فعالسازی حالت شب اینستاگرام + عکس

حالا که گوشی شب و روز از دستمان نمی‌افتد باید یک فکری برای محافظت از باتری گوشی و همینطور محافظت از چشمانمان کنیم. فعالسازی حالت شب اینستاگرام یا همان Dark Mode (دارک مود اینستاگرام) یکی از روش‌های پیشنهادی است که توسط اکثر گوشی‌ها و برنامه‌های سوشال پشتیبانی می‌شود. برای فعال کردن تم مشکی اینستاگرام در ادامه با ایساج همراه شوید.

فعالسازی حالت شب اینستاگرام: چگونه حالت شب اینستاگرام را فعال کنیم؟

چه گوشی اندروید و چه گوشی ایفون داشته باشید، برای تغییر تم سفید اینستاگرام به تم مشکی، می‌توانید این روش ساده و کاربردی را اجرا کنید، اگر نشد، در ادامه روش‌های دیگر را امتحان کنید:

  1. اول از همه برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.
  2. در برنامه اینستاگرام به صفحه پروفایل خود بروید.
  3. در گوشه‌ی بالای سمت راست، روی علامت سه خط ضربه بزنید.
  4. از منوی باز شده، گزینه Setting را انتخاب کنید.
  5. در صفحه جدید، وارد بخش Theme شوید و گزینه Dark را انتخاب کنید.

فعال سازی حالت شب اینستاگرام: فارق از اینکه گوشی شما چه مدلی دارد با بروز رسانی آخرین نسخه اینستاگرام خیلی راحت می‌توان از طریق خود برنامه اینستاگرام، حالت شب اینستاگرام را بر روی گوشی اندروید یا آیفون فعال کرد.

(برای خرید بسته اینترنت همراه و شارژ مستقیم روی ایساج حساب کنید.)

فعالسازی حالت شب در اینستاگرام

فعالسازی حالت شب اینستاگرام: چگونه حالت شب اینستاگرام را فعال کنیم؟

خب در مورد دارک مود اینستاگرام صحبت کردیم اما چگونه اینستا را مشکی کنیم؟ در نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام یا گوشی‌های مدل پایین (اندروید 10 به پایین) دسترسی آسان به تغییر تم امکان نداشت. به همین دلیل اگر شما با چنین مشکلی مواجه هستید، باید از روش‌های دیگری استفاده کنید. فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام باعث کاهش مصرف باتری و آسیب کمتر به چشم می‌شود.

فعالسازی حالت شب اینستاگرام: دارک مود تنظیم حالت نمایش در سیستم عامل و برخی از اپلیکیشن‌های سوشال است. با فعال کردن حالت Dark Modeمتن بصورت روشن و پس زمینه تاریک و یا سیاهاست.

(نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

چگونه حالت شب تاریک اینستاگرام فارسی را فعال کنیم؟

با فعال کردن دارک مود اینستاگرام در حین کاهش نور، خوانایی متون حفظ می‌شود. حالت شب درگوشی آیفون، حالت شب در گوگل و حالت شب در اندروید و غیره قابل پشتیبانی است. برای فعال سازی قابلیت Dark Mode اینستاگرام در گوشی اندروید می‌توانید روش زیر را هم امتحان کنید:

  1. اینستاگرام را بروزرسانی کنید.
  2. به بخش تنظیمات گوشی Setting بروید و گزینه Display را انتخاب کنید.
  3. گزینه Dark mode را انتخاب کنید و در صفحه جدید، گزینه Turn on now را فعال کنید.

(مقایسه محبوبیت واتس آپ و تلگرام از نظر کاربران را در این صفحه بخوانید.)

فعال سازی حالت شب در اینستاگرام فارسی

فعالسازی حالت شب اینستاگرام: تنظیمات حالت شب اینستاگرام در اندروید قدیمی

فعالسازی تم مشکی در نسخه‌های متفرقه برنامه اینستاگرام یا برنامه‌های جانبی مثل Gb insta، به صفحه پروفایل اینستاگرام بروید و بر بالای صفحه سمت راست، گزینه چرخ دنده را اتخاب کنید.

چگونه اینستا را مشکی کنیم: در بخش تنظیمات، به بخش themes رفته و گزینه Download Theme را انتخاب کنید. برنامه GBInsta از شما برای اینکار اجازه دسترسی می‌خواهد، با انتخاب گزینه‌ی Allow، برای اجرای دارک مود اینستاگرام روی گزینه ok ضربه بزنید.

فعال سازی حالت شب اینستاگرام: چگونه اینستا را مشکی کنیم؟

اگر در تنظیمات گوشی، قابلیت دارک مود اینستاگرام را نیافتید، از برنامه Dark Mode می‌توانید استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید حالت تاریک را در گوشی‌های قدیمی اندروید نیز اعمال کنید:

  1. برنامه Dark mode را از گوگل پلی دانلود کنید.
  2. در صفحه اصلی اپلیکیشن دارک مود، گزینه Night Mode را انتخاب کنید. (البته می‌توانید Auto را نیز انتخاب کنید تا در روز روشن و در شب تاریک بصورت خودکار فعال شود.)

منبع مطلب

تم مشکی در اینستاگرام

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات