شارژ اضطراری همراه اول + کد دستوری: معرفی سرویس چتر اضطراری همراه اول

یک فوبیای دائمی که ممکن است دارندگان سیم کارت‌های اعتباری به آن دچار شوند، اتمام اعتبار سیم کارت و عدم توانایی برای شارژ سیم کارت در لحظه است! برای فرار از این وضعیت، طرح شارژ اضطراری همراه اول بهترین راهکار است.

نحوه گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

با اینکه ممکن است همیشه مراقب باشید که کارت اعتباری‌تان را جا نگذارید و سیم‌کارتتان همیشه شارژ باشد و برقرار، ولی طبق قانون مورفی که همه چیزها در بدترین و نامناسب‌ترین زمان‌ها رخ می‌دهد. احتمالا درست زمانیکه نیاز به یک تماس ضروری دارید یا به دردسر افتاده‌اید، اعتبار سیم کارتتان تمام می‌شود!

اگر خیلی خوش شانس باشید حتی ممکن است نتوانید به اینترنت متصل شوید و یا حتی اطلاعات لازم برای خرید اینترنتی و تلفنی شارژ را هم فراموش کرده باشید! خوش بختانه راهی برای خروج از این وضعیت وجود دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی طرح شارژ اضطراری همراه اول موسوم به چتر اضطراری بپردازیم.

اگر به دنبال یک روش مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته برای خرید شارژ مستقیم  و خرید بسته اینترنت همراه هستید، پنل فروشگاهی ایساج را امتحان کنید.

آموزش استفاده از چتر اضطراری همراه اول

اپراتور همراه اول بر مبنای شعار هیچ کس تنها نیست، مدعی است که تمامی مشترکین خود را در این شرایط سخت پشتیبانی می‌کند. اپراتور همراه به عنوان یکی از اپراتورهای قدرتمند در ایران روش‌های مختلفی برای فعال کردن سرویس طرح شارژ اضطراری همراه اول معین کرده از اینرو ما تلاش کردیم در این مطلب به تمام این موارد اشاره کنیم.

این مطلب در ادامه‌ی تولید محتوای زنجیره‌ای وبلاگ ایساج درباره خدمات اپراتورهای فعال در ایران است، اگر یکی از سیم کارت‌های شما رایتل است، می‌توانید به مطلبی که درباره شارژ اضطراری رایتل نوشته‌ایم نیز مراجعه کنید.

طرح چطر اضطراری همراه اول

شرایط گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

کافی است که فقط 3 ماه از حضورتان در خانواده‌ی بزرگ همراه اول گذشته باشد و در این مدت حداقل 9.000 تومان اعتبار مصرف کرده باشید. دیگر همه جوره، مخصوصا در شرایط سخت و اضطراری، تحت حمایت همراه اول خواهید بود. فقط دقت داشته باشید در صورتی می‌توانید شارژ اضطراری را فعال کنید که مبلغ اعتبارتان کمتر از 200 ریال باشد‌.

برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و همینطور خرید بسته اینترنت همراه اول، هر اپلیکیشنی امن نیست! ایساج در بستری کاملا امن و فقط تمرکز بر روی خرید شارژ، انتخاب هوشمندانه‌ای است.

چطوری شارژ اضطراری همراه اول بگیریم؟

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول با کد‌های دستوری معروف و آسان همراه اول یعنی:  #1* ‌و یا  #10* فعال می‌شود.

شارژ اضطراری همراه اول با کد دستوری #1*

ابتدا کد دستوری #1*‌ را وارد کرده و بعد، گزینه‌ی شارژ را انتخاب کنید.

سپس از منوی شارژ، اعتبار اضطراری (که گزینه‌ی شماره‌ی 7 است) انتخاب شود.

کد دستوری #1* برای شارژ اضطراری

شارژ اضطراری همراه اول با کد دستوری #10*

ابتدا کد دستور #10* را وارد کرده و بعد گزینه‌ی خدمات اصلی را انتخاب کنید.

سپس از منوی خدمات اصلی، اعتبار اضطراری یا چتر اضطرار (در قسمت چتر اضطرار درباره‌ی آن توضیح داده خواهد شد) انتخاب شود.

بعد از مدت کوتاهی، با ارسال پیامک از جانب همراهِ اول، شارژ سیم کارت به شما اعلام می‌شود.

کد دستوری #10* برای شارژ اضطراری همراه اول

مبلغ دریافتی شارژ اضطراری همراه اول

با انجام مراحل بالا سیم کارتتان معادل مبلغ 600 تومان (اعتبار مبلغ شارژ اضطراری) برای مکالمه ضروری به حساب شما منظور می‌گردد. این مبلغ به اضافه‌ی 40 تومان هزینه تراکنش یا همان کارمزد بصورت خودکار از اولین مبلغ شارژ بعدی سیم کارت شما کسر خواهد شد. همچنین مدت زمان استفاده از این اعتبار حداکثر یک ماه خواهد بود.

سرویس‌های چتر اضطراری همراه اول

علاوه بر با کدهای دستوری #10* و #1* که در قسمت‌های قبلی توضیح داده شد، خدمات دیگری به نام سرویس‌های چتر اضطراری نیز برای راحتی کاربران طراحی شده است.

سرویس چتر اضطراری یا شارژ اضطراری همراه اول با کد دستوری‌ #26*10* فعال می‌شود. برای اینکه هیچ وقت بدون شارژ نمانید، کد دستوری سرویس‌های چتر اضطراری را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

سرویس‌ چتر اضطراری همراه اول

با وارد کد دستوری # 26*10* می‌توانید دو درخواست داشته باشید:

  1. درخواست تماس
  2. درخواست شارژ

درخواست تماس اضطراری همراه اول

با انتخاب درخواست تماس، می‌توانید با وارد کردن شماره‌ی همراه اول یکی از دوستان‌تان از او بخواهید که با شما تماس بگیرد. البته این درخواست توسط کد دستوری # 261*10* نیز امکان پذیر است. همراهِ اولی‌های عزیز دقت داشته باشید که اگر اعتبار شما بیش از 200 ریال باشد، مشمول طرح شارژِ اضطراری نخواهید شد.

درخواست شارژ اضطراری همراه اول

با انتخاب درخواست شارژ، مثل درخواست تماس اضطراری، باید شماره‌ی همراه اول دوستتان را وارد کرده و منتظر باشید که با ارسال پیامک همراه اول، برای شما شارژ انتقال دهد.

همینطور با شماره گیری کد دستوری # 262*10* و وارد کردن شماره‌ی همراه اول یکی از آشنایان، همراه اول پیامکی به مشترک مورد نظر با این مضمون که در صورت رضایت با ارسال عدد 1، مبلغ 1.000 تومان، سیم کارت شما را شارژ کند، ارسال می‌شود. با ارسال عدد 1، مبلغ 1.000 تومان به حساب او منظور شده ولی با کسر 40 تومان بابت هزینه‌ی تراکنش، مبلغ 960 تومان حساب شما شارژ می‌شود.

مشترکین همراهِ اول می‌توانند در فاصله‌ی زمانی دو افزایش اعتبار، 5 مرتبه از سرویس چتر اضطراری یا شارژ اضطراری همراه اول (درخواست تماس و درخواست شارژ) استفاده کنند.

(در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول بیشتر مطالعه کنید.)

شارژ مستقیم سیم کارت‌های اپراتور همراه اول – وب سایت ایساج

امیدواریم که مطلب پیش رو برایتان مفید واقع شده باشد. به انتهای این مطلب از بلاگ ایساج رسیده‌ایم ولی قبل از پایان صحبت امروز می‌خواهیم باز هم به معرفی یکی از سرویس‌های سایت فروش آنلاین شارژ ایساج بپردازیم.

شما می‌توانید برای خرید کارت شارژ، بسته اینترنتی و یا شارژ مستقیم سیم کارت رایتل و سایر اپراتورهای ملی به ایساج مراجعه کنید. اگر صاحب کافه یا کافی‌نت هستید سری به پنل فروشگاهی ما بزنید و از تعرفه‌های مناسب ما مطلع شوید. به امید دیدار به همین زودی‌ها….

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

فاطمه
۲۳ دی ۱۴۰۱

سلام ببخشید میدونید چطور میشه این شارژ رو لغو کرد؟؟؟؟

Swgl
۱۸ خرداد ۱۴۰۱

این قسمت ک نوشتید 40 تومان از مبلغ اولین شارژی ک میکنید کم میشه منظورتون 40 هزار تومن که نیس/:

اضافه کردن نظر جدید