شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای ایران است که همیشه با ایده‌های نوین کاربرانش را سورپرایز می‌کند. شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل یکی از همان ایده‌های ناب طوری ایرانسل است که رضایت مشترکین خوش صحبت را جلب کرده است که در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

شارژِ شگفت اَنگیز پلکانی ایرانسل چیست؟

اپراتور ایرانسل با کلی شور و هیجان و ایده‌های جالب خود را معرفی کرد، بطوریکه حتی مشترکین همراه اول را هم برای خرید سیم کارت ایرانسل وسوسه کرد. یکی از این خدمات جذاب که از جانب اکثر کاربران با استقبال روبه‌رو شد، شارژ شگفت انگیز بود. حالا شارژ شگفت انگیز که در حال حاضر با نام شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل معروف است، چیست؟

مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند در هنگام خرید شارژ یا تهیه بسته اینترنتی با وارد کردن یک کد یا انتخاب گزینه شارژ شگفت انگیز در خرید آنلاین، بدون پرداخت مبلغ اضافی، بعلاوه شارژ عادی، 30 درصد اعتبارهدیه بگیرند. فقط اینکه شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل زمان مصرف دارد و اگر تا پیش از آن مصرف نشود، کل اعتبار صفر می‌شود. البته زمان بندی‌ها مطابق با مبلغ کاملا متعارف اعلام شده‌اند، اما اگر از اتمام اعتبار تا زمان ذکر شده مطمئن نیستید، همان شارژ عادی ایرانسل برای شما بصرفه‌تر است.

شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل چیست

کد شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل و همینطور بسته اینترنت ایرانسل به روش‌های مختلفی انجام می‌شود:

  • خرید شارژ از دستگاه خود پرداز یا خرید کارت شارژ: برای فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل، به قسمت شماره‌گیر گوشی خود بروید، کد دستوری *144* و در ادامه رمز 12 رقمی و در آخر کلید # را وارد کنید: #123456789123*144*  
  • خرید شارژ آنلاین از وبسایت ایساج: نام سایت esaj.ir را روی نوار آدرس جستجوگر خود وارد کنید. در صفحه اصلی روی شارژ مستقیم ایرانسل کلیک کنید. در کادر مورد نظر شماره ایرانسل خود یا دیگران را وارد کنید و در پایین کادر گزینه شارژ شگفت انگیز ایرانسل را فعال کنید.

(از مطلب پیامگیر صوتی ایرانسل بازدید کنید.)

مدت زمان اعتبار شارژِ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل

با توجه به مبلغ شارژ، زمان مشخصی برای استفاده از شارژ شگفت انگیز در نظر گرفته شده است که در وبسایت ایرانسل به دقت در جدولی درج شده است. برای نمونه مثلا با شارژ مبلغ 5000 تومان مبلغ 500 تومان هدیه دریافت می‌کنید و مدت اعتبار شارژ 5 روز است یا با شارژ 30 هزار تومان به اندازه 9000 تومان هدیه دریافت می‌کنید و مدت اعتبار شارژ 20 روز است.

شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل در زمان‌هایی که مطمئن هستید تماس تلفنی زیادی دارید و حتما در بازه‌ی زمانی تعیین شده شارژتان را استفاده می‌کنید، انتخاب بصرفه‌ای است.

(با سرویس ردیابی سیم کارت ایرانسل آشنا شوید.)

مدت اعتبار شارژ پلکانی ایرانسل

آیا با شارژ شگفت انگیز ایرانسل می‌توان بسته اینترنتی خرید؟

بله، با شارژ شگفت انگیز می‌توان بسته اینترنت خرید! شما می‌توانید با اصل مبلغ شارژ، نه مبلغ هدیه، بسته اینترنت خود را خریداری کرده و از مبلغ هدیه برای تماس، پیامک و یا اینترنت آزاد استفاده کنید.

(با روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران آشنا شوید.)

نکاتی که باید پیش از انتخاب شارژ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل بدانید

  • دقت داشته باشید که امکان استفاده از شارژِ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل در زمان رومینگ وجود ندارد.
  • در هنگام استفاده از اعتبار شارژ شگفت‌انگیز، نمی‌توانید از دیگر طرح‌های تشویقی و تخفیفی ایرانسل بهره‌مند شوید.
  • امکان لغو شارژِ شگفت انگیز پلکانی ایرانسل بعد از تأیید وجود ندارد.
  • امکان انتقال شارژ شگفت انگیز پلکانی وجود ندارد.
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات