دوشنبه سوری همراه اول

اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود مزایا و هدایای متنوعی را در نظر گرفته است. یکی از هدایای این اپراتور، طرح دوشنبه سوری همراه اول است که مشترکین می‌توانند از آن برای دریافت اینترنت رایگان استفاده کنند. در ادامه بیشتر با این طرح تشویقی همراه اول آشنا شوید.

طرح دوشنبه سوری همراه اول

همراه اول یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی در کشور است و خدمات مختلفی را به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود ارائه می‌دهد. طرح دوشنبه سوری یکی از طرح‌های تشویقی این اپراتور است که مشترکین می‌توانند در آخرین دوشنبه‌های هر ماه از آن استفاده کنند. هدیه دوشنبه سوری معمولا بسته‌های اینترنتی با حجم‌های مختلف است.

مشترکین سیم‌کارت‌های 0912 نمی‌توانند از طرح دوشنبه سوری استفاده کنند.

طرح دوشنبه سوری همراه اول

کد دوشنبه سوری همراه اول

خب حالا که با این طرح جذاب اپراتور همراه اول آشنا شدید، شاید بپرسید کد دوشنبه سوری همراه اول چنده؟! طرح دوشنبه سوری از سال 1398 ارائه شده و مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند در دوشنبه آخر هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری #64*100* هدیه دوشنبه سوری خود را دریافت کنند. هدیه‌ی دوشنبه سوری معمولا از 500 مگابایت تا 100 گیگ اینترنت همراه است که مشترکین می‌توانند طی 24 ساعت از آن استفاده کنند.

هدیه دوشنبه‌سوری همراه اول برای هر مشترک متفاوت است و به صورت تصادفی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

چه کسانی می‌توانند از طرح دوشنبه سوری همراه اول استفاده کنند؟

برای استفاده از کد فعال سازی دوشنبه سوری همراه اول باید حتما از سیم کارت اعتباری یا دائمی همراه اول داشته باشید. مشترکین سیم‌کارت‌های انارستان نیز می‌توانند در این طرح تشویقی شرکت کنند و شانس خود را برای دریافت اینترنت رایگان از 500 مگابایت تا 100 گیگابایت امتحان کنند.

برای استفاده از طرح دوشنبه‌سوری فقط می‌توانید در آخرین دوشنبه ماه اقدام کنید و دوشنبه‌سوری همراه اول کد #64*100* را شماره‌گیری کنید.

طرح دوشنبه‌سوری همراه اول برای چه کسانی است؟

نکات مربوط به فعالسازی طرح دوشنبه سوری اپراتور همراه‌اول

همانطور که گفتیم این طرح تشویقی اپراتور همراه اول تنها قابل فعالسازی در آخرین دوشنبه ماه است. این هدیه شامل اینترنت یک روزه 500 مگابایت تا 100 گیگ است که کاملا شانسی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. پس از اتمام حجم اینترنت هدیه، اینترنت شما به صورت آزاد مصرف می‌شود. بنابراین حتما به حجم بسته اینترنت هدیه خود و مهلت استفاده و اتمام آن توجه داشته باشید.

در هر ماه فقط یکبار می‌توانید این طرح را فعال کنید. ضمنا طرح دوشنبه سوری همراه اول شامل رزرو خودکار نمی‌شود و هر ماه باید با شماره‌گیری کد دستوری مربوطه برای دریافت هدیه خود اقدام کنید.

(در مورد لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول بخوانید.)

پشتیبانی طرح دوشنبه‌سوری

اگر سوال یا مشکلی در خصوص فعالسازی طرح دوشنبه‌سوری دارید، می‌توانید از کدهای دستوری زیر استفاده کنید:

  • کد دستوری #0*64*100* برای استعلام طرح دوشنبه سوری
  • کد دستوری #1*64*100* برای فعالسازی طرح دوشنبه سوری
  • کد دستوری #9*64*100* برای دریافت راهنما

(با سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول آشنا شوید.)

پشتیبانی طرح دوشنبه سوری

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این مطلب در خصوص طرح دوشنبه سوری همراه اول و روش فعالسازی آن صحبت کردیم. شما با شماره‌گیری کد دستوری *100*64* می‌توانید از این هدیه تشویقی همراه اول استفاده کنید. اگر جزو مشترکین سیم کارت‌های همراه اول هستید برای تهیه شارژ همراه اول یا خرید بسته اینترنت همراه اول سری به وب سایت ایساج بزنید. مشترکین سایر اپراتورهای همراه از جمله ایرانسل، رایتل، آپتل و شاتل نیز می‌توانند برای خرید شارژ و بسته اینترنتی به ایساج رجوع کنند.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات