عوض کردن صدای زنگ آیفون: آشنایی با نحوه تنظیم صدای آلارم آیفون

روش عوض کردن زنگ آیفون قرار است که موضوع مطلب ما باشد. تنظیم snooze در آیفون در روزهای کاری مخصوصا شنبه‌ها که گاها هر پنج دقیقه یکبار ساعت بیدار باش را هشدار می‌دهد، بسیار پر اهمیت است. اگر می‌خواهید با بلند شدن صدای یک مولودی آرام بخش یا یک موزیک پر شور و حال بجای آلارم پیش فرض گوشی از  خواب بیدار شوید این متن از وبلاگ ایساج را از دست ندهید!

نحوه عوض کردن زنگ آیفون

ما از گوشی های هوشمند در زندگی امروزمان استفاده‌های خیلی زیادی داریم.  هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شویم از اول صبح تا آخر شب از آن‌ها استفاده می‌کنیم. در بین گوشی های هوشمندی که در بازار وجود دارند گوشی هوشمند آیفون یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین گوشی های هوشمند است. ما در این بلاگ نحوه عوض کردنِ زنگ آیفون و تنظیم صدای آلارم آیفون را توضیح می‌دهیم.

(مطلب لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول را از دست ندهید.)

آهنگ زنگ بیدار باش آیفون به کاربران آن می‌تواند کمک کند تا از خواب عمیق خود بلند شده و صبح خود را آغاز کنند. اما گاهی اوقات صدای زنگ ایفون می‌تواند بسیار بلند باشد. دراین‌صورت، ما چگونه صدای آلارم آیفون را کم کنیم؟ یا برعکس، اگر صدای آلارم ساعت آیفون کم باشد، ما چگونه صدای آلارم ساعت آیفون را زیاد کنیم؟ برای عوض کردن زنگ آلارم آیفون و تنظیم صدای آلارم آیفون یا کم کردن صدای آلارم آیفون، ما می‌خواهیم مراحل لازم برای انجام این کار را برای شما توضیح دهیم.

عوض کردن زنگِ آیفون

چگونه می‌توانیم صدای زنگ آیفون را عوض کنیم؟

دستگاه‌های آیفون خودشان مجهز به چند نوع آلارم هستند و شما می‌توانید از این آلارم‌ های پیش‌فرض برای عوض کردن صدای آلارم آیفون خود استفاده کنید. برای عوض کردن زنگ آیفون باید به نرم‌افزار ساعت (Clock) بروید.

در آن‌جا از منوی سمت پایین بخش آلارم (Alarm) را انتخاب کنید. در منوی آلارم در سمت چپ بالا گزینه‌ی ویرایش (Edit) را کلیک کرده و سپس، روی گزینه Sound کلیک کنید. در Sound از بین صداهایی که برای آلارم وجود دارند یکی را انتخاب کنید. به این صورت شما می‌توانید صدای زنگ اپل خود را عوض کنید.

(مقاله تنظیمات نوتیفیکیشن اندروید نیز می‌تواند برایتان جالب و کاربردی باشد.)

 به این صورت می‌توانید نسبت به عوض کردن زنگ موبایل ایفون اقدام کنید.

عوض کردن صدای آلارم آیفون

روش تنظیم و عوض کردن زنگ آیفون

اما اگر شما صدای آلارم ساعت آیفون خود را انتخاب کرده‌اید و حالا می‌خواهید نسبت به عوض کردن زنگ ساعت ایفون اقدام کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا به بخش تنظیمات (Settings) بروید و در آن‌جا بخش Sounds & Haptics را انتخاب کنید از این بخش منوی Ringer & Alerts را انتخاب کرده و برای کم کردن صدای زنگ ساعت ایفون یا زیاد کردن آن، اسلایدری که در آن وجود دارد را به سمت عقب یا جلو بکشید.

با کشیدن اسلایدر صدای زنگ اپل، می‌توانید بشنوید که چطور کم یا زیاد می‌شود. دکمه‌ Change with button را کلیک کنید تا از دکمه‌های تغییر صدای آیفون برای کم کردن صدای زنگ ساعت ایفون یا زیاد کردن آن استفاده کنید.

جالب است بدانید که اپلیکیشن‌های متنوعی برای صدای آلارم اپل ارائه شده‌اند، بنابراین اگر لیست ملودی‌های موجود در گوشی شما را راضی نمی‌کند، در اپل استور آن‌ها را دانلود کنید و با عوض کردن صدا زنگِ آیفون ، ملودی دلخواه‌تان را برای بیدار شدن انتخاب کنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات