هدیه شارژ جوانان

اپراتور همراه اول به منظور پیشتیبانی از جوانان و دانشجوها، علاوه بر ارائه سیم کارت دائمی جوانان، هدیه شارژ جوانان را برای مشترکین اعتباری زیر 25 سال ارائه می‌دهد.

هدیه‌ی شارژ جوانان همراه اول

همراه اول با پوشش گسترده در تمامی شهرها و روستاها، از پرطرفداترین اپراتور تلفن همراه در ایران است. خدمات همراه اول شامل برقراری تماس صوتی، ارسال پیامک، ارائه اینترنت همراه پرسرعت و رومینگ است. همراه اول به‌منظور خدمات برتر، هر ازگاهی با ارائه سیم کارت‌های ویژه، هدایا و تخفیفات مشترکینش را شگفت‌زده می‌کند. هدیه شارژ جوانان از همان خدمات جالب توجه است که جوانان می‌توانند با مبالغ 5، 10، 20، 50 تا 100 هزار تومان بسته‌ اینترنت با حجم‌های مختلف به ترتیب 300 مگابایت، 1‌، 3، 8 و 20 گیگابایت خریداری کنند.  

هدیه شارژ جوانان همراه اول

کد فعالسازی هدیه شارژ جوانان

جوانان زیر 25 سال می‌توانند با وارد کردن کد دستوری و یا مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول برای دریافت هدیه‌ی شارژ جوانان اقدام کنند. مدت اعتبار شارژ برای مبالغ کم حدود یک روز برای مبالغ بیشتر سه و نهایتا هفت روزه است:

  • کد دستوری #115*1*
  • کد دستوری #1223*10*
  • وبسایت فروشگاه آنلاین همراه اول

اگر برای شارژ همراه اول و خرید بسته اینترنت همراه اول به دنبال یک روش ایمن و مقرون بصرفه هستید، سری به وبسایت ایساج بزنید.    

فعالسازی هدیه‌ی شارژ جوانان همراه اول

راهنمای طرح هدیه شارژ جوانان

طرح هدیه‌ی شارژِ جوانان برای تمامی مشترکین اعتباری همراه اول که کمتر از 25 سال سن دارند، قابل اجرا است. با ارسال کد دستوری شارژ جوانان، ابتدا سن مشترک چک شده و در صورتیکه کمتر از 25 سال داشته باشد، شارژ هدیه اعمال شده و در غیر اینصورت از طرف همراه اول عدم تطابق سن اطلاع داده می‌شود. باقی‌مانده شارژ هدیه را نیز با وارد کردن کد دستوری #1293*10* استعلام بگیرید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات طرح، موارد زیر را مرور کنید:

  • بسته اینترنت شارژ جوانان فقط در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر اعمال می‌شود.
  • شارژ هدیه جوانان همراه اول به‌صورت خودکار فعال شده و لازم نیست که جهت فعالسازی آن اقدام خاصی انجام دهید.
  • امکان فعالسازی همزمان بسته شارژ جوانان با تمام بسته‌های اینترنت وجود دارد.
  • بسته هدیه‌ی اینترنت شارژ جوانان نسبت به سایر بسته‌ها در اولویت است.
  • خرید شارژ هدیه توسط دیگران برای مشترک زیر 25 سال با کدهای دستوری هدیه جوانان، امکان‌پذیر است.
  • بدیهی است که هر چقدر مبلغ شارژ بیشتر باشد ،حجم و مهلت استفاده از آن نیز بیشتر است.

طرح جوانان همراه اول

دقت داشته باشید که خرید هدیه شارژ جوانان همراه اول محدود به زمان 6 صبح تا 12 ظهر است. بسته 300 مگابایت یک روزه، بسته 1 و 3 گیگابایت سه روزه و بسته 8 و 20 گیگابایت هفت روزه است.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات