طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی

با تنوع اپراتورهای مختلف، خرید سیم‌کارت‌های اعتباری و گوشی‌های دو سیم کارته، احتمال اینکه اصلا به شماره خودمان حتی نگاه هم نیانداخته باشیم خیلی زیاد است. در صورت نداستن شماره همراه خود هیچ دستپاچه نشوید، ما در این متن از وبلاگ ایساج، طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی را با توضیحات کاربردی برایتان آموزش خواهیم داد.

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی

با تنوع شماره موبایل‌ها و تعویض زود به زود سیم‌کارت‌ها، خیلی از ما نه تنها شماره موبایل خودمان را حفظ نمی‌کنیم که حتی به آن نگاه هم نمی‌اندازیم!

اما اگر زمانی قرار باشد که شماره موبایل خود را در جایی درج کنید، ما در این متن از وبلاگ ایساج طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی ، کد پیدا کردن شماره سیم کارت همراه اول، کد نشان دهنده شماره سیم کارت ایرانسل، فهمیدن شماره سیم کارت رایتل را به شما آموزش می‌دهیم.

طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی: برای عضو شدن در پیام‌رسان‌ها و برنامه‌های سوشال، وارد کردن شماره موبایل یک امر طبیعی است، که البته اکثر غریب به اتفاق آن را حفظ نیستیم ولی با روش‌ها ساده می‌توان از پس این مورد برآمد.

(برای رمزگذاری فایل پشتیبان واتساپ این متن از ایساج عالی است!)

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی

طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی: تنظیمات گوشی آیفون

ساده‌ترین و بی‌دغدغه‌ترین نحوه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی، از طریق تنظیمات گوشی است. در این بخش پیدا کردن شماره سیم کارت داخل گوشی از تنظیمات گوشی آیفون را خدمتتان آموزش می‌دهیم:

  • به بخش تنظیمات گوشی (Setting) بروید.
  • از روی منوی باز شده، گزینه‌ی phone را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی جدید، در مقابل گزینه‌ی My Number شماره شما نمایش می‌شود.

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی آیفون به بخش تنظیمات رفته، روی گزینه phone ضربه بزنید و در صفحه جدید مقابل my number شماره خود را مشاهده خواهید کرد.

(برای پیدا کردن گوشی از طریق google find my device مطلب مورد نظر را بررسی کنید.)

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی: تنظیمات گوشی اندروید

برای طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی های اندروید موارد زیر را دنبال کنید:

  • به بخش تنظیمات (setting) بروید.
  • گزینه about Device (درباره دستگاه) یا sim cards and mobile networks (سیم کارت‌ها و شبکه‌های تلفن همراه) را باز کنید.
  • در قسمت My phone number شماره موبایل (هر دو سیم کارت) نمایش داده می‌شود.

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی اندروید به بخش تنظیمات رفته، روی گزینه about device یا سیم کارت‌ها و شبکه‌های تلفن همراه ضربه بزنید.

(برای خرید شارژ آپتل و بسته اینترنت آپتل، ایساج مرجع خوبی برای شماست.)

تنظیمات گوشی اندروید روشی برای پیدا کردن شماره سیمکارت داخل گوشی

طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی: کد نشان دهنده شماره سیم کارت ایرانسل

طریقه فهمیدن شماره سیمکات ایرانسل بدون اینکه به تنظیمات گوشی بروید، با وارد کردن کد دستوری *91# نمایش داده می‌شود. فقط اگر گوشی شما دو سیم کارته است، حواستان باشد که سیم کارت پیش فرض تماس‌ها سیم کارت ایرانسل باشد.

کد نشان دهنده شماره سیم کارت ایرانسل: *91# است، البته با کد دستوری *733# شماره هر نوع سیم‌کارتی که پیش فرض تماس باشد، نمایش داده می‌شود.

(برای خرید شارژ شاتل موبایل و خرید بسته اینترنت شاتل موبایل، به ایساج سر بزنید.)

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی: کد پیدا کردن شماره سیم کارت همراه اول

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت همراه اول نیز بسیار ساده است. شما می‌توانید با وارد کردن کد دستوری *99# شماره سیم کارت همراه اول روی گوشی خود را مشاهده کنید. همانطور که در بخش قبلی گفتیم، در گوشی‌های دو سیم کارته حواستان باشد که سیم کارت پیش فرض تماس‌ها، سیم کارت همراه اول باشد.

کد پیدا کردن شماره سیم کارت همراه اول:*99# است، البته با شماره‌گیری کد دستوری *733# شماره سیم کارت از هر اپراتوری که باشد، نمایش داده می‌شود.

(برای خرید شارژ رایتل و خرید بسته اینترنت همراه رایتل به ایساج رجوع کنید.)

طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی: کد پیدا کردن شماره سیم کارت رایتل

برای فهمیدن شماره سیم کارت رایتل همانند سایر اپراتورها، با یک کد دستوری ساده قابل اجرا است. کد دستوری *733*2# برای مشاهده‌ی شماره تمامی اپراتورها جواب می‌دهد. البته اگر کد *733# را هم شماره گیری کنید، با انتخاب خرید شارژ، در ابتدا شماره سیم کارت مورد نظر (سیم کارت پیش فرض تماس در گوشی‌های دو سیم کارته) رؤیت می‌شود.

طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی از نوع رایتل، فقط کافی است که کد دستوری *733*2# را شماره‌گیری کنید.

(برای سلب امتیاز سیم کارت این مطلب از ایساج فوق العاده کاربردی است.)

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی: پیدا کردن شماره سیم کارت ایرانسل با کد ملی

برای پیدا کردن شماره سیم کارت تلفن همراه با کد ملی هیچ روشی جزء مراجعه حضوری به نمایندگی اپراتور مورد نظر نیست. مگر اینکه شما پوکه سیم کارت را داشته باشید که در صورت تماس با اپراتور مورد نظر و یا اپلیکیشن اختصاصی بتوانید شماره سیم کارتی که بنام شما است را بیابید.

برای پیدا کردن شماره سیم کارت ایرانسل با کد ملی حتما باید به نمایندگی اپراتور مورد نظر مراجعه کنید. اما ممکن است با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا تماس با شماره 700 (از طریق یک سیمکارت ایرانسل) و ارائه شماره سریال روی پوکه، بتوانید شماره سیمکارت خود را بیابید.

(شما برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا خرید بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید سری به وب سایت ایساج بزنید.)

پیدا کردن شماره سیمکارت ایرانسل با کد ملی

طریقه فهمیدن شماره سیم کارت داخل گوشی: شماره سیم کارت های بنام من

برای یافتن شماره سیم کارت‌هایی که بنام شما است، می‌توانید به سامانه استعلام تعداد سرویس‌های مشترکین اپراتورهای مخابراتی مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی، با ارسال پیامکی شماره سیم‌کارت‌هایی که بنام شما است را گزارش می‌دهد. برای سوزاندن سیم کارت هم مطلبی مفید و کاربردی در وبلاگ ایساج تهیه شده است.

طریقه فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی: به دو روش می‌توان شماره سیم کارت داخل گوشی را متوجه شد: تنظیمات گوشی و یا از طریق کدهای دستوری ارائه شده توسط هر اپراتور.

(برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول نام آن را در ذهن داشته باشید.)

با ایساج همیشه شارژ باش!

راستی شما برای خرید شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه از چه روشی استفاده می‌کنید؟ اگر به دنبال روشی ایمن هستید تا اطلاعات کارت بانکی‌تان را با خیال راحت وارد کنید، پنل فروشگاهی ایساج که با یک دهه سابقه، بصورت اختصاصی فقط برای عرضه شارژ است، درگاه قابل اطمینانی است. برای خرید شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای مختلف از جمله شاتل موبایل، ایرانسل، همراه اول، رایتل و آپتل به ایساج سر بزنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

محمد
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

برای رایتل کد 99#* هم جواب میده

فاطمه صالحی
۰۹ دی ۱۴۰۱

* #۹۹

  • ستایش
    ۰۹ دی ۱۴۰۱

    از‌طریق‌ایرانسل‌‌چه‌جوری‌میتونم‌شما ه‌داشته‌باشم

  • ستایش
    ۰۹ دی ۱۴۰۱

    از‌چه‌طریقی‌میتونم‌ شماره‌ایرانسل‌داشته‌باشم

اضافه کردن نظر جدید