با انواع بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل عالیترین ویدیوها را برای وبلاگ خود بسازید

در دنیای امروز نیاز به اطلاعات کار تولید کنندگان محتوا را خیلی پر رونق کرده است. شاید شما خودتان هم این تجربه را داشته باشید. برای مثال، شاید بخواهید نحوه درست کردن کیک شکلاتی را در اینترنت ببینید. وقتی که در گوگل یا در یوتیوب سرچ می کنید یکی از آسان ترین راه های آموزش کیک شکلاتی دیدن ویدیو آن است. اما تا به حال فکر کرده اید که تولیدکنندگان ویدیو چطوری ویدیو ها را پر می‌کنند؟ با ادامه‌ی این مطلب ایساج همراه ما باشید تا با بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل آشنا شوید.

تولید ویدئوهای باکیفیت با استفاده از بهترین برنامه های فیلمبرداری گوشی

شاید در گذشته چنین افرادی احتیاج به دوربین های حرفه‌ای داشتند. اما امروزه با پیشرفت سرسام‌آور اسمارت‌فون‌ها انقدر دوربین‌ها پیشرفته شده‌اند که این افراد می‌توانند به راحتی با اسمارت‌فون‌ها یا آیفون‌های خود ویدیو پر کنند. اما تولید کردن یک ویدیوی خوب فقط به کیفیت دوربین موبایل بستگی ندارد. جنبه‌های دیگری هم مثل جنبه‌های نرم‌افزاری ویرایش ویدیو هستند که با استفاده از یک نرم‌افزار خوب امکان‌پذیر می‌شوند. برای همین، ما در این مطلب می‌خواهیم انواع بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدیوهای با کیفیت تولید کنید.

بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل

از بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری با موبایل چه انتظاری دارید؟

وقتی که حرف از انواع بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری با موبایل می‌شود، شاید برخی بگویند که همان اپ دوربین فیلمبرداری گوشی‌مان بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل برای اندروید و ios ما است و ما نیاز به چیز دیگری نداریم. این حرف تا حد زیادی حقیقت دارد. معمولاً خیلی‌ها که به دنبال فیلمبرداری حرفه ای با موبایل هستند می‌توانند با همان اپلیکیشن پیش‌فرض نصب شده بر روی گوشی هم این کار را انجام دهند.

اما بعضی‌ها چیزهای دیگری از اپلیکیشن فیلمبرداری حرفه ای با موبایل می‌خواهند. این ویژگی‌ها و کارکردها ممکن است در نرم‌افزار دوربین گوشی  وجود نداشته باشد. برای همین، ما در قسمت‌های بعدی فهرستی از انواع بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل برای اندروید و ios را معرفی می‌کنیم که می‌توانند نیازهای متنوع فیلمبرداری حرفه ای با موبایل را برآورد کنند.

بهترین نرم افزار فیلمبرداری حرفه ای با آیفون و اندروید:  برنامه فیلم برداری حرفه ای FiLMic Pro

اگر به سراغ یک برنامه فیلم برداری حرفه ای با آیفون و اندروید می گردید که هم فضای کاربری آسان داشته باشد و هم امکانات زیاد، برنامه فیلمبرداری حرفه ای FiLMic Pro پاسخگوی نیازهای شما است. با دانلود Filmic Pro شما نه تنها می توانید به ویژگی‌های اساسی ویرایش کردن و ضبط ویدیو دسترسی داشته باشید، بلکه می‌توانید از کارکردهای تخصصی‌تر ویرایش ویدیو مثل اکسپوژر ویدیو هم بهره ببرید.

اینفلوئنسرها با دانلود Filmic Pro و استفاده از آن هم می‌توانند ویدیوهایی درست کنند که در آنها متن دلخواه‌شان را می‌توانند بنویسند. بنابراین، نرم افزار فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل FiLMic Pro برای ساختن ویدیوهای آموزشی با متن هم از نرم افزار مناسبی است.

بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل: از نرم‌افزار Filmic Pro برای ساختن ویدئوهای آموزشی به همراه متن استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری با موبایل FiLMic Pro برای تنظیم کیفیت ویدیو و صدا

علاوه بر این، شما با بهترین نرم افزار دوربین اندروید و آیفون FiLMic Pro می توانید از طیف نرخ فریم ۲۴ تا ۲۴۰ انتخاب کنید. همچنین، کیفیت خروجی ویدیو هم توسط شما تعیین خواهد شد. یک خوبی دیگر نرم افزار فیلمبرداری حرفه ای با موبایل FiLMic Pro این است که برای کاربرانش ویژگی هایی را برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده می‌گذارد.

بلاگرها و اینفلوئنسرها می‌توانند با بهترین برنامه فیلمبرداری حرفه ای FiLMic Pro ویدیوهایی با کیفیت و با صدای عالی را ضبط کنند.

بهترین اپلیکیشن های ضبط ویدیو: دسترسی به تمام ویژگی‌های FiLMic Pro با نسخه کامل

یک ایراد بزرگ که می‌توان به برنامه فیلمبرداری حرفه ای با موبایل FiLMic Pro گرفت این است که این برنامه هزینه زیادی بابت امکاناتش می گیرد. اگر شما بخواهید که به تمام ویژگی‌ها و امکانات ویرایش حرفه‌ای ویدیو دسترسی داشته باشید، باید ورژن کامل و پولی آن را بگیرید که مبلغ زیادی را  شامل می‌شود. اما نگران نباشید. نسخه کرک شده این نرم‌افزار برای کاربران اسمارت‌فون‌های اندرویدی موجود است و می‌توانید از این بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری با موبایل FiLMic Pro

بهترین برنامه فوکوس فیلم برای آیفون: فیلتر فیلمبرداری اپل MAVIS

یکی از بهترین انواع برنامه فوکوس فیلم برای آیفون MAVIS است که منحصراً برای سیستم های ios طراحی شده است و کاربران اندرویدی فعلاٌ نمی توانند از این نسخه استفاده کنند. شما با فیلتر فیلمبرداری اپل MAVIS می‌توانید از ویژگی‌هایی مثل تنظیم زاویه شاتر ویدیو، تغییر و تنظیم میزان اکسپوژر و انتخاب نرخ فریم ویدئو استفاده کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید الگوهای خطوط گورخری و میزان فوکوس ویدیو را کنترل کنید که این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که  اپلیکیشن فیلمبرداری حرفه ای MAVIS یکی از انواع بهترین برنامه فیلمبرداری آیفون و آیپد باشد.

برنامه فیلمبرداری حرفه ای FiLMic Pro

بهترین برنامه برای فیلم گرفتن آیفون: نرم افزار فیلمبرداری حرفه ای موبایل MoviePro

اگر شما کسی هستید که ویژگی‌های پیشرفته برنامه فیلمبرداری حرفه ای با موبایل FiLMic Pro را دوست دارد ولی می خواهد به میزان کمتری هزینه کند، نرم افزار فیلمبرداری حرفه ای موبایل MoviePro یکی از بهترین انتخاب‌ها و بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل برای شما است. این نرم‌افزار بیشتر ویژگی‌هایی که در اپلیکیشن FiLMic Pro وجود دارد را می‌تواند ارائه دهد. مخصوصاً ویژگی ضبط صدا و کنترل صدای آن منحصر به فرد است.

بهترین برنامه فیلمبرداری موبایل: با MoviePro به طور تخصصی صدای ویدیو خود را ویرایش کنید

کاربران اپلیکیشن فیلمبرداری حرفه ای MoviePro می‌توانند به طور هم زمان با ضبط ویدئو جزئیات صدای ضبط شده را مشاهده و آنها را تنظیم کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید با دانلود بهترین برنامه فیلم برداری MoviePro با میکروفون بلوتوثی هم با آن کار کنید. فقط عیبی که این برنامه دارد این است که وقتی از نسخه پایه آن می‌خواهید استفاده کنید باید هزینه‌ای را بپردازید. با این وجود، ویژگی‌های پیشرفته این اپلیکیشن به نسبت ویژگی‌های برنامه Filmic pro قیمت خیلی مناسب‌تری دارند.

بهترین برنامه برای فیلم گرفتن آیفون MoviePro

بهترین برنامه فیلم برداری با افکت برای اندروید: بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل Open Camera

اپلیکیشن Open Camera جزو یکی از بهترین برنامه فیلمبرداری موبایل با افکت محسوب می‌شود که می‌تواند ویژگی‌های پیشرفته ضبط ویدیو را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. اما کاربران برای استفاده از برنامه برای فیلم گرفتن با افکت Open Camera مجبورند تیزرهای تبلیغاتی این برنامه را مشاهده کنند تا به این ویژگی‌های پیشرفته دسترسی داشته باشند. با این وجود، شما با اپلیکیشن فیلمبرداری اندروید می‌توانید از طریق فناوری Camera2 API کیفیت ضبط ویدیو را افزایش دهید.

فیلمبرداری فوکوس اندروید با افکت: با Open Camera به طور دستی ویژگی های ویدیو خود را ویرایش کنید

علاوه بر این، دانلود بهترین برنامه فیلم برداری Open Camera شما قابلیت کنترل اکسپوژر ویدیو، تعادل رنگ تصویر و تنظیم کردن فوکوس ویدیو به صورت دستی را خواهید داشت. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که اپلیکیشن فیلمبرداری فوکوس اندروید Open Camera جزو انواع بهترین اپلیکیشن های حرفه‌ای فیلمبرداری و عکاسی باشد.

شما می‌توانید بهترین نرم افزار دوربین اندروید Open Camera را رایگان دانلود کنید. استفاده از ویژگی‌های آن هم رایگان هستند. البته شما باید چند تا از تیزر های تبلیغاتی را ببینید تا به آنها دسترسی داشته باشید.

بهترین برنامه برای فیلم گرفتن با افکت Open Camera

بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل: دانلود دوربین فیلمبرداری حرفه ای برای اندروید Camera MX

اپلیکیشن Camera MX یکی از انواع برترین برنامه فیلمبرداری حرفه ای در پلتفرم‌های اندرویدی است که الگوی ساخت آن خیلی شبیه به اپ Open Camera است. با این وجود، تفاوت اپ Camera MX با Open Camera در این است که فضای کاربری بهینه و کاربر پسند دارد.

با برنامه فیلم برداری گوشی Camera MX شما می توانید از ویرایشگر ویدیو داخلی آن برای ادیت ویدیوها و آپلود کردن آنها به طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. با این حال، شما برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته بهترین نرم افزار فیلمبرداری اندروید Camera MX باید پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن را انجام دهید. اما ناامید نشوید. مطمئناً سایت‌هایی هستند که ورژن کرک شده این اپلیکیشن را منتشر می‌کنند.

بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل حرفه ای برای اندروید Camera MX

اپلیکیشن های حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی: برترین برنامه فیلمبرداری حرفه ای ProMovie Recorder

به دنبال برنامه‌ای برای فیلم گرفتن آیفون می‌گردید که هم رایگان باشد و هم ویژگی‌های تخصصی برای ضبط ویدیو را داشته باشد؟ در این صورت، نرم افزار ProMovie Recorder بهترین برنامه برای فیلم گرفتن برای آیفون و آیپد برای شما محسوب می‌شود. این برنامه منحصراً برای آیپد و آیفون ساخته شده و برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی هنوز طراحی نشده است.

بهترین برنامه فیلمبرداری موبایل ProMovie Recorder ویژگی‌های منحصر به فرد ضبط ویدیویی را در حد اپلیکیشن‌هایی مثل MAVIS عرضه می‌کند.

فضای کاربری ProMovie Recorder نیاز به زمان یادگیری دارد

می‌توان گفت که یک ایراد ProMovie Recorder این است که فضای کاربری‌اش مطلوب نیست. برای مثال، شما می‌توانید به طور دستی ویژگی‌های ویدیو را در آن تنظیم کنید، اما کار با آنها و یادگیری فضای کاربری این نرم‌افزار کمی طول می‌کشد. مزیت اپلیکیشن ProMovie Recorder این است که نسخه پایه آن رایگان است. اما موقعی که شما ویدیو را ویرایش می‌کنید یک واترمارک بر روی تصویر شما هم می‌گذارد.

شما با پرداخت سه دلار و فقط برای یکبار می‌توانید واترمارک را از ویدیوهای خود حذف کنید.

اپلیکیشن حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی ProMovie Recorder

سخن پایانی در خصوص بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری موبایل

امروزه ضبط ویدیو برای درست کردن محتوای ویدیویی یک کار اساسی و اصلی است. خوشبختانه، بلاگرها، تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و اینفلوئنسرها می‌توانند با دوربین‌های رزولوشن بالا و بهترین اپلیکیشن های ضبط ویدیو باکیفیت‌ترین ویدیوها را تولید کنند.

در انتخاب اپلیکیشن های فیلمبرداری حرفه ای برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون شما باید به این دقت کنید که چه نوع ویدئویی می‌خواهید تولید کنید. مواردی مثل این که کیفیت خروجی ویدیویی شما چطور باشد و اینکه در چه پلتفرمی از رسانه‌های اجتماعی می‌خواهید ویدیو را آپلود کنید به شما کمک می‌کنند تا بهترین اپلیکیشن فیلمبرداری حرفه ای با موبایل را برای خود انتخاب کنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات