بهترین ربات دانلود از یوتیوب

محال است که اهل دنیای مجازی باشید و تماشای فیلم و کلیپ از یوتیوب این شبکه اجتماعی جهانی پر طرفدار، شما را به خود جذب نکرده باشد. برای تماشای هر نوع فیلم و کلیپ در سریع‌ترین زمان ممکن، استفاده از بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام است. برای آشنایی با بهترین ربات دانلود از یوتبوب در تلگرام ، در ادامه با ایساج همراه شوید.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب

کپی فیلم و کلیپ از یوتیوب بدون اینکه بخواهید مدت‌ها وقت بگذرانید تا محتوای دلخواه‌تان دانلود شود، با استفاده از جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام بسیار آسان و راحت شده است. تلگرام در ایجاد نوع آوری و خلاقیت باب طبع کاربران فناوری دوست است.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: یوتیوب بهترین فضا برای پیدا کردن انواع محتوا است: آموزشی، موسیقی و فیلم! اما به دلایل مختلف به راحتی نمی‌توان محتوای مورد نظر را از یوتیوب دانلود کرد، ولی ابزار محبوب‌مان یعنی تلگرام این کار را برای ما آسان کرده است.

(به دنبال روشی ایمن برای شارژ مستقیم هستید؟ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بهترین ربات دانلود از یوتیوب

دانلود رایگان ویدئوهای یوتیوب: ربات تلگرام در کامپیوتر

فیلم دیدن روی لپ‌تاپ و کامپیوتر از سرگرمی‌های مورد توجه کاربران است. اگر تلگرام را روی کامپیوتر دارید، ربات @utubebot مناسب شما است! این ربات فقط و فقط روی کامپیوتر جواب می‌دهد. آیدی @utubebot را در نوار سرچ تلگرام وارد و بعد از باز شدن صفحه، روی استارت کلیک یا واژه (/start) را داخل صفحه چت وارد کنید. با این روش، یک ربات دانلود از یوتیوب بدون محدودیت خواهید داشت.

خب در این بخش، utubebot دو راه برای دانلود ویدئو در اختیارتان قرار می‌دهد:

  1. ارسال لینک یوتیوب ویدئو
  2. استفاده از دستور @VID برای جستجو ویدئوها

اگر می‌خواهید وقت زیادی را برای جستجوی ویدئو موردنظر خود صرف نکنید، ما گزینه‌ی دوم را پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: اگر برای دانلود فیلم بصورت فایل صوتی و یا تصویری به دنبال ربات دانلود از یوتیوب رایگان هستید، تلگرام روش‌ها متنوعی را جلوی راهتان قرار می‌دهد.

(برای خرید شارژ مستقیم همراه اول روی این صفحه کلیک کنید.)

دانلود رایگان ویدئوهای یوتیوب از طریق ربات تلگرام

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: ویدئو یا کلیپ صوتی؟

با انجام مراحل بالا، ربات دانلود از یوتیوب باکیفیت بالا دو گزینه‌ی دیگری را به شما پیشنهاد می‌دهد:

  1. دریافت لینک به صورت ویدئو
  2. دریافت لینک به صورت صوتی

در صورتیکه گزینه‌ی دوم را انتخاب کرده باشید، ربات دانلودر یوتیوب در تلگرام، فایل صوتی را با فرمت mp3 به شما ارائه می‌شود. و در صورت انتخابِ گزینه‌ی یک، از شما بابت فرمت و کیفیت ویدئو سوال می‌پرسد. و در آخر، ویدیوی مورد نظر بصورت لینک یا فایل ارسال شود. اگر فایل‌تان حجیم است، بهتر است که از همان گزینه‌ی لینک استفاده کنید.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: شاید شما دوست داشته باشید که فقط دیالوگ‌های فیلم دلخواه‌تان را بشنوید، با بهترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام این راه برای شما آسان می‌شود.

(برای شارژ مستقیم ایرانسل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

 ربات دانلود از یوتیوب

دانلود رایگان ویدئو یوتیوب با ربات تلگرام در گوشی

اگر شما با گوشی راحت هستید، بهتر است ربات تلگرامی دانلود فیلم از یوتیوب رایگان را انتخاب کنید. این ربات دانلود از یوتیوب تلگرامی در گوشی iOS ، اندروید و حتی روی سیستم هم جواب می‌دهد. برای دانلود رایگان فیلم یوتیوب از تلگرام عبارت @youtubednbot یا @remoteYoutubedl_bot را در قسمت سرچ تلگرام خود وارد کنید، استارت را بزنید.

برای استفاده از این ربات‌ها، باید وارد برنامه یوتیوب شوید و لینک فیلم را کپی و برای این ربات بفرستید، تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برایتان دانلود کند. این ربات فقط دو پیشنهاد 360p و 720p را برای کیفیت فیلم پیشنهاد می‌دهد. برای تغییر میزان کیفیت باید عبارت /setting را وارد کنید.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: برای دانلود رایگان فیلم و فایل صوتی از یوتیوب فقط کافی است که تلگرام داشته باشید و با وارد کردن نام ربات youtubednbot در سرچ تلگرام، فیلم‌ محبوب‌تان در مدت زمان کوتاهی دانلود کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم رایتل اگر به دنبال یک روش ایمن هستید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نحوه‌ی نوشتن دستور به ربات دانلودر تلگرام

شما می‌توانید درخواست خود را با گذاشتن / و نوشتن حرف اول، دستور مورد نظر خود را اعلام کنید؛ مثلا برای داشتن اسکرین شات ویدئو، باید دستور خود را اینگونه وارد کنید: ابتدا / بعد حرف اول اسکرین شات S  و بعد لینک مورد نظر. برای اینکه کیفیت ویدئو بر اساس دستور شما دانلود شود، بر روی گزینه‌ Advanced Options کلیک کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم آپتل روی صفحه مورد نظر کلیک کنید.)

نوشتن دستور به ربات دانلودر تلگرام

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: ربات ایرانی دانلود از یوتیوب

برای دانلود رایگان ویدئو از یوتیوب ربات‌های زیادی هستند، یکی از آن‌ها ربات @uVidBot است که ایرانی است. با ورود به این ربات، چند گزینه مثل آخرین ویدئو، آموزش دانلود و خرید بسته وجود دارد.

این ربات یکسری محدودیت‌ها دارد، مثلا بصورت رایگان فقط می‌تواند روزی یک فیل حداکثر با 500 تا 200 مگا بایت برای‌تان دانلود کند ولی برای از بین بردن محدودیت‌ها باید به سراغ انتخاب بسته بروید و پول خرج کنید. در این ربات هم، پس از وارد کردن لینک، لیستی از انواع کیفیت‌ها برای دانلود به شما پیشنهاد می‌شود که با انتخاب هر کدام، دانلود آغاز می‌شود.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب: برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از ربات تلگرام خیلی راحت و بی‌دردسر است. آن‌ها بصورت رایگان و در برخی با خرید بسته، فیلم موردعلاقه‌اتان دانلود و آماده‌ی پخش می‌شود.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات