5 گیگ اینترنت رایگان: هدیه ویژه ایرانسل برای مودم‌های TD-LTE

اینترنت بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مدرن است و استفاده از اینترنت همراه یا اینترنت داده برای خیلی از افراد بسیار مهم است. ایرانسل یکی از برترین اپراتورهای همراه در کشور است که اینترنت پرسرعت را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. اینترنت نسل 4 و 4.5 یا TD-LTE اینترنت ثابت مناسب برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، منازل و غیره است. اما آیا در مورد 5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل چیزی شنیده‌اید؟ در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در خصوص اینترنت رایگان برای مشترکین TD-LTE ایرانسل بخوانید.

5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل – ویژه مشترکین مودم TD-LTE

یکی از مزایای اصلی داشتن خط همراه استفاده از اینترنت داده‌ها است. اپراتورهای تلفن همراه در ایران خدمات مربوط به اینترنت داده‌ها را ارائه می‌دهند. آن‌ها تلاش می‌کنند که با عرضه خدمات و کالاهای ویژه مشتریان بیشتری را جلب کنند. یکی از این اپراتورها ایرانسل است.

اپراتور ایرانسل بعد از ارائه مودم‌های TD-LTE به مشتریان توانست توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند. یکی از خدمات ایرانسل عرضه 5 گیگ اینترنت هدیه به مشترکین اینترنت ثابت است که مشترکین می‌توانند با تأیید آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود از این هدیه بهره مند شوند.

برای دریافت 5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل یا 5 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل برای مشترکین مودم‌های TD-LTE، لازم است آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را در سایت ایرانسل تایید کنید.

(مشترکین اپراتورهای مختلف می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم یا خرید بسته اینترنتی به وب سایت ایساج رجوع کنند.)

5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ویژه مشترکین مودم های TD-LTE

فعال سازی 5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

برای دریافت 5 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل لازم است ابتدا وارد سایت رسمی ایرانسل شوید. در وبسایت ایرانسل وارد بخش خدمات و سرگرمی شده و سپس بخش اینترنت پرسرعت را انتخاب کنید. در این قسمت باید اطلاعات صفحه کاربری خود را بروزرسانی کنید تا ایرانسل پیامک فعالسازی این هدیه را برای شما ارسال کند.

(برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و یا تهیه بسته اینترنت همراه ایرانسل به وب سایت ایساج رجوع کنید.)

فعالسازی اینترنت هدیه ایرانسل برای td-lte


اینترنت هدیه برای مشترکین مودم‌های TD-LTE

اپراتور ایرانسل یکی از بزرگترین و برترین اپراتورها در ایران است. این شرکت خدمات گوناگونی به مشترکین خود عرضه می‌کند. ایرانسل با ارائه پیشنهادات و آفرهای جدید سعی می‌کند که مدام مشترکین بیشتری را جذب اپراتور خود کند.

ارائه اینترنت ۵ گیگ هدیه برای مودم‌های TD-LTE یکی از این آفر ها است. اگر هم شما جزو مشترکین ایرانسل هستید که مودم‌های TD-LTE دریافت کرده‌اید، الان فرصت آن است که وارد صفحه کاربری خود شوید. در صفحه کاربری، شما می‌توانید اطلاعات خود را آپدیت کنید تا بتوانید از 5 گیگ اینترنت رایگانِ ایرانسل برای مودم‌های TD-LTE بهره مند شوید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات