هدیه شارژ وفاداری همراه اول و فعالسازی آن

اپراتور همراه اول برترین اپراتور ایران است که میلیونها مشترک اعتباری و دائمی دارد. با گذشت سال‌ها این اپراتور خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای مشترکین خود عرضه کرده است. یکی از این امکانات ویژه هدیه شارژ وفاداری است. مشترکین اعتباری بنابر سالهایی که مشترک همراه اول بوده‌اند، می‌توانند از شارژ وفاداری همراه اول استفاده کنند. در ادامه این مطلب ایساج در خصوص فعالسازی هدیه شارژ وفاداری نکاتی را بیان می‌کنیم.

فعالسازی هدیه شارژ وفاداری همراه اول

طرح هدیه شارژ وفاداری شامل چه کسانی می‌شود؟

همانطور که گفتیم، مشترکین سیم کارت‌های اعتباری اپراتور همراه اول می‌توانند از این طرح استفاده کنند. طرح شارژ وفاداری برای اولین بار از مهرماه ۱۳۹۲ اجرا شده بود. این طرح شامل کسانی می‌شود که حداقل یک یا چند سال مالک سیم کارت اعتباری بوده و اشتراک همراه اول را دارند. همچنین، اگر مشترک همراه اول اعتباری نام سیم کارت را تغییر داده باشد و از این تغییر حدود یک یا چند سال گذشته باشد، طرح هدیه شارژ وفاداری شامل او هم خواهد شد.

(مشترکین همراه اول می‌توانند برای خرید شارژ همراه اول یا بسته اینترنت همراه اول به وب سایت ایساج رجوع کنند.)

هدیه تشویقی برای مشترکین اعتباری همراه اول

نحوه فعالسازی هدیه شارژ وفاداری همراه اول

مالکان سیم کارت اعتباری که یک یا چند سال از فعالسازی و تغییر نام سیم کارتشان گذشته است، باید رمز هدیه شارژ وفاداری را همراه با کد فعالسازی آن * 10 * 122 * PIN # وارد کنند. سپس، آن‌ها می‌توانند به مدت شش ماه و بدون حساب هزینه شارژ پین از این هدیه استفاده کنند.

برای اینکه ببینید که آیا این طرح به شما تعلق می‌گیرد و اینکه چه میزان شارژ می‌توانید داشته باشید، باید کد دستوری * ۱۰ * ۱۲۹۱ # را وارد کنید. مالکان سیم کارت اعتباری همراه اول که هر سال به اشتراکشان ادامه می‌دهند یک درصد شارژ به سیم کارت انها اضافه می‌شود.

بیشترین میزان برای این شارژ ۱۰ درصد است و شما می‌توانید از آن برای مکالمه‌های درون شبکه‌ای، ارسال پیامک و اینترنت استفاده کنید.

(با روش خرید شارژ همراه اول برای دیگران آشنا شوید.)

محدودیت‌‌ها و نحوه استفاده از شارژ وفاداری همراه اول

برای طرح شارژ وفاداری شما نمی‌توانید اعتبار خود را به آن انتقال دهید یا مبلغ اضافی برای افزایش شارژ آن بپردازید. اگر هم کمتر از یکسال مشترک همراه اول اعتباری بودید یا نام سیم کارت را کمتر از یک سال است که تغییر داده‌اید، مشمول این طرح نخواهید شد.

با این وجود، اگر پین مصرف هدیه شارژ وفاداری دارید، می‌توانید از آن در طرح‌های دیگر هدیه شارژ استفاده کنید. علاوه بر این، اگر مقدار دو یا بیشتر از این نوع هدیه را فعال کرده‌اید، به صورت همزمان می‌توانید از آنها استفاده کنید.

(ایساج درگاهی امن و راحت برای خرید شارژ مستقیم و تهیه بسته اینترنت همراه برای شماست.)

نکات مصرف شارژ وفاداری همراه اول

مهلت اعتبار هدیه شارژ وفاداری چقدر است؟

بعد از فعال کردن هدیه شارژِ وفاداری همراه اول، حداکثر به مدت 6 ماه می‌توانید از این هدیه استفاده کنید. برای این که متوجه شوید که وضعیت بسته هدیه به چه صورت است، می‌توانید کد دستوری #۱۱*۱۴۰* را شماره‌گیری کنید. علاوه بر این، اگر بسته‌های فعال دیگری دارید که همزمان با شارژ وفاداری شما فعال هستند، مبلغ مصرف این بسته‌ها در ابتدا از طرح‌های دیگر هدیه کم می‌شود. بعد از آن، مبلغ اعتبار از بسته وفاداری کاهش پیدا خواهد کرد.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات