بسته خوش آمد همراه اول برای سیم کارت اعتباری

اگر تازه به جمع مشترکین اپراتور همراه اول پیوسته‌اید، می‌توانید از خدمات جذاب و متنوع این اپراتور بهره‌مند شوید. البته اولین هدیه‌ای که برای شما به عنوان مشترک جدید سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول تعیین شده، بسته خوش آمد همراه اول است. با ایساج همراه باشید تا بیشتر با بسته خوش آمد گویی همراهِ اول برای سیم‌کارت‌های اعتباری آشنا شوید.

بسته خوش آمد همراه اول چیست؟

طرح تشویقی سیم کارت اعتباری همراه اول، طرحی است که برای متقاضیان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور ارائه شده است. افراد می‌توانند برای خرید سیم‌کارت‌های اعتباری با بسته‌های خوش‌آمد به مراکز فروش خدمات همراه اول یا وب سایت این اپراتور رجوع کنند.

این طرح بسته خوش آمد همراه اول شامل 5 گیگ اینترنت همراه (ماهی یک گیگ)، بسته 50 دقیقه مکالمه یک ماهه (درون شبکه و ثابت)، بسته 50 پیامک یک ماهه و همینطور 5000 ریال اعتبار اولیه است.

(برای خرید شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه می‌توانید به وب سایت ایساج رجوع کنید.)

بسته خوش آمد همراه اول

فعال سازی بسته خوش آمد همراه اول – بسته اینترنت 5 گیگابایتی

همانطور که گفتیم، بسته خوش آمدِ همراه اول شامل 5 گیگابایت اینترنت هدیه 5 ماهه است. این بسته اینترنت به صورت خودکار فعال می‌شود و شما می‌توانید پس از فعالسازی سیم‌کارت خود، ماهانه 1 گیگ اینترنت هدیه بگیرید.

هر بسته اینترنتی 1 گیگابایتی قابل استفاده در 30 روز است و پس از 30 روز بسته‌ی بعدی فعال خواهد شد. شما می‌توانید در کنار این بسته‌های خوش‌آمدگویی همراه اول، بسته‌های ترکیبی و یا بسته اینترنت همراه نیز تهیه و استفاده کنید.

کد بسته خوش‌آمد همراه اول برای استعلام اینترنت #10*100* است که با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانید از مانده اعتبار اینترنت خود مطلع شوید.

(اگر جزو مشترکین سیم‌کارت‌های همراه اول هستید برای خرید شارژ همراه اول یا تهیه بسته اینترنت همراه اول به ایساج سر بزنید.)

فعالسازی بسته خوش آمدِ همراه اول – بسته مکالمه 30 روزه

خب چگونه بسته خوش آمدِ همراه اول را فعال کنیم؟ بسته‌های هدیه‌ی خوشامد به صورت خودکار با فعالسازی سیم‌کارت شما، فعال می‌شوند. این مساله شامل هر سه هدیه اینترنت، مکالمه و پیامک می‌شود. هدیه مکالمه برای مشترکین جدید سیم‌کارت‌های اعتباری 50 دقیقه مکالمه درون شبکه یا با خط ثابت است که به مدت 30 روز قابل استفاده خواهد بود.

برای استعلام هدیه مکالمه خوشامد همراه اول می‌توانید کد دستوری #30*1000* را شماره‌گیری کنید.

بسته پیامک خوش آمدِ همراه اول

بسته پیامک هدیه که به عنوان بخشی از بسته‌ی خوش آمد همراهِ اول برای مشترکین اعتباری جدید تعیین شده، با فعالسازی سیم‌کارت، فعال می‌شود. مشترکین می‌توانند 50 پیامک رایگان ارسال کنند که مهلت اعتبار آن نیز 30 روز خواهد بود.

برای استعلام بسته‌ی پیامک می‌توانید کد دستوری #30*1000* را شماره‌گیری کنید.

اعتبار بسته‌های خوش آمد همراه اول
برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات