کنید تا از دانلود خودکار ویدئو اینستاگرام باکیفیت بالا و پیشرفته جلوگیری شود. با چنین انتخابی، در مصرف اینترنت صرفه‌جویی می‌شود.
  7. از طریق گزینه High Resolution Media موجود در همین صفحه می‌توانید انتخاب کنید که محتوای اینستاگرام در چه شرایطی با بالاترین کیفیت نمایش شوند.
  8. گزینه High Resolution Media شامل سه گزینه است:
  • Never: عدم نمایش محتوای اینستاگرام با بالاترین کیفیت
  • Wifi Only: فقط در زمان اتصال به وای فای محتوا با بالاترین کیفیت نمایش شود.
  • Cellular + WiFi: پخش باکیفیت انواع محتوا در صورت اتصال به وای فای و اینترنت همراه (همانطور که گفته شد، این موارد به توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام منجر نمی‌شود، بلکه فقط با تنظیم کیفیت در کاهش مصرف اینترنت کمک می‌کند.)

(برای استعلام قبض ایرانسل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

توقف پخش خودکار ویدیوهای اینستاگرام برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام: تنطیمات پخش ویدئو در اینستاگرام

همانطور که در ابتدای متن ذکر شد، اینستاگرام یک برنامه برای نمایش آسان ویدئو و عکس است و قابلیتی برای غیرفعال کردن پخش اتوماتیک فیلم و یا استوری ندارد. شما تنها می‌توانید در بخش Data Saver به منظور صرفه جویی در مصرف اینترنت برای آن مشخص کنید که تصاویر با چه کیفیتی به شما نمایش دهد. بنابراین غیر فعالسازی پخش خودکار ویدیو اینستاگرام در ویندوز یا بر روی گوشی امکان‌پذیر نیست.

توقف پخش خودکار ویدیو اینستاگرام: اگر حفظ حریم شخصی برایتان اهمیت دارد، فقط برای توقف پخش خودکار ویدئو اینستاگرام به سراغ برنامه‌های تغییر یافته اینستاگرام نروید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات