طرح های سیم کارت اعتباری رایتل

اگر شما هم تصمیم دارید سیم کارت جدیدی تهیه کنید و انتخابتان اپراتور رایتل است، بهتر است بدانید اپراتور رایتل طرح‌های متنوعی را برای سیم‌کارت‌های اعتباری خود ارائه کرده است. طرح های سیم کارت اعتباری رایتل با خدمات مقرون به صرفه همراه است که خرید این سیم‌کارت‌ها را مناسب می‌سازد. در ادامه این مطلب به معرفی طرح های مشترکین جدید رایتل می‌پردازیم.

طرح های سیم کارت اعتباری رایتل

رایتل به عنوان سومین اپراتور شبکه تلفن همراه کشور فعالیت خود را از اواخر سال 1390 آغاز کرده است. این اپراتور سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ارائه می‌دهد. سیم‌کارت اعتباری رایتل اولین سیم‌کارت اعتباری نسل جدید است که پیش‌شماره‌های 0922، 0921 و 0923 دارد و مشترکین می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر از خدمات متنوعی مانند اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و غیره بهره‌مند شوند.

برای کسانی که تصمیم دارند به تازگی عضوی از خانواده بزرگ رایتل شوند، طرح های سیم کارت اعتباری رایتل می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این اپراتور سه طرح متنوع را ارائه می‌دهد که در ادامه معرفی می‌کنیم.

(با روش فعالسازی سرویس پیامگیر صوتی رایتل آشنا شوید.)

طرح های سیم کارت اعتباری رایتل

طرح سیم کارت اعتباری رایتل: طرح E10

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه، یک سیم‌کارت مقرون به صرفه داشته باشید، طرح E10 از طرح‌های سیم کارت اعتباری رایتل گزینه‌ی خوبی برای شماست که با قیمت 100,000 ریال ارائه می‌شود. از امکانات این طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه‌ی 3 گیگ اینترنت همراه
  • امکان استفاده از 30 دقیقه مکالمه (درون شبکه و برون شبکه)
  • امکان ارسال 30 عدد پیامک (درون شبکه و برون شبکه)
  • اعتبار اولیه‌ی 30,000 ریالی

هدایای سیم کارت اعتباری طرح E10 اعتبار یک ماهه دارند. بعلاوه همراه با سیم کارت اصلی، یک سیم کارت هدیه نیز دریافت خواهید کرد.

(با روش فعالسازی اینترنت رایتل آشنا شوید.)

طرح سیم کارت اعتباری رایتل: طرح E20

هدایای سیم کارت اعتباری طرح E20 با اعتباری سه ماهه قابل استفاده هستند. این نمونه از طرح های سیم کارت اعتباری رایتل با قیمت 200,000 ریال ارائه می‌شود و شامل هدایای زیر می‌شود:

  • 6 گیگ اینترنت همراه (هر ماه 2 گیگ اینترنت)
  • امکان استفاده از 60 دقیقه مکالمه (درون شبکه و برون شبکه)
  • امکان ارسال 60 پیامک (درون شبکه و برون شبکه)
  • اعتبار 200,000 ریالی

در طرح E20 استفاده از مکالمه، پیامک و اعتبار اولیه هدیه فقط در دوره‌ی 30 روزه ابتدایی امکان‌پذیر است. همچنین امکان انتخاب شماره برای مشترکین وجود دارد و سیم کارت اصلی به همراه سیم کارت هدیه ارائه می‌شود.

(با روش های خرید شارژ رایتل برای دیگران آشنا شوید.)

طرح های سیم کارت اعتباری رایتل: طرح E40

طرح سیم کارت اعتباری رایتل E40 نیز یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه برای مشترکین است که می‌خواهند سیم کارت جدید بخرند. طرح E40 با قیمت 400,000 ریال به همراه سیم کارت هدیه ارائه می‌شود و شما می‌توانید از اعتبار 6 ماهه اینترنت هدیه آن بهره‌مند شوید. از مزایای این سیم کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت 14 گیگ اینترنت همراه هدیه (4 گیگ برای ماه اول و 5 دوره یک‌ماهه، در هر دوره 2 گیگ)
  • امکان استفاده از 140 دقیقه مکالمه (درون شبکه و برون شبکه)
  • امکان ارسال 140 عدد پیامک (درون شبکه و برون شبکه)
  • اعتبار اولیه‌ی 400،000 ریالی

در طرح E40 نیز مکالمه، پیامک و اعتبار هدیه تنها قابل استفاده در دوره‌ی 30 روزه‌ی اولیه است.

(در مورد کد دستوری آوای انتظار رایتل بخوانید.)

روش‌های دریافت سیم کارت‌های اعتباری رایتل

اگر شما هم می‌خواهید یکی از طرح های سیم کارت اعتباری رایتل را تهیه کنید، می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه‌های رایتل یا نمایندگی‌های مجاز آنها مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است سیم‌کارت اعتباری طرح E10 تنها قابل خرید از طریق وب سایت و فروشگاه‌های رایتل است.

(از مطلبی که در خصوص تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

دریافت سیم کارت اعتباری رایتل

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این مطلب در خصوص طرح های سیم کارت اعبتاری رایتل صحبت کردیم. اگر شما هم با خرید یکی از این طرح‌ها به جمع مشترکین اپراتور رایتل پیوستید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژ رایتل و بسته اینترنت رایتل به ایساج رجوع کنید. البته مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی اپراتورهای دیگر نیز می‌توانند برای خرید شارژ و همینطور بسته اینترنت به وب سایت ایساج رجوع کنند.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

مبینا
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام من سیم کارت رایتل خریداری کردم ولی سرعتش خیلی پایینه باید چیکار کنم مثلا توی ایتا میرم و میخوام پیام هاش بالا بیاد بعد چند دقیقه بالا میاد باید چیکار کنم سرعتش بالا بره‌

اضافه کردن نظر جدید