خروج از اکانت اینستاگرام در سیستم عامل اندروید، iOS و نسخه‌ی وب

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی میان کاربران است و خیلی از افراد زمان زیادی را در این برنامه می‌گذرانند. با این حال خیلی از افراد با خارج شدن از اکانت اینستاگرام یا log out اینستا کمی به خودشان استراحت می‌دهند! ما هم در این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص نحوه خروج از حساب اینستا، طریقه‌ خروج از اکانت اینستاگرام، خروج از اکانتِ اینستاگرام در آیفون، خروج از حساب اینستا در گوگل و غیره صحبت کنیم.

خروج از اکانت اینستاگرام: چگونه از اکانت اینستا خارج شویم؟

در بین کاربران رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام (Instagram) یکی از پلتفرم‌های بسیار پرطرفدار برای مشاهده‌ی عکس و ویدیوهای کوتاه و به اشتراک گذاشتن آن‌ها است. در ایران نیز این پلتفرم طرفداران زیادی دارد که شمار آن‌ها میلیونی است. اما در مورد خارج شدن از اکانت اینستاگرام چه می‌دانید و در صورت لزوم چگونه از پیج اینستا خارج شویم؟

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه‌ی اجتماعی است که روزانه تعداد زیادی از کاربران وقت خود را در آن سپری می‌کنند، به طوری گاهی اوقات کنار گذاشتن آن غیر ممکن به نظر می‌رسد. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و به دنبال آموزش خروج از اکانتِ اینستاگرام هستید، با ما همراه باشید تا به شما خروج موقت از اکانت اینستاگرام را نشان دهیم. این روش هم ساده است و هم شما را ملزوم نمی‌کند تا نرم‌افزار اینستاگرام را از روی گوشی خود پاک کنید.

چگونه از اکانت اینستا خارج شویم: با لوگ اوت اینستا (یا لاگ اوت اینستا) می‌توانید هر وقت که خواستید دوباره وارد برنامه شوید.

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب اینترنت DSL را در وبلاگ ما مطالعه کنید.)

خروج از اکانتِ اینستاگرام

لوگ اوت اینستا: خروج از اکانت اینستاگرام در آیفون و اندروید

خروج از اکانتِ اینستاگرام در آیفون و اندروید مشابه همدیگر است. برای این کار :

  • شما باید اینستاگرام خود را باز کرده و وارد صفحه پروفایلتان شوید.
  • در سمت چپ بالای صفحه‌ی پروفایل، یک آیکون سه خطی وجود دارد که دارای گزینه Settings است. آن را انتخاب کنید.
  • در انتهای منوی Settings گزینه Log out اینستا وجود دارد. اگر شما دو اکانت اینستاگرام داشته باشید، دو گزینه‌ی Log out برای شما نمایش داده می‌شود.
  • شما می‌توانید از یک یا هر دو اکانت خود خارج شوید.

چگونه از حساب اینستا خارج شویم: برای خروج از حساب اینستا یا همان لوگ اوت اینستا لازم است گزینه‌ی Log out اینستامی‌توانید از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید و هر زمان که بخواهید می‌توانید با وارد کردن نام و پسورد، دوباره وارد اکانت خود شوید.

خروج از اکانتِ اینستا در سیستم عامل‌های اندروید و iOS

خروج از حساب اینستا در گوگل

برای مثال، اگر شما با کامپیوتر کار می‌کنید، پس باید از نسخه‌ی وب اینستاگرام استفاده کنید. برای خروج از نسخه‌ی وب اینستاگرام باید روی آیکونی کلیک کنید که شبیه شکل آدم است و در سمت راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام وب قرار دارد. این آیکون پروفایل شخصی شما را نشان می‌دهد.

برای خروج از اکانت اینستاگرام در نسخه وب، در پروفایل شخصیتان در کنار گزینه Edit Profile آیکونی به شکل چرخ دنده وجود دارد. روی آن کلیک کنید. منویی برایتان باز خواهد شد که در آن گزینه‌ی Log out اینستا (لوگ اوت اینستا) وجود دارد. آن را انتخاب کرده و از اکانت خود خارج شوید.

( در وبلاگ ایساج، نحوه خروج از اکانت تلگرام را هم یاد می‌گیرید.)

خارج شدن از اکانت اینستاگرام

در این مطلب در مورد لوگ اوت اینستا توضیح دادیم و گفتیم که چگونه از پیج اینستا خارج شویم یا چگونه از حساب اینستا خارج شویمخروج از اکانت اینستاگرام با گزینه لاگ اوت اینستا یک روش ساده و موقتی است که کاربر در هر زمان می‌تواند به سادگی دوباره وارد برنامه شود. با این حال روش دیگر برای خروج از حساب اینستا، دی اکتیو کردن یا دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت یا دائمی است که در مطلبی دیگر در مورد آن به طور کامل توضیح داده‌ایم و می‌توانید به آن رجوع کنید.

چگونه از اینستاگرام وب خارج شویم؟

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

کوروش
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

لطفاً یک راهکار ساده و راحت برای دیلیت اکانت معرفی کنید

zahrs
۲۶ فروردین ۱۴۰۲

من دیلیت اکانت میزنم ولی خارج نمیشه باید چکار کنم کسی هست راهنمایی کنه؟

محمد
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سلام من log out کردم حالا هرکاری میخوام انجام بدم که برگردم نمیتونم کسی میتونه کمکی کنه

سوسن
۱۳ فروردین ۱۴۰۱

سلام ببخشید من میزنم ولی خارج نمیشه!!!علتش چیه؟

  • معصومه
    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱

    برای منم همینطوریه دقیقا دیلیت اکانت میشه ولی همونجا میمونه

mohammad_0434
۱۴ اسفند ۱۴۰۰

دیگه دوست ندارم در اینستا گرام باشم

mohammad_0434
۱۴ اسفند ۱۴۰۰

خسته شدم از اینستا گرام

اضافه کردن نظر جدید