تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام: روش‌های تبدیل فیلم به Gif در تلگرام + عکس

پیام‌رسان‌ها علاوه بر انتقال پیامبرای انتقال احساسات نیز ترفندهای جالبی در نظر گرفته‌اند که تلگرام Telegram در این بین، بسیار متنوع‌تر و دوستداشتنی‌تر پیش رفته است. علاوه بر ایموجی‌ها و  استیکرها، گیف‌ها (gif) حسابی پرطرفدار هستند. راستی تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام چگونه است؟ برای داشتن گیف‌های اختصاصی این صفحه از ایساج را از دست ندهید!

چگونه فیلم را در تلگرام به گیف تبدیل کنیم؟

از ویژگی‌های جذاب تلگرام، تبدیل فیلم به gif است. گیف یکی از روش‌های جالب توجه برای کم کردن حجم فیل و ارسال آسان آن است. فقط یک نکته را فراموش نکنید که امکان تبدیل فیلم به گیف با صدا قابل پشتیبانی نیست:

تبدیل فیلم به گیف در تلگرام: ساختن گیف در تلگرام علاوه بر بیان احساسات کاربران به یکدیگر، باعث کم حجم شدن فیلم‌ها و کلیپ‌ها برای انتقال آسان می‌شود.

(برای خرید بسته اینترنت همراه روی ایساج حساب کنید.)

روش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام

تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام

برای ساخت گیف در تلگرام، باید یک فایل ویدئویی داشته باشید، حالا این فایل می‌تواند فیلم ذخیره شده در گوشی یا از دوربین گوشی ضبط شده باشد. بعد از تهیه‌ی محتوای مورد نیاز به برای تبدیل آن به گیف، برای تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را باز کرده و به یکی از صفحات چت، وارد شوید. (بهتر است از صفحه اختصاصی خودتان یا Save Messages استفاده کنید.)
  • روی نماد گیره (الصاق فایل) در گوشه صفحه ضربه بزنید و سپس ویدیوی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • با استفاده از تایم لاین نمایش شده در پایین صفحه، می‌توانید قسمت مورد نظرتان را برش بزنید. با انتخاب گزینه‌ی کراپ، می‌توانید حاشیه‌های ویدیو را حذف کنید، ویدئو را معکوس کنید و یا آن را بچرخانید.
  • برای بی‌صدا کردن تصویر، باید روی نماد میکروفن بالای تصویر ضربه بزنید. دقت کنید که عبارت Sound muted در زیر عنوان چت در قسمت بالای صفحه درج شده باشد.
  • خب حالا فایل گیف شما آماده‌ی ارسال است، آن‌را ارسال کنید و منتظر بمانید تا آپلود شود. برای ذخیره شدن گیف، روی علامت سه نقطه در بالای صفحه ضربه زده و آن‌را با انتخاب گزینه‌ی Save to GIFs ذخیره کنید.

تبدیل ویدئو به گیف: ارسال گیف در تلگرام، خیلی آسان و سریع است، اما این راه حل از صدا پشتیبانی نمی‌کند.

(به دنبال روشی امن برای خرید بسته اینترنت همراه اول هستید؟ این صفحه را از دست ندهید.)

مراحل تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام

ویرایش گیف پیش از ارسال

برای تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام، اگر می‌خواهید بر روی فایل گیف خود بیشتر مانور دهید، پیش از ارسال نهایی، در صفحه ویرایشگر با لمس دو آیکن وسطی نوار ابزار، می‌توانید کیفیت تصویر، میزان کنتراست، شدت رنگ و مواردی مانند این را مطابق میل‌تان تنظیم کنید. امکان اضافه کردن متن و استیکرها نیز در این مرحله وجود دارد.

تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام: ویدئوی در نظر گرفته شده برای ساختن گیف را می‌توان با استفاده از ابزارهای موجود در صفحه‌ی ویرایشگر، مطابق میل‌تان ویرایش کنید.

(برای خرید بسته اینترنت ایرانسل ایساج درگاه قابل اعتمادی را به شما ارائه می‌دهد.)

ویرایش گیف پیش از ارسال

تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام: اپلیکیشن برای ساخت گیف

اگر دوست دارید که خیلی تخصصی‌تر روی ساخت گیف کار کنید و فضای تلگرام ابزارهای مورد نیاز شما را ندارد، اپلیکیشن‌های زیادی مثل برنامه Coub, GIF Maker, GIF Me Camera و خیلی دیگر از این موارد در گوگل پلی در دسترس هستند.

منبع مطلب

اپلیکیشن برای ساخت گیف در تلگرام

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات