با بهترین مرورگرهای اندروید، استاد وبگردی در اینترنت شوید!

گوشی‌های هوشمند کامپیوترهای کوچک قابل‌حملی هستند که همه‌ی افراد کم و بیش با آن سر و کار دارند و کارهای خود را با آن پیش می‌برند. اتصال سریع به اینترنت و استفاده‌ی آسان از گوشی‌های موبایل باعث شده این وسیله یکی از پرکاربردترین وسایل انسان مدرن باشد. استفاده از مرورگرها برای جستجو در اینترنت نیز بسیار رواج دارد. اگر به دنبال مرورگر خاص خودتان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با ادامه این مطلب ایساج همراه ما باشید تا با بهترین مرورگرهای اندروید آشنا شوید.

وقتی که در جستجوی بهترین مرورگر اندروید هستید به چه چیزی فکر می‌کنید و به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید؟ فکر می‌کنید بهترین مرورگر اندروید نیازهایی که شما می‌خواهید را برآورده می‌سازد؟ افراد وقتی که می‌خواهند به سراغ دانلود بهترین مرورگر اندروید بروند معمولاً نیازهای مختلفی دارند. برای مثال، برای برخی افراد سرعت بارگذاری صفحات در یک مرورگر اندروید خیلی مهم است. برای همین، آنها می‌خواهند به سراغ مرورگر پرسرعت اندروید بروند.

همچنین، شاید افراد دیگری بخواهند که مرورگرشان با سرعت زیاد فایل‌ها را از اینترنت دانلود کند. برخی‌ها هم به دنبال این هستند که مرورگر اندرویدی بتواند داده‌های مرورگر خود را با داده‌های مرورگر یک پلتفرم دیگر مثل ویندوز همسان‌سازی کند. برای افراد دیگر هم امنیت در مرورگر در زمان جستجوی وب بسیار مهم است و به همین خاطر در جستجوی امن ترین مرورگر اندروید هستند.

نیازها و انتظارات ما از یک مرورگر می‌تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال نیاز شما هر چه که باشد، ما انواع بهترین مرورگر موبایل که می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند، معرفی خواهیم کرد.

(در مورد روش پنهان کردن عکس از گالری اندروید بیشتر بدانید.)

معرفی بهترین مرورگرهای اندروید

معرفی بهترین مرورگرهای اندروید 2022:  گوگل کروم، پادشاه وبگردی در همه پلتفرم‌ها

اگر بتوان محبوب ترین مرورگر اندروید و دسکتاپ را نام برد که در بین وبگرد ها حرف اول را میزند باید به سراغ گوگل کروم (Chrome) رفت. گوگل کروم مرورگری است که در دسکتاپ طرفدار زیادی دارد و یکی از انواع بهترین مرورگر اندروید محسوب می شود. در واقع، محبوبیت کروم به قدری است که گوگل به طور پیش‌فرض این مرورگر را بر روی سیستم‌های اندرویدی نصب می کند.

کاربرانی که دوست دارند داده‌های جست و جو یا وب سایت‌های مورد علاقه خود در پلتفرم‌های گوشی و دسکتاپ با همدیگر همگام‌سازی شود، کروم برای آنها گزینه‌ی ایده‌آلی است. گوگل کروم هم این قابلیت را به شما می‌دهد که یوزر و پسوردها را برای سایت‌های مختلف ذخیره کنید. علاوه بر این، یک ویژگی کاربردی دیگر کروم این است که این مرورگر دارای ویژگی ذخیره داده یا data saver است.

کرومبا این ویژگی ذخیره‌ی داده می‌تواند صفحات وب را فشرده کند تا در مصرف داده‌ها صرفه‌جویی کند. این ویژگی باعث می‌شود که کروم جزو انواع کم مصرف ترین مرورگر اندروید هم قرار گیرد.

(با روش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام آشنا شوید.)

بهترین مرورگر اندروید 2021: کروم، کم مصرف ترین مرورگر اندرویدی با بروزرسانی منظم

یک ویژگی دیگر که باعث می‌شود گوگل کروم در لیست بهترین مرورگر موبایل قرار بگیرد این است که شرکت گوگل برای کروم منظم آپدیت اعمال می کند. برای همین، کروم یکی از انواع مرورگر پرسرعت اندروید محصوب می شود. همچنین، به خاطر محبوبیت کروم خیلی از وبسایت‌ها صفحه‌های وب خود را به طوری بهینه‌سازی می‌کنند تا با کروم سازگاری داشته باشند.

اگر خیلی از خدمات گوگل استفاده می‌کنید، کروم به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدگزینه خیلی خوبی برای استفاده شما است.

(در مورد هک شدن واتساپ و روش‌های جلوگیری از آن بیشتر بدانید.)

نقاط ضعف گوگل کروم: حریم خصوصی و محدودیت افزونه‌ها

با این همه خوبی‌هایی که در مورد گوگل کروم گفتیم، نباید نقاط ضعف آن هم غافل شویم. یکی از نقاط ضعف گوگل کروم این است که شرکت گوگل از طریق کروم می‌تواند فعالیت‌های آنلاین کاربران خود را ردیابی کند و به داده‌های جستجوی آنها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، گوگل کروم در اضافه کردن افزونه‌های مختلف مرورگر خود کمی معطل می‌کند. برای همین، در بعضی اوقات ممکن است کاربران امکانات محدودی داشته باشند.

در برابر ضعف‌ها، کروم در زمینه همگام‌سازی داده‌ها، سرعت، بروزرسانی و صرفه‌جویی در ذخیره داده‌ها هنوز هم یکی از بهترین مرورگر اندروید 2022 محسوب می‌شود.

(از مطلبی که در مورد تغییر شماره در واتساپ نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

گوگل بهترین مرورگر اندروید

بهترین مرورگرهای اندروید 2022:  با مرورگر اپرا جستجوی امن و سریعی داشته باشید

اپرا یکی از باسابقه‌ترین مرورگر های اندرویدی است که شرکت آن به طور منظم آپدیت‌هایی را برای این مرورگر تهیه می‌کند. یکی از ابزارهای کاربردی اپرا این است که می‌تواند صفحات وب را فشرده‌سازی کند. به این صورت، اپرا در مصرف داده‌های اینترنتی صرفه‌جویی می‌کند. این مسئله باعث می‌شود که اپرا در فهرست کم مصرف ترین مرورگر اندرویدی قرار گیرد.

در اپرا یک فیلترشکن وجود دارد که کاربران با استفاده از این فیلترشکن می‌توانند جستجوی امن‌تری در اینترنت داشته باشند. یکی دیگر از اقدامات امنیتی اپرا برای کاربران اندرویدی ویژگی مسدود کردن تبلیغات است.

اپرا امکاناتی دارد که به وسیله آنها از گرفتن رد کاربران جلوگیری می‌کند. برای همین، اپرا جزو انواع امن ترین مرورگر اندروید هم محسوب می‌شود.

(از مطلبی که در مورد متاورس نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

فضای کاربری پیچیده کار با اپرا را کمی نامطلوب می کند

با تمام این ویژگی ها شاید خیلی از افراد از این مرورگر استفاده نکنند. دلیل آن هم این است که یک نقطه ضعف بزرگ اپرا این است که این مرورگر منوی ساده‌ای ندارد و حتی می‌توان گفت که تعداد منوهای آن کمی زیاد هم هستند. بنابراین، سطح کاربری پیچیده یکی از نقاط ضعف آن است. با این وجود، اگر به سراغ مرورگر های پرسرعت برای اندروید و بهترین مرورگر اندروید برای دانلود فیلم می‌گردید مرورگر اپرا انتخاب خوبی برای شما است.

مرورگر اپرا سرعت خوبی برای جستجو در وب و هم برای دانلود فایل‌های اینترنتی دارد و از این نظر یکی از بهترین مرورگرهای اندروید برای دانلود فیلم است.

(با روش رمزگذاری برنامه ها در اندروید آشنا شوید.)

مرورگر اپرا یکی از بهترین مرورگرهای اندروید

دانلود بهترین مرورگرهای اندروید: فایرفاکس، بهترین مرورگر برای دانلود فیلم و شخصی‌سازی

دلتان می‌خواهد فایل‌های اینترنتی مثل فایل‌های فیلم یا موسیقی را خیلی سریع پشت‌زمینه دانلود کنید؟ فایرفاکس (Firefox) بهترین مرورگر برای دانلود فیلم و فایل‌های دیگر اینترنتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با مرورگر فایرفاکس در پشت‌زمینه فایل‌های اینترنتی را دانلود کنید. با این مرورگر روند دانلود خیلی آسان شده و شما هر موقع که بخواهید می‌توانید روند دانلود را متوقف و مجدداً از سر بگیرید.

علاوه بر این، فایرفاکسمرورگر اندروید با قابلیت ترجمه است. درست است که افزونه ترجمه کردن به طور پیش فرض در این مرورگر تعبیه نشده، اما شما می‌توانید افزونه گوگل ترنسلیت برای فایرفاکس را تهیه و سایت‌های انگلیسی را به فارسی را راحت ترجمه کنید. به این صورت، شما یک مرورگر اندروید با قابلیت ترجمه خواهید داشت که سرعت خوبی هم دارد.

(با بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد آشنا شوید.)

بهترین مرورگر 2022: برای دانلود مرورگرهای پرسرعت برای اندروید فایرفاکس یکی از بهترین ها است

از لحاظ کیفیت، مرورگر فایرفاکس در پلتفرم دسکتاپ یک رقیب اصلی برای مرورگر گوگل است. اما در اندروید هنوز هم کروم جایگاه اول را دارد. اگر شما به دنبال مرورگرهای پرسرعت برای اندروید می گردید که بتواند داده‌های جستجو و کاربری شما را در دسکتاپ همگام‌سازی کند، فایرفاکس انتخاب خوبی است.فایرفاکس در زمینه شخصی‌سازی و تنوع افزونه‌ها امکانات خیلی بیشتری نسبت به کروم دارد. کسانی که به شخصی‌سازی مرورگرشان علاقه دارند و می‌خواهند افزونه‌های مختلفی را در آن نصب کنند، می‌توانند از این امکانات فایرفاکس بهره‌مند شوند.

اگر هم به دنبال امنیت بیشتری می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسخه Firefox Focus را روی دستگاه اندرویدی نصب کنید. این نسخه از فایرفاکس می‌تواند تب‌های شخصی را برای شما باز کند که برای امنیت جستجوی‌تان مفید است. خود نسخه فایرفاکس هم دارای یک فیلترشکن است که شما می‌توانید از آن جستجو در وب را امن‌تر کنید.

فیلترشکن مرورگر فایرفاکس رایگان نیست و شما باید هر ماه هزینه‌ای بابت استفاده از آن بپردازید. با این وجود، دانلود فایل‌ها، ویژگی ساماندهی تب‌ها و شخصی‌سازی فایرفاکس از جمله بارزترین ویژگی‌های این نمونه از بهترین مرورگرهای اندروید است.

(اگر قصد فلش کردن گوشی سامسونگ خود را دارید، از مطلبی که در همین مورد نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

فایرفاکس بهترین مرورگر برای اندروید

بهترین مرورگر با فیلترشکن برای اندروید: با مرورگر تور از هویت آنلاین خود محافظت کنید

با اینکه تور (Tor) را می توان در فهرست بهترین مرورگر با فیلتر شکن برای اندروید قرار داد، اما واقعا نمی‌توان گفت که تور یک مرورگر فیلترشکنی است. در واقع، هدف اصلی استفاده از تور مخفی کردن آی پی و ناشناس ماندن است که خیلی‌ها برای همین از وی پی ان استفاده می‌کنند. نحوه مخفی کردن آی پی توسط تور کمی با مرورگرهای دیگر متفاوت است. مرورگر تور از طریق شبکه منبع باز و استفاده از یک روش رمز گذاری چند لایه می تواند آدرس آی پی شما را تغییر دهد.

علاوه بر این، چیزی که باعث می‌شود تور بهترین مرورگر اندروید برای عبور از فیلترینگ و ناشناس ماندن کاربران باشد این است که می‌تواند ردیاب‌های آنلاین را مسدود کند. به این صورت، تور از هویت شما در زمان استفاده از اینترنت محافظت می کند.

با مرورگر تور شما می‌توانید به سایت‌هایی دسترسی داشته باشید که ممکن است آی پی شما را مسدود کنند. این دلایل باعث می‌شوند که تور یکی از انواع بهترین مرورگرهای اندروید برای عبور از فیلترینگ باشد.

(در مورد رمز و رازهای شارژ کردن باتری در طول شب بازدید کنید.)

مرورگر تور با فیلتر شکن برای اندروید

بهترین مرورگرهای ایرانی اندروید: مرورگر ذره بین

اگر از جستجو با مرورگرهای خارجی و انگلیسی خسته شده‌اید و به دنبال مرورگری با زبان فارسی می گردید، ذره بین از انواع بهترین مرورگر ایرانی اندروید است که می تواند این نیاز شما را برآورده کند. یکی از مزیت‌های مرورگر ذره بین این است که موتور جستجوی آن خیلی شبیه به موتور جستجوی گوگل است. یعنی زمانی که شما با مرورگر ذره بین در اینترنت جستجو می‌کنید و نتایج را به شما نشان می‌دهد، این نتایج خیلی مشابه با نتایج گوگل هستند.

نحوه کار مرورگر ذره بین شبیه به الگوریتم گوگل است. برای همین، شما هم می‌توانید جستجوی فارسی داشته باشید و هم اینکه ارائه بهترین و جامع‌ترین نتایج جستجو برای شما با مرورگر ذره بین امکان‌پذیر است.

(در ایساج بخوانید: رم بیشتر یا رم سریعتر؟)

مرورگر ایرانی اندروید

بهترین مرورگرهای اندروید ایرانی: مرورگر ترب برای خرید بهترین کالاها با مناسب‌ترین قیمت

به احتمال زیاد اسم ترب را شنیده اید. ترب یکی از انواع بهترین مرورگر اندروید ایرانی است که برای جستجوی کالاها انتخابی عالی است. این مرورگر سطح کاربری آسان دارد و در آن کالاها دسته‌بندی شده‌اند. شما در ورود به این مرورگر می‌توانید در بالای صفحه بیشترین موارد جستجوهای کاربران را مشاهده کنید. علاوه بر این، ترب انواع قیمت‌های کالاها را در فروشگاه‌های متنوع نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید در پایین صفحه تغییرات قیمت یک کالا را از ماه‌های گذشته ببینید.

ترب یکی از بهترین مرورگرهای اندروید2022برای خرید کالا محسوب می شود.

(در مورد روش های عیب یابی گوشی اندروید بخوانید.)

مرورگر ترب از بهترین مرورگرهای ایرانی اندروید

 بهترین مرورگر برای اندروید ۴: با مرورگر Puffin سرعت وبگردی را تجربه کنید

اگر از اندروید نسخه قدیمی‌تر (برای مثال نسخه ۴) استفاده می‌کنید، بهترین مرورگر برای اندروید ۴ این مرورگر Puffin است که از فناوری پردازش ابری استفاده می‌کند. مرورگر پافین با استفاده از سرورهای ابری و سرعت بالا بهترین گزینه برای دانلود سریعترین مرورگر اندروید محسوب می‌شود. بنابراین، اگر نسخه اندروید شما پایین است و به دنبال دانلود سریعترین مرورگر اندروید می‌گردید مرورگر پافین برای شما انتخاب خوبی است.

مرورگر Puffin برای اندروید

بهترین مرورگر اندروید تی وی چیست؟

اندروید تی وی روش هوشمندانه ای است که شما از طریق آن می توانید عکس‌ها و فیلم‌ها و موسیقی خود را از دستگاه اندرویدی خود روی تلویزیون یا صفحه نمایش پخش کنید. اما اگر بخواهید در اینترنت جستجو کنید چه؟ آن وقت بهترین مرورگرهای اندروید تی وی کدام است؟ برای بهترین مرورگر اندروید برای دانلود برای اندروید تی وی شما می‌توانید از همین فهرست بهترین مرورگرهای اندروید یکی را انتخاب کنید. در واقع، بهترین مرورگر برای دانلود برای اندروید تی وی فایرفاکس، گوگل کروم و پافین هستند.

سطح کاربری این مرورگرها در اندروید tvکمی با سیستم‌های اسمارت‌فون فرق می‌کند، اما این سه مرورگر برای دانلود مستقیم مرورگر اندروید تی وی جزو بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند.

مرورگر اندروید تی وی

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات