هدیه شتاب در پرداخت همراه اول چیست و چطور می‌توان آن را فعال کرد؟

یکی از خدماتی که همراه اول به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی خود ارائه می‌دهد، طرح شتاب در پرداختِ همراه اول است. اما دقیقاً هدیه‌ی شتاب در پرداخت همراه اول چیست؟ در ادامه در مورد کد هدیه همراه اول، هدیه یک روز مکالمه رایگان همراه اول، کد 2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول پرداخت قبض، هدیه همراه اول مکالمه رایگان، استعلام باقیمانده اینترنت هدیه شتاب، هدیه شتاب در پرداخت دائمی، کد، رمز و نحوه‌ی فعالسازی هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول صحبت خواهیم کرد.

هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

چگونه هدیه شتاب در پرداخت همراه اول را فعال کنیم؟

اگر شما مشترک سیم‌کارت دائمی همراه اول باشید و تا پایان ششم هر ماه قبض کامل دورهٔ قبلی خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنید، طرح هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول شامل شما می‌شود. این طرح می‌تواند اینترنت هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول باشد که شامل ۲ گیگ اینترنت رایگان در ۱ روز است. برای فعال‌سازی هدیه شتاب در پرداخت همراه اول همان‌طور که گفتیم شرط اول آن این است که شما تا ششم هر ماه قبض پایان دوره ماه قبل خود را پرداخت کرده باشید. اما اگر این کار را هم کرده باشید هدیه شتاب پرداخت همراه اول دائمی برای شما به طور اتوماتیک فعال نمی‌شود.

روش فعال‌سازی هدیه شتاب همراه اول به این صورت است که شما باید کد دستوری هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول را شماره‌گیری کرده و به این صورت می‌توانید این هدیه را دریافت کنید. از زمان پرداخت قبض تا آخر ماه شما می‌توانید این هدیه را دریافت کنید.

(از مطلب سلب امتیاز سیم‌کارت نیز بازدید کنید.)

فعالسازی هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

نحوه گرفتن هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

فرض کنید که شما مشمول طرح هدیه‌ی شتاب همراه اول دائمی شده‌اید و می‌خواهید آن را دریافت کنید. برای نحوه دریافت آن، فرض کنید که می‌خواهید ۱ روز مکالمه رایگان داشته باشید. شما باید کد دستوری مربوط به هدیه یک روز مکالمه رایگان همراه اول یا هدیه شتاب در پرداخت همراه اول را در همان روز شماره‌گیری کنید تا مکالمه رایگان 1 روزه برای شما فعال شود.

به‌طورکلی اگر بخواهید هدیه همراه اول مکالمه رایگان داشته باشید یا از اینترنت ۲ گیگ هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول استفاده کنید زمانی‌که آن را فعال می‌کنید ۱ روز مهلت استفاده آن را دارید. اگر هم ۷۵ امتیاز باشگاه مشتریان به شما هدیه داده شده است شما تا آخر ماه می‌توانید از این ۷۵ امتیاز استفاده کنید.

برای خرید شارژ مستقیم همراه اول از چه روشی استفاده می‌کنید؟ برای خرید بسته اینترنتی همراه اول چطور؟ اگر به دنبال روشی ایمن و مقرون بصرفه‌تر هستید، پنل فروشگاهی ایساج را نصب کنید! در دسترس، سریع و ایمن!

کد دستوری هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

کد هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

همراه اول انواع کد و رمز هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول را برای استفاده‌های گوناگون ارائه کرده است. شما برای استفاده از هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول باید این کدها را شماره‌گیری کنید تا بتوانید از هدایای آن برخوردار شوید. برای مثال، اگر شما بخواهید ۱ روز مکالمه رایگان درون شبکه داشته باشید باید کد #1151*10* را شماره‌گیری کنید.

همچنین، برای فعال کردن ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان شما باید کد دستوری #11521*10* را شماره‌گیری کنید. اگر هم می‌خواهید ۷۵ امتیاز باشگاه مشتریان خود تا پایان ماه را فعال کنید باید رمز  #1153*10* را شماره‌گیری کنید.

علاوه‌براین، اگر بخواهید در مورد نحوه استفاده از هدیه شتاب در پرداختِ همراه اول اطلاعاتی را دریافت کنید می‌توانید با شماره‌گیری کد دریافت #1159*10* راهنمای مربوط به استفاده ازآن را دریافت کنید. کد 2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول پرداخت قبض، #11521*10* است.

اگر برای هر بار خرید شارژ مستقیم دست و دلمان از ناایمن بودن فضای دیجیتال بلرزد، اگر برای هر بار ری‌شارژ کردن و خرید بسته اینترنت همراه کلی وقت صرف می‌کنید و آخرش هم خیالتان راحت نیست، ایساج را امتحان کنید. ایساج با یک دهه سابقه، زیر ساخت امن و فقط تمرکز بر روی خرید شارژ از ایمن‌ترین‌ها است.

(مطلب لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول نیز می‌تواند برایتان کاربردی باشد.)

کد 2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول پرداخت قبض

نکاتی درمورد نحوه گرفتن هدیه شتاب در پرداختِ همراه اول

ما در مورد این توضیح دادیم که چگونه هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول را فعال کنیم و این‌که کد فعال‌سازی اینترنت هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول و مکالمه‌های رایگان یک‌روزه چه هستند. اما نکاتی هم در مورد فعال‌سازی اینترنت وجود دارد. برای مثال، شما حتماً باید قبل از ششم هر ماه قبض خود را پرداخت کنید.

اگر بعد از این مدت زمانی بخواهید قبض خود را پرداخت کنید طرح هدیه‌ی شتاب مشمول شما نمی‌شود. اگر تا ششم هر ماه این کار را کنید پیامکی به شما ارسال می‌شود که در آن پیامک مهلت فعال‌سازی هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول تعیین شده است. پس از این‌که شما آن کد را وارد کردید، حدوداً ۲۴ ساعت می‌توانید از اینترنت هدیه‌ی شتاب و مکالمه رایگان استفاده کنید.

(از مطلب قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول نیز بازدید کنید.)

اینترنت هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

استعلام باقیمانده اینترنت هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

برای این‌که شما از استعلام باقیمانده اینترنت هدیه‌ی شتاب در پرداختِ همراه اول خود مطلع شوید می‌توانید از کد دستوری استعلام بسته‌های باشگاه #383*10* یا استعلام اینترنت #100*10* استفاده کنید.

ایساج روشی آسان برای شارژ!

ایمن سازی در دنیای دیجیتال کار چندان راحتی نیست، مخصوصا اگر هر اپلیکیشنی برای اهداف مختلفی فعالیت کند، تحت این شرایط ایمن سازی بسیار دشوار می‌شود. اگر برای کار پرتکرار خرید شارژ به دنبال درگاهی ایمن و مطمئن هستید، ایساج با یک دهه تجربه انتخاب هوشمندانه‌ای است.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

مدينه محمدی مقدم
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

من فبل ازششم اردیبهشت ماه مبلغ موبایلم تسویه کردم حال کد دریافت هدیه رو میزنم مرتب پیام میادmms یعنی چی لطف بررسی کنید سپاسگذارم

محمد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام من مبلغ صورتحساب را سوم اردیبهشت پرداخت کردم و کد فعال سازی شتاب در پرداخت را فرستادم هدیه پرداخت نشد اما سیستم پیغام میدهد که دریافت شده است

یعقوب
۲۲ فروردین ۱۴۰۲

عالی خوبه کم هزینه

سلام بنده هدیه شتاب در پرداخت را نگرفته ام کد دستوری را که میزنم پیام می آید که هدیه را گرفته ام
۳۰ آذر ۱۴۰۱

۲۴ ساعت هدیه برایم فعال نشده

اسمعیل درخشان
۰۹ شهریور ۱۴۰۱

درود من قبض این دوره رو در بامداد یکم شهریور 🌙 ماه پرداخت کردم اما هدیه پرداخت قبل از ششم برام فعال نشد لطفاً بررسی نمایید چرا اینطور است

اضافه کردن نظر جدید