ربات دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام + عکس

یکی از ویژگی‌هایی که اینستاگرام به آن مجهز نیست، دانلود عکس و فیلم‌ها از روی خود برنامه است! بخاطر همین برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها در محیطی خارج از اینستاگرام باید به دنبال برنامه‌ای دیگر بود. برای اینکار، ربات‌ِ دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها است، برای آشنایی با ربات دانلود از اینستاگرام، در ادامه با ایساج همراه شوید.

ربات دانلود از اینستاگرام: روش دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام

بی‌خود نیست که علارغم محدودیت‌ها تلگرام هنوز سرپا است و کاربران با هر چنگ و دندانی شده، اکانت خود را روی این برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب حفظ می‌کنند. این برنامه خلاق است و هر بار با یک ویژگی جالب کاربران را شگفت زده می‌کند! از جمله خلاقیت این برنامه وجود ربات‌های مختلف از جمله رباتِ دانلود استوری اینستاگرام است.

ربات‌ِ دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام نمونه‌ای پرطرفدار از ربات‌های جالب توجه این برنامه است. این ربات های دانلود از اینستاگرام بصورت رایگان و بدون هیچ گونه محدودیت خاصی جهت دانلود IGTV، پست، استوری و ریلز قابل استفاده است.

(برای شارژ مستقیم شاتل موبایل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ربات دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام

ربات دانلود از اینستاگرام: ربات Instagram Toolbox

ربات دانلود اینستاگرام تولباکس را می‌توان با آیدی @instatoolboxbot در تلگرام سرچ کرد. برای استفاده از این ربات جذاب مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه تلگرام را باز کنید و عبارت @instatoolboxbot را جستجو کنید.
  2. بعد از ورود به صفحه ربات و ضربه زدن بر روی گزینه‌ی Start، ربات برای گرفتن دستور از شما آماده است.
  3. در این بخش، شما می‌توانید آی دی صفحه اینستاگرام خود یا لینک پست یا استوری مورد نظر را برای ربات ارسال کنید.
  4. پس از وارد کردن لینک، فرآیند آپلود محتوا روی سرورهای تلگرام آغاز می‌شود.
  5. برای ذخیره فایل‌ها در گالری گوشی، مثل سایر محتواهایی که از تلگرام در گوشی ذخیره می‌کنید، روی گزینه‌ی سه نقطه زده و سپس Save as را انتخاب کنید.
  6. جالب است بدانید که اگر پست دارای چندین اسلاید باشد، هر اسلاید به صورت جداگانه نمایش می‌شود.
  7. برای دانلود IGTV بخاطر حجم بالاتر، به جای فایل مستقیم، به شما یک لینک مستقیم ارائه می‌دهد.
  8. برای دانلود استوری‌ها نیز فقط کافی است که آی دی صفحه را درون ربات وارد کنید. این ربات خیلی هوشمند تمامی تصاویر و ویدئوها را بصورت جداگانه به شما نمایش می‌دهد.

ربات‌ دانلود از اینستاگرام: با ربات‌های پیشنهادی تلگرام می‌توانید IGTV، استوری و پست‌ها را بصورت جداگانه و باکیفیت بالا دانلود کنید. تولباکس گزینه خوبی به عنوان رباتِ دانلود استوری اینستاگرام است.

(برای آشنایی با بسته پیشنهاد ویژه ایرانسل این صفحه را از دست ندهید.)

ربات دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام: ربات Instagram Toolbox

ربات‌ِ دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام: ربات دانلود از اینستاگرام InstaSave

ربات دانلود اینستاگرام InstaSave، یکی دیگر از ربات‌های محبوب برای دانلود اینستاگرام از تلگرام، است. طرز کار با این ربات دانلود اینستاگرام نیز مثل ربات قبلی است، فقط اینکه یکسری محدودیت‌ها دارد.

  1. برنامه تلگرام خود را باز کنید، در قسمت سرچ InstaSave_Bot را جستجو کنید.
  2. در صفحه ربات روی کلید Start بزنید یا عبارت /Start را درون این برنامه تایپ کنید. فقط اینکه پیش از شروع دانلود، باید عضو کانال نمایش شده توسط ربات عضو شوید و حداقل یکی از پست‌ها را لایک کنید.
  3. حالا ربات دانلود از اینستاگرام برای دریافت دستورات شما آماده است، فقط کافی است که لینک مورد نظر را برای ربات ارسال کنید. (این ربات از فایل‌هایی با حجم بیشتر از 50 مگابایت پشتیبانی نمی‌کند.)

ربات‌ دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام : یکی از عملکردهای جالب توجه ربات InstaSave ارتباط مستقیم با اکانت اینستاگرام شما است. برای این کار باید نام کاربری و رمز خود را در دسترس آن قرار دهید. اما به دلیل مسائل امنیتی انجام چنین کاری توصیه نمی‌شود.

(برای خرید بسته اینترنت ایرانسل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ربات دانلود از اینستاگرام InstaSave

ربات‌ دانلود از اینستاگرام: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

همانطور که گفته شد، ربات‌های مختلفی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام وجود دارد. یکی دیگر از آن‌ها Instagram Profile است. این ربات دانلود از اینستاگرام همانطور که از نامش مشخص است، بر روی دانلود و بزرگنمایی تصویر پروفایل تمرکز دارد. بنابراین از آن توقع نداشته باشید که برایتان فیلم و عکس و استوری دانلود کند.

  1. مثل موارد قبلی اسم ربات irinsbot را در نوار جستجو تلگرام یا با وارد کردن عبارت @irinsbot در روی یکی از صفحات گفتگو، وارد صفحه‌ی ربات شوید.
  2. روی گزینه شروع یا با وارد کردن عبارت /start ربات را برای اجرای دستورتان آماده کنید.
  3. برای پشتیبانی مالی، در کانالی که ربات پیشنهاد می‌کند عضو شوید. پس از عضویت دوباره به صفحه ربات برگردید و از منو، گزینه‌ی “دریافت اطلاعات اینستاگرام” را انتخاب کنید.
  4. اکنون می‌توانید آی دی صفحه مورد نظر خود را برای ربات ارسال کنید و بعد از زمان کوتاهی عکس پروفایل با کیفیت بالا و اندازه بزرگ برایتان دانلود می‌شود.

اگر به دنبال ربات دانلود استوری اینستاگرام هستید، irinsbot گزینه خوبی برای شما نیست و فقط برای دانلود عکس پروفایل کاربرد دارد.

(برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل tdlt به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ربات‌ دانلود از اینستاگرام برای دانلود عکس پروفایل

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات