بسته تخفیفی عید فطر ایرانسل 1402

اپراتورهای مختلف با فرارسیدن عید فطر بسته‌های عیدانه‌ی متنوع را به مشترکین سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌دهند. امسال با فرارسیدن عید سعید فطر بسته ویژه عید فطر ایرانسل نیز قابل تهیه است. در ادامه بیشتر در خصوص بسته تخفیفی عید فطر ایرانسل 1402 بخوانید.

بسته تخفیفی عید فطر ایرانسل

ایرانسل اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، هر ساله به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر بسته‌های تخفیفی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بسته هدیه عید فطر ایرانسل امسال شامل دو گیگابایت اینترنت و دو ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه خواهد بود که مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند تهیه و فعالسازی کنند.

بسته تخفیفی عید فطر ایرانسل

فعالسازی بسته عید فطر ایرانسل

همزمان با فرارسیدن عید فطر، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بسته تخفیفی عید فطر ایرانسل را فعال کنند. این بسته شامل 2 گیگابایت اینترنت همراه و 2 ساعت مکالمه درون شبکه است که با قیمت 8000 تومان در اختیار مشترکین قرار داده می‌شود. این هدیه تخفیفی در روزهای شنبه و یکشنبه (2 و 3 اردی‌بهشت 1402) در دسترس قرار می‌گیرد و اعتبار آن نیز 2 روز پس از زمان فعالسازی خواهد بود.

برای فعالسازی بسته عید فطر امسال ایرانسل، تمامی مشترکین می‌توانند کد دستوری #5* را شماره‌گیری کنند.

روش فعال سازی بسته عید فطر ایرانسل 1402

با ایساج همیشه شارژ باش!

اگر از مشترکین ایرانسل هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا بسته اینترنت ایرانسل سری به وب سایت ایساج بزنید. اساج به عنوان نمایندگی اپراتورهای مختلف در کشور، امکان خرید شارژ و تهیه بسته اینترنت همراه متنوع را برای مشترکین فراهم کرده است.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات