مشکل ورود به اینستاگرام: راهکارهای کاربردی برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام + عکس

اینستاگرام یک سوشال مدیا با بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان است. با این ترافیک بالا، روبرو شدن با خطای ورود، دور از ذهن نیست. در این متن از ایساج راه حل‌ها و ترفندهای خطاهای مشکل ورود به اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

ممنوعیت ورود به اینستاگرام دلایل مختلفی دارد و قرار است که در این متن به بررسی رایج‌ترین آن‌ها بپردازیم. البته از همین ابتدا می‌توان حدس زد که عمده‌ترین مشکل ورود به اینستاگرام ،مربوط به استفاده از ربات‌ها و آیپی‌های متعدد است که اکثرا دارندگان فروشگاه‌ها یا کاربران معمولی برای جذب فالوئر بیشتر استفاده می‌کنند.

مشکل ورود به اینستاگرام آنقدرها هم که تصور می‌کنید، نگران کننده نیست. شاید اصلا مشکل از سرور باشد و بعد از چند ساعتی حل شود و شاید بخاطر استفاده از ربات فقط چند روزی شما را ممنوع الورود کند.

(برای خرید شارژ مستقیم از اپراتور همراه اول تا آپتل و شاتل موبایل روی ایساج با زیر ساختی امن حساب کنید.)

حل مشکل ورود به اینستاگرام فارسی

مشکل لاگین اینستاگرام

در ابتدا بصورت اجمالی برخی از دلایل اینکه چرا اینستاگرام بالا نمیاد و یا چرا اینستا صفحه سفید نشان می‌دهد را برایتان لیست کرده‌ایم و در ادامه رفع مشکل ورود به اینستاگرام را با جزئیات توضیح می‌دهیم:

  • فالو و آنفالو کردن بیش از حد باعث می‌شود که اینستاگرام شما را ربات تصور کند و اکانت شما به حالت تعلیق درآید. (مثلا فالو کردن 30 اکانت در یک ساعت)
  • لایک پشت سرهم در یک بازه زمانی کوتاه (کامنت و لایک بیش از 30 عدد در یک ساعت)
  • استفاده از برنامه تغییر آیپی در هنگام ورود به حساب اینستاگرام
  • استفاده از برنامه سوم شخص مثل انواع ربات
  • انتشار پست‌های زیاد در یک بازه‌ی زمانی کوتاه

مشکل ورود به اینستاگرام در اکثر موارد اگر به عنوان ربات شما را شناسایی کرده باشد، به مدت 24 ساعت با احراز هویت رفع می‌شود.

(برای آشنایی با بسته پیشنهاد ویژه ایرانسل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

مسدود شدن توسط اینستاگرام

اگر برای لایک کردن و جذب فالوئر از ربات استفاده می‌کنید خیلی باید محطاط باشید که اینستاگرام خیلی به این موارد حساس است و بمحض اینکه به شما مشکوک شود، برای پیگیری بیشتر، از ورودتان به فضای اینستاگرام جلوگیری می‌کند. تحت این شرایط شما هم احتمالا مثل 99 درصد از کاربران، با پیغامی مشابه پیغام زیر  مواجه شده‌اید:

We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 12 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled

این پیغام به شما می‌گوید که از نظر اینستاگرام فعالیت شما مشکوک است و موقتا شما را لاگ اوت کرده است. ظرف مدت 12 روز با احراز هویت یا اصطلاحا Confirm it’s you to log in می‌توانید به اینستاگرام برگردید.

خطای ورود به اینستاگرام: برای احراز هویت یکسری تصاویر کپچا برای شما نمایش می‌شود تا ثابت کنید که ربات نیستید. اگر فعالیت‌تان خیلی مشکوک باشد باید یک فیلم کوتاه از خودتان برای اینستاگرام ارسال کنید.

(برای خرید بسته اینترنت شاتل موبایل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

دلایل باز نشدن برنامه اینستاگرام

ممنوعیت ورود به اینستاگرام

ممنوعیت ورود به اینستاگرام به دو صورت است: یا اینکه اکانت شما به صورت موقت مسدود شده که طی 24 ساعت با احراز هویت، رفع می‌شود و در صورتیکه فعالیت شما برای اینستاگرام همچنان مشکوک باشد، امکان دارد که اکانت شما بصورت دائمی مسدود و یا حتی بلاک شود. توصیه می‌شود برای رفع مسدودیت اینستاگرام سریعا اقدام کنید. چون زمان بازگرداندن آن محدود است.

دلیل اینکه چرا هنگام ورود به اینستاگرام ارور میده کاملا بسته به فعالیت شما است که به احتمال زیاد به عنوان ربات شناسایی شده‌اید و باید با احراز هویت سریعا این شک را برای جلوگیری از بلاک شدن پیج‌تان رفع کنید.

(مشکل باز نشدن فایل ورد را در این صفحه بخوانید.)

مشکل ورود به اینستاگرام: سرور اینستاگرام

از خطاها یا اصطلاحا ارورهای رایجی که برای ورود به اینستاگرام با آن مواجه هستیم خطای: Sorry there was a problem with your request است. این خطا به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • اتصال اینترنتی ضعیف
  • مشکل از سرورهای اینستاگرام
  • خطا در هنگام ورود به سیستم
  • نقض شرایط و ضوابط اینستاگرام

برای خلاصی از این مدل مشکل ورود به اینستاگرام باید شبکه اینترنت خود را تغییر دهید، برنامه سوم شخص یا فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید. اگر با انجام این موارد باز هم نتوانستید به برنامه وارد شوید، احتمالا مشکل از سرور است که بعد از مدتی رفع خواهد شد.

(برای آشنایی با ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

مشکل ورود به اینستاگرام از سمت سرور

رفع مسدودیت اینستاگرام از طریق فیس بوک

اگر همچنان با ارور بخش قبلی درگیر هستید از طریق فیس بوک وارد عمل شوید. از انجاییکه ورود به فیس بوک در ایران محدودیت دارد، باید از روش‌های تغییر آی پی استفاده کنید. برای رفع مسدودیت اینستاگرام از طریف فیس بوک مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اکانت اینستاگرام خود را لاگین و اتصال آن را به فیس بوک قطع کنید.
  2. در فیس بوک یک اکانت جدید بسازید.
  3. حالا با یک گوشی تلفن دیگر، به حساب اینستاگرام خود رفته و آن را به اکانت فیس بوک جدیدتان متصل کنید.
  4. در گوشی خود تمامی داده‌های اپلیکیشن اینستاگرام خود را پاک کنید. (برای انجام این کار به قسمت Setting گوشی خودتان بروید. گزینه‌ی apps یا applications را انتخاب کنید. از لیست برنامه‌ها، اینستاگرام را انتخاب و بعد از انتخاب Storage با ضربه زدن بر روی Clear data تمامی اطلاعات پاک می‌شوند.)
  5. با اکانت جدید فیس بوک وارد اینستاگرام‌تان شوید، با این روش حتما مشکل ورود اکانت اینستاگرام شما رفع شده است.

 برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام اگر با فیس بوک میانه‌ی خوبی دارید، با ساخت اکانت فیس بوک و متصل شدن آن به اینستاگرام اقدام کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام: غیر فعال شدن موقت اکانت اینستاگرام

اگر در اینستاگرام هستید اما یک باره لاگ اوت شدید و یا امکان ورود به اکانت‌تان را حتی از ویندوز هم ندارید، باید برای چند ساعتی اکانت خود را غیر فعال کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سایت اینستاگرام بروید و اکانت خود را لاگین کنید.
  2. به بخش پروفایل کاربری‌تان مراجعه کنید و گزینه edit profile را انتخاب کنید.
  3. در پایین صفحه روی لینک آبی رنگ Temporarily Disable Account ضربه بزنید.
  4. در مرحله بعدی، به علت غیر فعال کردن اکانت خود را از لیست مورد نظر انتخاب کنید، مجددا گزینه Temporarily Disable Account را کلیک کنید.
  5. بعد از گذشت چند ساعت، از طریق اپلیکیشن موبایل به اکانت خود لاگین کنید. احتمالا مشکل شما رفع شده است.

ارور ورود به اینستاگرام دلایل زیادی وجود دارد و هر کدام بسته به نوع شرایط و ارور راهکار متفاوتی دارند، اما اکثرا با احراز هویت و یا مدتی لاگ اوت شدن از اینستاگرام قابل حل است.

رفع مسدودیت اینستاگرام و رفع مشکل ورود به اینستاگرام

رفع مشکل ورود به اینستاگرام از طریق برنامه

برای رفع مسدودیت اینستاگرام از برنامه یا اپلیکیشن استفاده کنید. یکی از نرم‌افزارهای مناسب برای این کار، اپلیکیشن Parallel Space است:

  1. برنامه Parallel Space را از روی گوگل پلی دانلود کنید.
  2. برنامه اینستاگرام را با انتخاب Add to Parallel Space به لیست برنامه‌های آن وارد کنید.
  3. روی آیکن اینستاگرام انگشت خود را نگه دارید و گزینه Create shortcut را بزنید تا یک آیکن از اینستاگرم ایجاد شود.
  4. با کمک این آیکن وارد اینستاگرام شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد نمایید. قطعا مشکل شما رفع می‌شود، فقط اینکه با استفاده از اپلیکیشن، دیگر نمی‌توانید از برنامه اینستاگرام خود به تنهایی استفاده کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام: استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف راهکاری قابل قبول است، اما پیش از آن بهتر است که برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید، شاید ورژن قدیمی موجب این اتفاق باشد.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام با ریست کردن گوشی

اگر روش‌ها ارائه شده، درمانی برای رفع مسدودیت اکانت اینستاگرام شما نبود، مجبور هستید که گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید. فقط با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات از دفترچه تلفن گوشی گرفته تا برنامه‌ها و عکس‌ها کلا حذف می‌شود. بنابراین پیش از ریست کردن از گوشی خود بک آپ بگیرید.

  1. به قسمت Setting گوشی خود بروید، گزینه Backup and Reset را انتخاب کنید.
  2. وارد تنظیمات گوشی شوید، گزینه Factory Data Reset را انتخاب کنید.
  3. اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کرده و اکانتتان را لاگین کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام: اگر مشکل شما سفید شدن صفحه اینستاگراماست، این مشکل کاملا موقتی است و بصورت خودکار رفع می‌شود.

ریست کردن گوشی برای رفع مشکل ورود به اینستا

تنظیم مجدد شماره تلفن برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

از دیگر روش‌ها برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام، تنظیم مجدد شماره تلفن همراه است.

  1. برای تنظیم مجدد شماره تلفن، وارد نسخه وب اینستاگرام شوید.
  2. آیکن آدمک را در گوشه سمت راست صفحه انتخاب کرده و گزینه Edit Profile را ضربه بزنید.
  3. در قسمت Phone number شماره تلفن جدید را جایگزین کنید.
  4. به منظور ذخیره شماره جدید، روی گزینه Submit ضربه بزنید.
  5. حالا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید، در صفحه لاگین، روی لینک Forgot password ضربه بزنید.
  6. برای حمل مشکل اینستاگرام، گزینه ورود به برنامه را از طریق شماره تلفن انتخاب کنید.
  7. با وارد کردن شماره تلفن، کدی به گوشی شما ارسال می‌شود، آن را وارد کرده و اکانت خود را لاگین کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام: پر شدن کش یکی دیگر از عوامل ورود به اینستاگرام است، حافظه پنهان یا همان کش از اطلاعات غیر ضروری پر شده است.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام با بررسی دستگاه‌ها و شبکه‌ها

برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام، از طریق دستگاه‌های دیگر و تغییر منطقه شبکه اینترنت خود، مجددا برای ورود تلاش کنید. جهت رفع مشکل ورود به اینستاگرام از طریق وب سایت اینستاگرام به اکانت خود لاگین شوید و یا اگر گوشی تلفن همراه دیگری دارید از آن طریق وارد عمل شوید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام: علت باز نشدن اینستاگرامدر برخی موارد مربوط به مشکل آی پی اینترنت است. با تغییر ip سرور اینستاگرام باید آدرس جدیدی را شناسایی کند و احتمالا با این روش مشکل حل می‌شود.

منبع مطلب

بررسی شبکه‌ها برای حل مشکل وارد شدن به اینستاگرام

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات