فعال‌سازی سرویس پیام‌گیر صوتی رایتل

اطلاع یافتن از تماس‌های از دست رفته می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کاربران اپراتورها باشد و در مواقعی که به دلیل آنتن‌دهی ضعیف یا خاموش بودن گوشی تماسی دریافت نمی‌کنید، پس از قرار گرفتن در موقعیت مناسب و روشن کردن گوشی، بتوانید از تماس‌های از دست رفته مطلع شوید. اما سرویس پیغامگیر صوتی نیز یکی از خدمات کاربردی رایتل است و افرادی که با شما تماس می‌گیرند می‌توانند پیام صوتی بگذارند. ما نیز در ادامه‌ی این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص سرویس پیامگیر صوتی رایتل صحبت کنیم.

فعال‌سازی سرویس پیامگیر صوتی رایتل

فعال‌سازی سرویس پیامگیر صوتی رایتل

ممکن است این اتفاق برای خیلی از ماها پیش آمده باشد که در مکانی داریم صحبت می‌کنیم که آنتن‌دهی آن برای گوشی ما خیلی قوی نیست. در این زمان ممکن است کسی که با ما تماس می‌گیرد نتواند ارتباط را برقرار کند. اما اگر شما بخواهید که بفهمید اگر کسی با شما تماس گرفت بتواند پیام خود را بگذارد چه؟ در این زمان است که سرویس‌های پیامگیر صوتی روش کاربردی خوبی محسوب می‌شوند.

اگر گوشی شما خاموش باشد یا در دسترس نباشد، سرویس پیغامگیر صوتی می‌تواند پیام‌های شما را ذخیره کند تا شما بتوانید در فرصت مناسب آن‌ها را بررسی کنید. برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی رایتل شما باید فرآیند فعال‌سازی پیامگیر صوتی رایتل را انجام دهید تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید.

(برای تهیه شارژ مستقیم رایتل و بسته اینترنت همراه رایتل، وبسایت ایساج کار شما را راحت کرده است.)

با استفاده از سرویس پیامگیر صوتی رایتل اگر کسی با تلفن همراه شما تماس بگیرد و به دلایلی در همان لحظه نتواند تماس برقرار کند، پیام آن فرد در سرویس پیامگیر صوتی یا پست صوتی رایتل ذخیره خواهد شد و شما بعداً می‌توانید به پیام آن فرد گوش دهید.

فعالسازی سرویس پیغامگیر صوتی رایتل

چگونه می‌توانیم سرویس پیام‌گیر صوتی رایتل را فعال کنیم؟

اپراتور رایتل سرویس پیام گیر صوتی مستقیمی ندارد. اما به جای آن سرویس‌های انتقال تماس و یا تماس‌های از دست رفته را به مشترکین خود ارائه می‌دهد که ماهیت خدمات آنها شبیه به سرویس پیامگیر صوتی است. با سرویس انتقال تماس رایتل شما زمانی‌که نمی‌توانید به تماس افرادی که با شما تماس می‌گیرند پاسخ دهید، می‌توانید تماس‌های آن‌ها را به شماره دیگری انتقال دهید. برای مثال، شما می‌توانید تمام تماس‌های عادی، اشغال بودن خط و حالت‌های عدم پاسخ‌گویی و دسترسی را با مراجعه به بخش تنظیمات تماس رایتل تعیین کنید.

برای فعال‌سازی سرویس انتقال تماس یا سرویس پیامگیر صوتی رایتل شما باید به قسمت تنظیمات تماس در روی تلفن همراهتان مراجعه کنید و سرویس انتقال تماس را فعال کنید. زمانی‌که شما این سرویس را فعال می‌کنید، نمی‌توانید به طور هم‌زمان از سرویس تماس‌های از دست رفته رایتل استفاده کنید.

(از مطلب کدهای دستوری رایتل بازدید کنید.)

روش فعالسازی سرویس پیامگیر صوتی رایتل

سرویس پیامگیر صوتی رایتل: سرویس تماس‌های ازدست‌رفته رایتل

همان‌طور که گفتیم رایتل سرویس پیامگیر صوتی مستقیمی برای مشترکین خود ندارد، اما سرویسی که خدماتش مشابه با پیام‌گیر صوتی است سرویس تماس از دست رفته است. کارکرد این سیستم به این صورت است که زمانی که گوشی شما خاموش است یا آنتن نمی‌دهد یا دارید مکالمه می‌کنید شخصی با شما تماس می‌گیرد. در این زمان با فعال‌سازی این سرویس تماس‌های ناموفق شما در بخش تماس‌های از دست رفته رایتل ذخیره می‌شوند.

(پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و انبوه شارژ و بسته‌های اینترنت داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.)

پس از این‌که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گرفت، زمان گرفتن تماس و جزئیات آن در پیامکی به شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید سرویس تماس‌های از دست رفته رایتل را به دو صورت فعال کنید. یکی این‌که می‌توانید به سامانه رایتل یا اپلیکیشن رایتل من مراجعه و در آنجایی سرویس تماس‌های از دست رفته را فعال کنید.

راه دیگر استفاده از سرویس پیامگیر صوتی رایتل این است که با استفاده از کد دستوری #130* این سرویس را فعال کنید. راه آخر این است که کدهای معینی برای عملیات‌های مشاهده وضعیت فعلی، فعال‌سازی سرویس، غیرفعال‌سازی سرویس و راهنما (این کدها در وب سایت رایتل قابل مشاهده هستند) را به شماره 2020 از طریق پیامک ارسال کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه، کافیست به وبسایت ایساج مراجعه کنید.)

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات